* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Olin eilen illalla todella pettynyt, kun menkat alkoivat. Kaksi laattaa olisi vielä jäljellä, josko sitten uskaltaisi miehelle ehdottaa ehkäisyn poisjättämistä. Asiasta ollaan puhuttu ja hänkin vaikuttaisi olevan innostunut ;) Tuoreen suhteen takia en ole täysin hehkuttanut kuumeiluani :D

Tarrasukkia matkaan kaikille plussanneille ja tsempitykset kaikille seuraavaan kiertoon lähteneille :hug:
 
Pipiipa, kyllähän mä ton optimismin ymmärrän :) itse oon niin varovaista sorttia, että uskallan vasta rv 7+ varhaisultran jälkeen hieman iloita jos kaverin sydän lyö ja oikeassa paikassa. Yleensäkin pyrkinyt haamuilut jättää testaamatta... esikosta pissasin ovistikkuun ja sitten tärpin jälkeen kun jo tiesin olevani raskaana (clearblue näytti suoraan 3+).
 
Alvinna: Soita sinne äitiysneuvolaan. Mulle sanoi omahoitaja, että heille harvoin näitä raskauteen liittyviä juttuja tulee. Ehdotti kuitenkin itse sitä hCg:ta muiden testien lisäksi. Sitten soitin maanantaina äitiysneuvolaan ja olisivat laittaneet suoraan siihen kun on niin hämärä tilanne jos en olisi jo käynyt siinä. Mutta siis onhan joillekin tullut ihan useat menkat vaikka ovat raskaana:) Itse soittaisin kyllä tuonne äitiysneuvolaan jo vaan siksikin, että tietävät varmasti vähän kaiken sorttiset oudommatkin kuviot alkuraskauksissa. Mulle sanoivat just, että oireet voivat olla hyvinkin hämäriä eikä kaikilla tosiaankaan mene niin, että menkat pois ja plussa tikkuun.

Ääk. Huomenna ultraan+muihin tutkimuksiin. Just sanoin tänään miehelle, että oireet on rauhoittuneet eikä maitoakaan tule enää niin paljon joten oli varmaan kemiallinen. Eiköhän sitten nyt illalla tullut kovia kipuja alavatsaan ja emättimeen. Hemmetin hemmetti. No, huomenna onneksi selviää taas jotain.

lauwra: Eikös tuo ovistikkuun pissiminen toimi niin, että näyttää plussaa kutakuinkin silloin kun raskaustestikin alkaa sitä näyttämään? Tulis huomattavasti halvemmaksi kyllä tuo.. Vaikka jospa seuraavassa kierrossa ei tulis tällasta sirkusta ja selviäis yhdellä testillä tai sitten sillä nollalla.
 
Tein tänään clearbluen digitestin ja tulos oli ei raskaana :/ Tänään kp 31/25 ja nyt suututtaa. Sais ne menkat nyt sit alkaa niin pääsis tästä perhanan epätietoisuudesta. Alkaa jo pelottaa et on jotain vialla ku mahaa särkee jne. Pitää kohta varailla lääkäriaikaa jos jotain ei kohta tapahdu.
 


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 24.7.2014

Nimimerkki.......ikä.........kp...............yk........ (ya)........Toiveissa

miranenn.........24.........55/?................yk 3..................... 2. lapsi
joa..................24.........55/26-30.........yk1....................... 1. lapsi
Tee86..............27.........31/25.............yk1....................... 2. lapsi
Leonella..........30..........28/30-32.................ya 9-10/14.... 2. lapsi
päärynärouva................22/??..............yk1....ya 7/14........ 4. lapsi
s4nnn..............29.........24/28-37.........yk3....................... 2. lapsi
äitii88..............25.........17/28-30.........yk7....................... 2. lapsi
pipiipa.............20.........13/29-33.........yk2.....ya 6/14........ 1. lapsi
phaedra...........30.........12/28-31..................ya 7/14........ 2. lapsi
BlackCat..........28...........6/27..............yk6...................... 1. lapsi
Myyttynen.......26...........?/??........................ya 6/14.........2. lapsi
Alvianna..........28...........?/??...............yk1...................... 2. lapsi
lauwra.............26..........?/??.......................ya 7/14......... 2. lapsi
caramba89......25...........?/??...............yk1.....ya 7/14........ 2. lapsi
suan...............26...........?/??.......................ya 9-10/1.......4. lapsi






............................. Piinailijat

..............................nenni26...........DPO30
..............................Avianna........... DPO18




............................. Haaveilijat

............................. Na-dene
............................. heidip*
............................. InkeriIisakki
............................. Penni89
............................. Mariana87



..............................Plussanneet

............................. Pecanpie 6/14
............................. Unto-Helmiina 6/14




Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)


 
Viimeksi muokattu:
Mulla kp 25/? Luultavammin dpo on 14 tai 7 kun en tikuttanu tässä kuussa. Menkkoja ei näy ja testi näytti ma negaa niin en tiiä millon uskallan seuraavaks testata. Rinnat arat sivuilta ja painavat. Heikotusta janoa ja etovaa oloa. Kn ylhäällä kiinni ja pehmeä. Jos mä liityn piinailijoihin ;) en saanu päivitystietoja punaisella kännyllä. Mä koitan koneelle mennä tönään niin pystyn helpommin kommentoimaan teidän juttuja.
 
Tänään tuli niin vahva viiva ovistestiin että ei voi erehtyä :) hyvä syy heilutella vähä peittoja ;) nyt toivon niin kovin että tärppäis ja pysyis mukana loppuun asti <3 tää ovis on tosin hiukan myöhässä että toivottavasti ei hirveesti vaikuta asiaan. Huomenna lähtee taas liuta raskaustestejä tilaukseen tälle himotestaajalle :D
 
nenni26..................26.........39/26-30.........yk4....................... 1. lapsi

niin se vaan vuoto alkoi.. :|
olo oli kyllä niin raskautunut, mutta näköjään kroppa teki sitte kepposet..
nyt tilasin netistä niitä ovistikkuja vaikka päätin että en sellaiseen hommaan ryhtyisi :)
 
Tsemppihalit uuteen kiertoon joutuville. Itse piinailen kun luulen et ovis olikin kp 17 eli nyt olis dpo 7 ja tänään ollu tuntevani kiinnityskipuja. Sellasia pieniä puukon iskuja kohdun kohdalla ;) eli viel 7 päivää menkkoihin ja testata uskaltaisin ehkä tiistaina...
 
Täällä jatkuu ihmettely...aamulla raskaustestiin selkeä plussa (vahvempi kuin toissapäivänä) ,mutta ei vieläkään yhtä vahva kuin kontrolliviiva.Normaalia (?) vuotoakin oli su-ke,ja välillä tiputtelee, ja nyt olisi kp 6. Soitin tänään vielä terveyskeskukseen, että mitä mieltä ovat, niin tänään vastassa olikin ystävällisempi nainen joka varasi mulle ajan lääkärin pakeille...täytyy kuulema vähän tutkailla kun vuotoakin sinnikkäästi on.

En vaan oikeen uskalla uskoa todeksi,että mä olisin nyt se kummajainen jolla tulee menkat normaalisti ja silti raskaus jatkuu(?) Miten siellä voi kukaan kyytiläinen pysyä kyydissä jos kohdun limakalvo valui juuri pois?Saapa nähä laittaako mut ultraan,olisi vaan niin mukavaa saada jotakin selkeyttä asiaa,ainakin sulkea kohdunulkoinen pois!

Apua,arvaatkaa jännittääkö...ja pelottaa.

Nennille pahoittelut uudesta kierrosta :/ Mun kroppa tekee ainakin kaiken maailman oikkuja,esim.viime kierrossa (jätin pillerit kesken laatan pois) mulla oli tosi omituisia oireita,paljon enemmän kuin nyt ja kuvittelin oikeasta olevani raskaana.Ja ovistikuista,toisille aiheuttaa stressiä mutta mua ne toisaalta myös autto;saipa nähdä edes ovisplussan ja antaa varmuutta siitä,että keho toimii ....ainakin välillä =)

Niin ja Phaedra,soitinkin jo tonne äitiysneuvolaan toissapäivänä...sieltä he olisivat vaan varannet neuvola-ajan...tai siis sanoi kyllä,että hcg-arvo olisi hyvä mitata, mutta eivät kuitenkaan ehdottaneet,että missä ja milloin :confused: Enkä halunnut vielä neuvola-aikaa varata kun tää soppa on niin sekalainen.

No niin..täällä taas.Kävin juuri terveyskeskuksen lääkärillä joka sisätutkimuksen jälkeen totesi,että;Unohda koko juttu!

Kysyisinkin,onko teillä tietoa siitä voiko alkuraskauden todella varmasti havaita pelkällä sisätutkimuksella?Muikki ei laittanu hcg-kokeeseen eikä ultraan...totesi vaan,että ultrallahan sen voisi varmistaa ettei ole kohdunulkopuolinen.Sanoi myös ettei tarvitse tehdä enää raskaustestejä ja muutenkin voin elää normaalisti.WTF?Miks noi testit sitten antaa plussaa?
 
Viimeksi muokattu:
lauwralle saa päivittää kp1/? ja yk1 virallisesti alkaneeksi! Ovis on saattanut olla kierukan poiston aikaan tai ehkä just ennen, joten aloitetaan tää kiertojen laskeminen näin. Ajattelin ekan oviksen tikuttaa, että tietää sitten suurinpiirtein missä kohdilla mennään. Ennen kaikkea oon nyt tyytyväinen, että kroppa heräsi ja toimii! :)
 
  • Tykkää
Reactions: heidip*
Voi Nenni! Ja samoin Tee86. Ärsyttäviä tuollaiset oikut!:( :hug:

päärynärouva: Ompas jännää!:popcorn:

Alvinna: No kyllä on hommaa. "Unohda koko juttu"? Kuulostaapa hienolta toiminnalta. Voithan soittaa sinne äitiysneuvolaan vielä maanantaina? Jos sanot, että haluat nyt siihen hCg-testiin ja pyydät lähetettä samantien? Sulle ei siis annettu ultraan aikaa? Yksityiselle vois tietty mennä ultraamaan, mutta maksais tietty mansikoita. Pätevä gynekologi varmasti osais sanoa vähän enemmän. Onhan tuo outoa jos testit näyttää kokoajan positiivista. Minua kanssa kiinnostaisi mitä sieltä kohdusta vuotaa päiväkausia jos ei se koko limakalvo.

Itsekin vähän pohdin olisiko pitänyt sittenkin mennä yksityiselle.. Mulla oli sinne jo aika varattuna, mutta peruin sen. Multa otettiin tk:ssa kipujen takia papa ja tehtiin tuo ultra. Rypäleraskautta ei ainakaan onneksi näkynyt, mutta muuten ultra oli vähän..no, kyseenalainen. Sanoi lääkäri itsekin ettei nyt voi 100% varmasti sanoa mitään. Päätyi sitten siihen, että rypäleraskautta ei ole ja otetaan hCg vielä uudelleen. Käski mennä päivystykseen jos kivut vielä kovenee=ulkoinen? Soittelee ensi viikolla lisää. En siis tullut tuosta tutkimuksesta juuri yhtään viisaammaksi. Taidan nyt kuitenkin seurailla tilannetta ja odotella vastauksia. Menen sitten yksityiselle jos kivut vieläkin jatkuu. Tänään mulle tuli jostain syystä ihan järkyttävän huono olo. Johtuu varmaan helteessä seisoskelusta. Miehen kanssa naureskeltiin, että pitää soittaa samalle lääkärille, että nyt alkoi sitten se pahoinvointikin. No jospa tämä menisi ohi. Jos olisin tiennyt mikä sirkus tuosta kierrosta seuraa niin olisin malttanut mieleni ja olisi aloitettu yritykset vasta tästä kierrosta niinkuin piti.. Ekan kanssa ei tullut mitään tällasta ollenkaan.
 
Viimeksi muokattu:


..... * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

..................................... 26.7.2014

Nimimerkki.......ikä.........kp...............yk........ (ya)........Toiveissa

miranenn.........24.........57/?................yk 3..................... 2. lapsi
joa..................24.........57/26-30.........yk1....................... 1. lapsi
nenni26............26.........40/26-30.........yk4....................... 1. lapsi
Leonella..........30..........30/30-32.................ya 9-10/14.... 2. lapsi
päärynärouva................27/??..............yk1....ya 7/14........ 4. lapsi
s4nnn..............29.........26/28-37.........yk3....................... 2. lapsi
äitii88..............25.........19/28-30.........yk7....................... 2. lapsi
pipiipa.............20.........15/29-33.........yk2.....ya 6/14........ 1. lapsi
phaedra...........30.........14/28-31..................ya 7/14........ 2. lapsi
BlackCat..........28...........8/27..............yk6...................... 1. lapsi
Tee86..............27.........3/25-31...........yk1....................... 2. lapsi
lauwra.............26..........2/??...............yk1....ya 7/14......... 2. lapsi
Myyttynen.......26...........?/??........................ya 6/14.........2. lapsi
Alvinna..........28...........?/??...............yk1...................... 2. lapsi
caramba89......25...........?/??...............yk1.....ya 7/14........ 2. lapsi
suan...............26...........?/??.......................ya 9-10/1........4. lapsi






........................ Piinailijat

.........................Alvinna........... DPO20
.........................päärynärouva....DPO8
.........................s4nnn..............DPO2




........................ Haaveilijat

........................ Na-dene
........................ heidip*
........................ InkeriIisakki
........................ Penni89
........................ Mariana87



.........................Plussanneet

........................ Pecanpie 6/14
........................ Unto-Helmiina 6/14




Päivityspyynnöt punaisella tai muuten selkeästi näkyviin :)


 
Viimeksi muokattu:
Jahas... Jospas ehtisi taas vähän kirjoitellakin :)

Halauksia uuteen kiertoon joutuneille. :heart: Himputin täti! :kieh:

Uusille tervetuloa :wave:

pipiipa: Onpa sulla siellä samaan aikaan jännä ja ärsyttävä tilanne. Haamuilee vaan... Näyttäis selkeästi, että onko vai ei, niin sitten tietäis. :headwall:

heidip: Pillereiden loppuminen on kyllä sellanen sopiva väli kysyä, että mites on, haenko uudet vai mietitäänkö jotain muuta :) ;) Toivottavasti sun mies on sitä mieltä, että katellaan jotain muuta :)

Tee86: Sullakin siellä piinaava tilanne. Epätietoisuus on ärsyttävää :headwall: : /

Alvinna: "Unohda koko juttu"... Siis oikeesti, kuka sanoo potilaalle noi?? Kai sen asian olis voinu muotoilla vähän toisellakin tavalla. Pöh :( Olis sitten laittanu sen hcg-mittauslähetteen tai ultrannu tai jotain, että säkin tietäisit missä mennään :$ Kohdussahan voi olla myös hematooma, josta se veri tulee ja sillon raskaus saattaa silti jatkua. Vai näkikö lääkäri muka pelkällä sisätutkimuksella, mistä se vuoto tulee? Toisaalta, olisko alkuraskaudessakin jo se kohdunsuu ollut kiinni ja sen vois varmaan havaita sisätutkimuksella? Mutta silti ärsyttävää, kun vähän arvaillaan ja heitellään ilmoille vaihtoehtoja... :confused:

Päärynärouva: Huih... jännittävää tosiaan :popcorn:

phaedra: Miten ultra meni?


Sellasta pohdin, että pitäiskö tonne perustaa joku "Menossa mukana"-osio, jonne siirrettäis, kun listalla olijalla paukkuis kp:t vaikka yli 60, eikä oo kuulumisiaan käyny kertomassa? Ja tietty sitten erikseen merkattais jotenkin (vaikka tähdellä) pitkäkiertolaiset. :)


ON: Mun menkat kesti sitten tasan yhden päivän. Kierukkakin on vielä paikallaan, kun en ole sen eteen ehtinyt tehdä mitään. Voi plääh. Taidan vaan varata kohta sinne yksityiselle ajan, niin saan sen pois.... Ei malttais millään odottaa ja silti ei muka ehdi :D
 
Viimeksi muokattu:
No nyt alkoi menkat vihdoin kovien kipujen kanssa :[ Tietääpähän ens kierrossa, että voi näköjään mennä yli 30.... En saa kännykällä värejä, mutta mulle voi päivittää kp 3/25-31 :D
odotan jo innolla uutta yritystä ja aattelin tilailla ovistestejäkin kun kierto näemmä heittelee.
Onko teillä suosituksia mitkä testit on ollu hyviä?

Onpahan kyllä outoa toi Alvinnan lääkärin käytös :/
 
Joo. Täällä sitte kahen päivän testit ollu negat. Toissa päivänä oli kauhean kauhean kauhea puristava vihlova ja postävä kipu koko alavatsalla. Säikähdin tosi pahasti. Sellaisen tunnin kesti. En lähtenyt lääkäriin. Ei pystyny kävelemään suorassa enkä tekemään muuta kun makaamaaa kylelläni peittoa jalkojen välissä. Satunaisia vihlontoja on sen jälkeenkin ollut useasti päivässä mutta ei edellä mainitua kipu kohtausta.

Hain vakis työpaikkaa kunnalta, joten vauva haaveet jätetään ainakin tämän kierron ajaksi kunnes tieto tulee työpaikasta. Sitten katsotaan jos töihin pääsen niin odotellaan vuos varmaankin. Jos en pääse niin yritystä jatketaan.

Eli minut voi siirtää haaveilijoihin.

Kaamos iski ja puhti loppu kaikesta niin saa nähdä jos tämä sitten tästä.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille. Palaillaan.
 
Tervehdys :)

Täällä odotellaan kunnon kuukautisia että tietäisi missä päin kiertoa ollaan menossa..parin viikon päästä meinasin varmuuden vuoksi tehdä raskaustestin jos ei ala kuukautisia näkymään. Ovulaatiotestejä en ole tehnyt enkä aio tehdäkään, petipuuhia meillä on muutenkin vähintään joka toinen päivä. Toisaalta niiden avulla varmaan hahmottaisi kiertoa paremmin..
Raskautumisen suhteen on ristiriitaiset odotukset. Toisaalta haluaisin mahdollisimman pian raskaaksi ja toisaalta taas ei haittaisi vaikka menisi muutama kuukausi yrittämiseen. Olen palailemassa äitiyslomalta töihin syyskuun alussa ja olisi kiva ehtiä vähän aikaa olla töissäkin vuoden poissaolon jälkeen. Ja hävettääkin ehkä hieman ilmoittaa taas uudelleen työnantajalle olevansa raskaana uudelleen. Vaikka oikeus onkin lapsia tehdä, niin ymmärrän myös työnantajaa koska sijaisia on vaikea saada.

Myötätuntoja negoja testailleille :hug: ja Alvinnalle erityisesti, outoa käytöstä lääkäriltä...
 
Tää vois siirtyy piinailijoihin :) elikkä s4nnn/29v/kp 24/28-37/yk3/2. lapsi. Tänään tikuttelujen perusteella DPO2 :) Jotain iloista sentään tänäänkin :) Pääsen maanantaina katsomaan kolmiota :) Alkaa olla jo vähän ahdasta 3 ihmiselle tää kaksio ja jos tähän vielä neljäskin tulis niin sit ois jo ihan liian ahdasta :) Ihan mahtia :) Nyt siis toivotaan että asunto on hyvässä kunnossa ja saadaan se ja tietenkin että nyt olisi pieni matkalainen kohta kiinnittymässä ja pysyisi matkassa loppuun asti :)

Halaukset negoille :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Alvianna: Hoitohenkilökuntaan kuuluvana en voi käsittää, että potilaalle / asiakkaalle sanotaan noin :( Itselleni sanottiin hiusten lähdöstä vain, että koita kestää eikä suostuttu enempää tutkimaan kun labratulokset on viitearvojen sisärajoilla :O Ihmisarvon kunnioitus on tyystin kadonnut johonkin.

ON: Ehkä vain kuvittelen, mutta kyllä oli omituiset menkat. Ensinnäkin alkoivat tuhruttelulla 11½ tuntia liian aikaisin ja tuhrutteli 2 päivää, kolmantena päivänä vuosi siteen verran ja neljäntenä päivänä tuli about teelusikallinen. Normaalisti vuodan jokaisena päivänä ihan kunnolla pillereiden aloituspäivään saakka, eli siis tähän päivään. Herää vaan kysymys, et vaikuttaako ilma ja viime viikonloppuinen pikkuveljen katoamisesta aiheutunut stressi kiertoon näin paljon vai onkohan pillerit taasen pettäneet :confused: Kuumeisena sitä jo melkein toivoisikin :whistle: =)
 
Tänään siis dpo3 ja kp 25/28-37. Alavatsa on jatkuvasti melko kipeä, ei häiritsevällä tavalla mutta kipeä kuitenkin. En ole aiemmassa raskaudessa tätä edes seuraillut koska plussasinkin vasta 8+ viikoilla esikoisesta. Mitä oireita muilla on ollut ovulaation jälkeen? Toki oireet on yksilöllisiä mutta mietin onko tämä alavatsakipu/nippailu ihan normaalia? :)

Ruoka ei maistu, tosin veikkaan että johtuu ihan vaan näistä helteistä. Huomenna tulee "vaan" 8 kappaletta erittäin herkkiä raskaustestejä, millähän dpo:lla sitä uskaltais ensimmäisen tehdä? :p En ehkä malta odottaa sinne oletettuun menkkojen alkamisajankohtaan :D
 
Pakko kirjoittaa taas tänne kun tuntuu,että pää räjähtää tähän epätietoisuuteen!

Tänäkin aamuna erittäin selkeä plussa 25-herkkyys testiin,että eipä tuo viiva ole mihinkään haihtumaan päin ainakaan!Vieläkin pyörii ne lääkärin sanat mielessä "Unohda koko juttu".Miten mä voisin unohtaa, kun plussa on tikussa sinnikkäästi ja etovaa oloa on jo useampi päivä takana.En tajua,jos tämä on kemiallinen tai varhainen keskenmeno niin eikö tuo viiva testissä alkaisi jo haihtumaan?Nyt on siis 9.päivä kun testit antaa plussaa.Ja joo,ehkä jonkun mielestä silkkaa typeryyttä testata melkein joka päivä, mutta kun tuntuu,että tämä on ainut järjellinen keino miten voin yrittää tarkastella tilannetta.

Huomenna soitan äitiysneuvolaan ja rukoilen,että ne ottaa mut tosissaan ja pistäis johonkin testiin.

Asiaa ei helpota yhtään,että ensviikolla lähdetään anoppilaan, ja en todellakaan haluaisi paljastua mahdollisesta epäselkeästä raskaudesta kun saunasidukat jäisi juomatta.Niitä siidereitä en kaipaa, mutta en todellakaan halua,että raskaus paljastuisi nyt jo jos kyseessä on tuulimuna tms.Toivokaa mulle huomiseksi ymmärtäväistä neukkutätiä puhelimeen =)

Heidip,se lääkäri oli muutenkin tosi törkeä,kysyin että eikö ole mahdollista että olisin enää raskaana, niin se vaan oikeen alentavasti tuhahti että "Tuskinpa".En tajua miksi pitää olla noin töykeä kun ihan asiallisesti kysyin.

Pipiipa,oisko toi sun kipukohtaus voinu liittyä ovulaatioon tai sit kystiin?Mulla oli kans talvella muutamana päivänä ihan mahottoman kovat vihlaisut mahassa.En pystyny liikkumaan kohtauksen aikana ja sitten melkein konttasin vessaan. Mut ultrattiin koska tulehdusarvot oli kohonnu, mutta lääkäri puhui jotain kystista joita näkyi mahassa/munatorvissa.Olivat kuulema vaarattomia mutta teki helvetin kipeetä.Voiskohan sullakin olla kystia?(Tai siis kystat olivat kai tuolla munatorvissa mutta vuotivat nestettä mahaonteloon....jotenkin näin.)

Niin ja muuten,tuolla listoilla on ainakin kahta eri versiota mun nimimerkistä,sen voisi päivittää näin: Alvinna, niin ei hämää :)
 
alvinna sekin on käynyt mielessä. ekan kerran tälläinen tuli noin 1,5 vuotta sitten petipuuhien jälkeiseltä tupakalta en päässyt itse nousemaan. Noita kohtauksia on ollut joku 3-5 mutta se nippailukin pysyttelee taustajoukoissa. mieheltä kysyin joka lähihoitajak on lukenut ja jonka äiti on käynyt kaikki mahdolliset sairaanhoitajan lisätutkinnot. että voiskoha mulla olla kystiä niin mies vaan totes että enpä jaksa uskoa... lohduttavaa -.-
 
Pikapäivitys sängyn pohjalta:täällä taitaa olla keskenmeno käynnissä.Aivan hirvittävät kivut alamahassa, selässä ja itse toosassa.Soitin päivystykseen josts tarjottiin ohjeeksi Panadolia ja RAUHASSA odottelua.Täällä pk seudulla on ilmeisesti turha haaveilla hoitoon pääsystä vaikka kuinka kipeä olisi.Erittäin kovien kipujen lisäksi vähän vuotoa.Toivotaan ettei ole KU kun kukaan ei vaivaudu tarkistamaan.
 

Yhteistyössä