* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Alvinna kiitos :) Aika outoa ettei ole tulokset tulleet :/ Mä sain omalla terkkarilla seuraavana päivänä ja lääkäri soitti mulle itse. Ei niissä pitäis mennä kun vuorokausi. Soita huomenna sinne ja pistät kovan kovaa vastaan ja sanot että PRKL :D Eihän tollasta tarvii sietää.

Mä tein tänään päiväpissasta apteekin oman testin ja pienen pieni hailakkaakin hailakampi viiva sinne tuli, mutta voihan se olla ettei hcg ole vielä noussut tarpeeks. Eikös apteekin omat oo 25 vahvusia? Huomenna aamulla sitten pc:n puikkoa dippailen josko olis jo vahvistunut eilisestä :)

Ihme kipuilua on ollut alavatsalla. Ei järjetöntä kipua vaan ihan sellasta siedettävää ja se säteilee myös tonne häpyluun kohdille. Onkohan ihan normaalia? Pelottaa kovin, mutta koitan silti olla stressaamatta. Alaselkä on jumissa ja välillä sattuu kylkiin. Nyt viimeisen kolmen päivän aikana näin illasta miltei samaan kellonaikaan olen aivastanut kaksi kertaa :D Ne on tullut ihan puskista koska en ole nuhainen enkä muutenkaan tukossa. Kurkku on satunnaisesti hiukan ärtynyt. Jos näitä voi oireiksi sanoa niin muita oireita ei ole tänään ollut. Jännittää kyl ihan mielettömästi mitä testi aamulla näyttää mutta infoilen tänne sitten lisää :)
 


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 1.8.2014

Nimimerkki.......ikä.........kp...............yk........ (ya)........Toiveissa

miranenn.........24.........63/?................yk 3..................... 2. lapsi
nenni26............26.........46/26-30.........yk4....................... 1. lapsi
Leonella..........30..........36/30-32.................ya 9-10/14..... 2. lapsi
s4nnn..............29.........30/28-37.........yk3....................... 2. lapsi
äitii88..............25.........25/28-30.........yk7....................... 2. lapsi
phaedra...........30.........20/28-31..................ya 7/14........ 2. lapsi
BlackCat..........28..........14/27..............yk6..................... 1. lapsi
Na-dene...........29..........14/28.....................ya 7/14......... 2. lapsi
joa..................24.........13/26-30.........yk2....................... 1. lapsi
Tee86..............27.........9/25-31...........yk1....................... 2. lapsi
heidip*............26..........8/28......................ya 10-11/14......3.lapsi
lauwra.............26..........8/??...............yk1....ya 7/14......... 2. lapsi
päärynärouva.................6/28..............yk2....ya 7/14........ 4. lapsi
heikkulin...........27..........5/25-30.........yk1....ya 7/14........ 2. lapsi
Myyttynen.......26...........?/??........................ya 6/14.........2. lapsi
Alvinna...........28...........?/??...............yk1...................... 2. lapsi
caramba89......25...........?/??...............yk1.....ya 7/14........ 2. lapsi
suan...............26...........?/??.......................ya 9-10/1........4. lapsi






........................ Piinailijat

.........................s4nnn..............DPO8




........................ Haaveilijat

........................ InkeriIisakki
........................ Penni89
........................ Mariana87
........................ pipiipa



.........................Plussanneet

........................ Pecanpie 6/14
........................ Unto-Helmiina 6/14




Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)


 
Alvinna: Onpa inhottavaa toimintaa. Eikai perus verikokeessa nyt oikeasti mene noin montaa päivää. Mikä hitto siellä maksaa?!! Epätietoisuus on pahinta :( Toivottelen hirveästi tsemppiä ja koita pärjätä siellä mökillä. Tosi kurja tilanne :(


Pipsa^lle tervetuloa :wave:

S4nnn: Mulla ainakin esikoisesta juimi vatsaa noilla sun DPO-päivillä ihan kunnolla eli uskon, että voi hyvinkin kuuluaasiaan. Tietty ollaan kaikki erilaisia, mutta... :) Ja esikoista kun odotin, niin aivastin sellaset 5 kertaa sarjassa aina kerran kaks päivässä, eli jotenkin sekin kai kuuluu siihen raskauteen :D Eli odottelen mielenkiinnolla sitä sun aamun testiä :)


ON: Täällä aamulla alkanut tyhjennysvuoto alkaa jo loppua :confused: Viimeksi tuli pari päivää ihan kunnolla. Ja koska vuoto oli niin niukka, herää mulla pieni toive, että voisko tässä kierrossa olla jo mahdollisuus raskautua :xmas: Ovistikkuja mulla ei oo, mutta edellisten kiertojen mukaan, mun menkkakalenteri ennustaa ovista sunnuntaille. Mies on Jyväskylässä ralleissa, tulee sunnuntaina, mutta sit taas vastaavasti mä oon kotoa poissa sunnuntai-illasta maanantai-iltaan. Eli jos ovis on sunnuntaina, niin riittääköhän viime tiistain ja tulevan maanantain tallettelut :| Yks vanha ovistesti löytyy kaapista edellisen yrityksen ajoilta, mennyt vanhaksi 4/14 eli se vois vielä näyttää jotain. Pitää leikata se kahtia ja käyttää la ja su aamuna ;) (Asiaa vaan hankaloittaa, että mun äiti on täällä ;) )
 
Hupsis hiljaisuutta :) päivitystä olis listaan laitettava

miranenn.........25.........21/30................yk 4..................... 2. lapsi

Kerkesin siis vanhetakin tässä välissä ja uuteen kiertoon tupsahtaa. Nyt taas plussaa odotellessa. :)

Plussatuulia kaikille :)
 
Harmittaa ihan pirusti toi Alvinnan tilanne! Miten voikaan saada noin surkeaa palvelua ja kuitenkin melko tärkeässä asiassa? Mun mielestä olis todella tärkeää jos oireet on epänormaalit, että asiat tutkittais kunnolla (suljettais kohdun ulkoiset yms pois). Toivotavasti saat tänään tulokset ettei tarvitse viikonlopun yli odotella!

s4nnn, toivon sulle kovasti vahvaa plussaa ilmestyväksi! Ei saatu ketjuun plussia koko heinäkuussa :(

Omassa navassa ei mitään suurta kerrottavaa, tänään voisin käydä ovistestejä hankkimassa (kp8/?).
 
Kiroon noi pc:n testit jonnekin alimpaan......! Jo toinen viallinen testi parin viikon sisään. Kontrolliviivan paikalle tuli tooosi haalee harmaa viiva :/ eikun taas apteekkiin tänään. Musta on tullu jo vakioasiakas siellä :D enkä tuhlaa rahojani enää pc:n puikkoihin vaikka eihän ne todellisuudessa maksakaan montaa euroa, mut kyl harmittaa kun mulle sattuu ne maanantaikappaleet.
 
joa
alvinna :hug:

s4nnn plussatuulia uusiin testeihin! :heart:

On: kyllä se kp9 taisi olla dpo -1.. Tänään kp13 ja testi huomattavasti haalenee vaan. Aion silti jatkaa ovistikuttelua, ihan varmuuden vuoksi.

Toivon mukaan mulla nyt siis dpo 3 :popcorn:
 
Heissulivei! Olen pysytellyt vähän taustalla, tietoisesti. En ole laskenut kiertopäiviä vaihteeksi ollenkaan. Menkat pitäisi alkaa ensi viikolla. Saas nähdä, toivotaan että tärppää mutta en jaksa uskoa siihen tällä hetkellä.

Alvinna Ootpas saanut törkeää kohtelua. Todella valitettavaa. Täälläkin on sekä äitiysneuvolassa että tk;ssa pari lääkäriä, joita ei saisi päästää lähellekkään potilaita. Kaikenlaisia silmienmuljautteluja ja tuhahduksia olen joskus itsekkin saanut... ihan asiallisista kysymyksistä. Toivottavasti vuodoille löytyy joku muu syy kuin keskenmeno tms. Valemenkat taikka hematooma kohdussa tms..

Tosi vähän muutenkin plussanneita :/ Voi kurjuus. Jospa elokuu olisi parempi kuu...
 
Noniin. Kävinpä sitten apteekin oman testin ja päiväpissasta en saanu ku viivan paikan. En aio silti lannistua sillä jos tämä nyt omien laskujen mukaan menee niin nut ois dpo 8 (tai7 koska ihan varmaa päivää en uskalla sanoa) joten voihan se olla että mammaksin testi jostain syystä reagoi aiemmin (viallinen?) ja hcg ei siis olis lähteny vielä nousuun. Muistaakseni esikoisesta kun plussasin niin silloinkaan en saanut yhtä vahvaa viivaa kontrolliviivan kanssa testiin vaikka olin jo 8+ viikoilla. Edellinen raskaus joka päättyi keskeytykseen näkyi roskishaamuna viikolla 4-5. Eli niin kauan kun täti ei tule kylään, olen optimistinen :)
 
Tästä tulee nyt hyvin omanapainen viesti, pakko purkaa johonkin.

Viime viikolla olin jokseenkin pettynyt, kun menkat alkoivat vaikkei varsinaista yritystä vielä ole ollutkaan. Ensinnäkin menkat oli todella omituiset, ensin kahtena päivänä ruskeaa tuhrua, yksi vuotopäivä (edelleen ruskeaa) ja viimeisenä päivänä tuli about teelusikallisen verran samankaltaista. Viime viikonloppuna tunsin kovaa kipua molemmissa kyljissä ja nyt keskiviikosta alkaen olen voinut pahoin ja oikeasta rinnasta tulee maitoa! Tämän lisäksi mielialat vaihtelee hyvinkin jyrkästi, mieskin luuli jo tehneensä jotakin väärin. Kuuma ja kylmä vuoron perään. Paineen tunnetta vatsalla.

Viimeiset kunnon menkat mulla on ollut joskus kesäkuun alussa, sen jälkeen söin 2 pillerilaattaa putkeen joten tuo viime viikkoinen olisi pitänyt olla niiden tyhjennysvuotoa ja normaalisti tulee kyllä ihan kunnon vuotona. Ja nyt alkoi jopa 11½ tuntia "liian aikasin". En tiedä sitten, 2 testiä tehnyt ja molemmat negaa. Kahdesta aiemmastakin lapsesta saanut vasta myöhemmin plussia, joten kai se vain on maanantaina mentävä labraan...

Mitä mieltä olette, kuvittelenko vaan (pillerithän on niiiiin varmoja) ja kroppa tekee valeraskaaksi vai oonkohan nyt sit kumminkin ehkä raskautunut?
 
Tulen huutelemaan puskista! :D Mutta heidip*, odottaisin vielä hetken ja testaisin vielä uudestaan. Itelläkin näytti viime raskaudessa negaa useempi testi kun menin liian aikaseen testailemaan ja kuvittelin alavatsakivuista että varmaan joku sukupuolitauti - tuollahan tuo kuppa 1,5 vuotta istuskelee sohvalla :LOL: Saattaahan sitä iteki aina ylitulkita oireita ja kaikkea, mutta, tsäänssejä ois tossakin, ainakin mun mielestä :heart:
 
Heippa taas! Ja moikat uusille:wave:

Nyt saatiin loman ensimmäinen puolen Suomen kiertue tehtyä ja maanantaina lähtee sitten toinen puolisko. Juttuja olen käynyt lukemassa mutten pysty surkealla puhelimellani kommentoimaan..

Alvinna: No ompas taas hommaa. Mulla tuli testin tulokset samana päivänä! Olisinko käynyt puol 10 kokeissa ja kolmen maissa soitti lääkäri tulokset. Ihme kun eivät jo ultraa sinua. Mitä testit on nyt näyttäneet vai oletko testaillut? :hug:

Na-dene: Minähän laittelinkin tuonne aloitusviestieni joukkoon siitä kun kävin esikoisen sängyn vieressä vetistelemässä heti kun oltiin yritykset aloitettu.. Olen kyllä siitä jo tointunut, mutta pienen piston tunnen kyllä sydämessäni kun ajattelen pienen ihmisen hämmennystä sitten jos uusi nyytti perheeseen tulee. Samalla jännittää uusi elämänvaihde muutenkin. Nyt ollaan sellainen kolmen tiimi ja aika helppoa on varmasti yksilapsisilla kun vertaa useamman lapsen perheeseen. Lapsi on myös tottunut olemaan tietyllä tapaa shown tähti ja se on tavallaan ihanaa katsella sitä riemua. Itse olen tässä vaiheessa varma, että rakkautta riittää kahdelle. Sen sijaan olen miettinyt tuntuuko raskaus samalta. Ensimmäisen kanssa se oli jotenkin niin intensiivistä. Nyt esikoinen vie niin paljon huomiota ja opiskelutkin on alkamassa. Tosin nyt kun oli tämä plussa+raskausoiresirkus niin ehdin kyllä äiteillä mahani kanssa jo aika hyvin:heart:

Niin ja vielä Na-dene: Kirjoittelin ultrasta tuohon johonkin aiempaan viestiin. Eli oli aika turha käynti kun tk:n lääkäri ei osannut sanoa mitään. Paitsi ettei ole rypäleraskautta. Huh. Oireita pitäisi seurata ja otettiin uudet hCg:t. Yksityiselle en sitten ole mennyt. Phaedra piinailee DPO5

Omaa napaa: Tk:n lääkärin piti soittaa tuloksista muttei sitten soittanut.. Pitänee itse soitella alkuviikosta. Mielestäni mulla oli kyllä ovulaatio maanantaina. Silloin ei varmaan ovuloikaan jos on ku tai tuulimuna? En tiedä. Oikea kyytiläinen ei masussa varmasti ainakaan ole. Ovistestiin tuli vahvempi viiva kuin ilman ovista muttei kyllä yhtä vahva kuin esikoista yrittäessä. Tiedä sitten noista. Maidon tulo on sentäs loppunu, mutta vatsakivut ei ole laantuneet vieläkään. Jos raskautuisin tästä kierrosta niin en varmasti sitä tietäisi kun edellisen kierron raskausoireetkaan eivät ole vielä hävinneet:LOL: Paitsi tuo maidontulo. Enkä aivastele niin paljon enää. Enkä ole itkemässä joka ikisestä voimakkaammasta tunteesta. Olenkin suosiolla päättänyt etten mietiskele yhtään mitään kun kipuilen kerran kumminkin. Jos menkat jää pois niin ihmettelen sitä sitten.:)
 
Muutaman viime päivän aikana minulle on tullut todella varma olo että olen raskaana. Mahassa menkkakivun kaltaisia tuntemuksia viikon alusta lähtien, ke/to välisenä yönä heräsin kipuihin jotka säteilivät jalkoihin. Lisäksi alavatsalla paineen tunnetta, petipuuhat ei tunnu hyvältä. Ajatukset varsinkin yöllä pyörivät mahdollisessa tulevassa vauvassa ja nyt parin päivän aikana sisäinen varmuus siitä että olen raskaana on vain voimistunut. Saa nähdä voiko tämä olla totta vai huijaako minun kroppa vaan?

Minut voi siirtää piinailijoihin. Laskelmien mukaan voisi ehkä olla DPO10? Uskaltaisinkohan keskiviikkona testailla...kierto on ennen ollut säännöllinen 28päivää mutta nyt tosiaan tämä pillereiden syönti sotkee kun kuukautisia ei ole puoleen vuoteen tullut.
 
no niin.. eipä ole hetkeen tullut tänne kirjoiteltua.
tosiaan netistä tilasin niitä ovulaatiotikkuja, ja testaamisen aloitin keskiviikkona ja viivahan siihen tuli =)
pikaiseen heiluteltiin peittoja ennen ku ukko painu neste ralliin hurvittelemaan :LOL:
mut vois tosiaan nyt laittaa nuohin piinailijoihin..
nenni26 DPO 2

plussatuulia kaikille :heart:
 
sohvi35
Moikka :wave:

Mut voisi lisätä ketjuun, 36v, pillerit lopetettu muutama päivä sitten, 4.toiveissa

Tosiaan.. yllärinä päätettiin vielä toivoa yhtä lasta. Kuukausi sitten jäi viikon ajalta syömättä minipillereitä ja nyt lopetin ne kokonaan. Outoja tuntemuksia, pahaa oloa, hajuherkkyyttä, mielialamuutoksia, vatsan nippailuja. Raskaustesti parin päivän takaa nega. Täytyy viikon päästä testailla uudestaan jos menkkoja ei kuulu.

Sohvi35
 
Mä koitan ehtiä päivittää meiän listan tiistaina. Huominen kuluu Lintsillä ja tänään ei olla kotona. :)

Uusille tervetuloa :wave: Mukavaa kun tunnette tämän itsellenne sopivaksi ketjuksi :heart:

ON: Tyhjennysvuoto on ilmeisesti kokonaan loppunut. Tiputteli vielä muutamana päivänä ja eilen lotisi jo kirkkaampaa valkkaria ihan reilusti, ilman pikkuhoususuojaa olis ollu housut ohan märät :O Onkohan se ovis nyt sitten? Yks tikku ois ollu, mutta en voinu testailla, kun mun äiti oli meillä (mies ralleissa Jyväskylässä)... Nähdään miehen kanssa vasta huomenna illalla elu tais jäädä tää ovis hyödyntämättä : /
 
Mies tuli tänään anoppilasta, eli päästään tositoimiin ;) Tilasin niitä ovistestejä netistä, niitä vois alkaa käyttää ens viikosta, jos näkyis jotain! Huomenna alkaa arki ja esikoisella päiväkoti taas kesäloman jäljiltä, nyyh.. Ja itse olis töihin palattava ja kuukauden päästä koulun penkille. Ehkä aika menee nopeammin, kun arki jälleen palaa!!

Nyt olis meneillään kp 7, ovis on varmaan joskus ens viikolla! :cool:
 
Tulen huutelemaan puskista! :D Mutta heidip*, odottaisin vielä hetken ja testaisin vielä uudestaan. Itelläkin näytti viime raskaudessa negaa useempi testi kun menin liian aikaseen testailemaan ja kuvittelin alavatsakivuista että varmaan joku sukupuolitauti - tuollahan tuo kuppa 1,5 vuotta istuskelee sohvalla :LOL: Saattaahan sitä iteki aina ylitulkita oireita ja kaikkea, mutta, tsäänssejä ois tossakin, ainakin mun mielestä :heart:
En tiedä mikä on, mutta labrassa käyn varmistelemassa tällä viikolla niin ei sitten kummittele mielessä :) Miehen kanssa keskusteltiin eilen asiasta ja eipä vaikuttaisi pahakseen pistävän, päinvastoin :heart: Ellei tämä nyt ole sitä itseään, niin mitä sitten tuo maidon tulo?

Tiettekö kuulkaa, et tein tänään löydön kirppikseltä, nimittäin H&M malliston äitiyshousut 50 sentillä. Pakkohan ne oli ostaa jo valmiiksi tuonne kuumottelemaan! :heart: Mun on muutenkin hankala löytää itselleni mitään ja sitten kun etsimällä etsii niin ei tasan löydy :stick: :D
 


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 5.8.2014

Nimimerkki.......ikä.........kp...............yk........ (ya)........Toiveissa


nenni26............26.........50/26-30.........yk4....................... 1. lapsi
Leonella...........30..........40/30-32.................ya 9-10/14.... 2. lapsi
s4nnn..............29.........34/28-37.........yk3....................... 2. lapsi
miranenn..........25.........25/30..............yk 4..................... 2. lapsi
phaedra...........30.........24/28-31..................ya 7/14........ 2. lapsi
BlackCat..........28..........18/27.............yk6....................... 1. lapsi
Na-dene...........29..........18/28.....................ya 7/14......... 2. lapsi
joa..................24.........17/26-30.........yk2....................... 1. lapsi
Tee86..............27.........13/25-31..........yk1....................... 2. lapsi
heidip*............26..........12/28......................ya 10-11/14.... 3.lapsi
lauwra.............26..........12/??..............yk1....ya 7/14......... 2. lapsi
päärynärouva.................10/28.............yk2....ya 7/14......... 4. lapsi
heikkulin...........27..........9/25-30.........yk1....ya 7/14......... 2. lapsi
Myyttynen.......26...........?/??........................ya 6/14.........2. lapsi
Alvinna...........28...........?/??...............yk1....................... 2. lapsi
caramba89......25...........?/??...............yk1.....ya 7/14........ 2. lapsi
suan...............26...........?/??.......................ya 9-10/1........4. lapsi
sohvi36...........36...........?/??........................ya 8/14......... 4. lapsi
maggis...........26...........?/??........................ya 8-9/14...... 2. lapsi





........................ Piinailijat

.........................s4nnn..............DPO12
.........................caramba89........DPO12
.........................phaedra............DPO8
.........................joa..................DPO6
.........................nenni26............DPO4
.........................Na-dene...........DPO2




........................ Haaveilijat

........................ InkeriIisakki
........................ Penni89
........................ Mariana87
........................ pipiipa



.........................Plussanneet

........................ Pecanpie 6/14
........................ Unto-Helmiina 6/14
........................ äiti88 8/14




Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)



 
Viimeksi muokattu:
Ja lista päivitetty taas :) Tein sen jo huomiselle, koska vuorokausi vaihtuu jo kohta :)
Nenni26: Onko sulla listalla kp:t oikein... mietin siks kun sanoit, että sulle on piinapäivät menossa :)

Mites Leonella, onko kp:t oikein ja mitä kuuluu? :)

s4nnn: Miten voikin olla noin huono tuuri noiden testien kanssa :confused:

Mitenkäs se meni... Jos ovis+ on ollu luultavasti lauantaina tai sunnuntaina, niin tänään tehty talletus, mahtaako ehtiä ajoissa.... Tänään siis talleteltiin ja nyt toivotaan :) :popcorn:

Ja hei piinailijoita on nyt paaaaljon... Toivottelen ihan kaikille meille plussapuhureita +++++++++++++++++++++
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa äiti88! Toivon myös tarrasukkia :)

Mä koitin tänään metsästää ovulaatiotestejä, mutta edulliset oli loppu (tukusta saakka) ja en raaskinut 30-40e niihin kalliimpiin laittaa.. Eli mennään tää kierto sillä ajatuksella, että kp15 on ovulaatio :) Pari päivää ja sitten piinaillaan! Edellee ollaan reissussa ja "peittojen heilutteluun" joutuu käyttämään mielikuvitusta..
 
Viimeksi muokattu:
Taidanpa ottaa ja hypätä matkaan nyt minäkin! Lauantaina on luvassa häät, ja sen jälkeen olisi piakkoin tarkoitus lopetella pillereitä ja alkaa vauvantekohommiin :heart:
Esikoinen syntyi 01/13 ja sen jälken on ollut Cerazette käytössä, joten mitään kiertoja en osaa ruveta arvailemaan vielä, on ennen sitäkin vaihdellut aika paljon. Mutta siis

maggis, 26 v, ya 8-9/14 ja 2.lapsi :wave:
 
Mä tilasin just 24 raskaustestiä Kotitesti.fi:stä. Sofit oli siellä -50% ja sain vielä jonkun ihme alennuksen siihen, joten noi makso rahdun päälle 12e :) Ja ne varmaan tulee sopivasti niin, että saa alkaa testailla :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä