Vauva Haaveissa 2013

Kaislanen :hug: Oon niin pahoillani, innoistuin jo hurjasti siun puolesta :heart: Mutta hyvä jos oot jo pahimmasta suosta päässy ylös, ihanaa että miehesi on osannu lohduttaa. (Omasta miehestäni en ikinä uskois :()

Tervetuloa uusille kuumeilijoille, toivotaan lyhyttä vierailua :)

Testasinpa sitten negan maanantaiaamuna ku limailu oli viikonloppuna niin voimakasta mut ei tuntunu ovikselta. Eihän se yllättäny, ei kai ois voinu vielä näkyäkään jos ovis oli tosiaan kp 19-20 niinku luulin. Nyt alkaa jo oikeesti vähän jännittää et oisko tärppi käyny, limailu kun vois olla merkki kiinnittymisestä. Kummallista painontunnetta ja tykytystä tuntu eilen alavatsassa ja muutenki on jotenki vaan erilainen olo ku yleensä menkkojen lähestyeässä. Viimeks menkat tuli kp34, se ois tulevana sunnuntaina. Kai se pitää yrittää sinne asti ootella ennen ku testaa, vaikka tekis mieli testata hetihetiheti :D

ViiruP jossai pinoissa on juteltu paljonkin ovistestin käyttämistä r-testin korvikkeena, mut ei siihen hirveesti voi luottaa ku ne testaa eri hormoonia, niinku Kaislanenkin totes. Tiedä sitten miks antaa plussaa :/
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
ViiruP, esim mulla ovistesti näyttää jonkunlaista haamua läpi kierron. Ehkä syynä on pco tai ehkä ei, koska muutkin on sanoneet, että on normaalia että se haamu näkyy koko kierron ajan.
 
Kaislanen:hug:

Täti on nyt sitten ihan kunnolla saapunut tänne. Jäi kierto kuitenkin tällä kertaa 37 päivään. Nyt uuteen kiertoon ja yk5. Samalla haluan siirtyä tauastailijoihin. Lopetan tämän ylenpalttisen oireiden tutkailun ja herkkien testien kyttäämisen (ihan liikaa viivanpaikkoja ja se yksi haamulaine), kun ne ei tähän astikkaan ole mitään merkanneet. Kyllä ne oireet sitten oikeasti ilmoittavat, kun masuasukki oikeasti on kyydissä. Uuteen vuoteen iloisin mielin ja jospa se ihana "yllätys" sieltä jossain vaiheessa tulisi. Tsemppiä kaikille!
 
Mä nyt tuuppaan itseni joka paikkaan.

eli eli; Täällä listalle lisättävä! Maana-mamma, 29v, Kp 8/28, yrotys aloitettu 1/13, yk 1 menossa, kolmatta lasta toivomme

Eli toiveena olisi saada jotain tapahtumaan pian. Koskaan en ole oviksia tikuttanut mutta nyt aloitin senkin. Jos saatais homma kohdilleen vaikka tässä vaiheessa sitä mielellään panostaa usein ihan muutenkin... ;) toivotaan, toivotaan.

Meillä muut lapset on nyt 2 ja 4,5 joten aika tasaisella tulisi sitten kolmas. Jos vaan tärppäisi. Miten tän kolmannen kans voikin olla näin sokka irti ja hössöttää?! Aikuinen nainen, voi hohhoi. :D

Plussatuulia!

Maana
 
Viiru mulla on käytössä davidin puikot ja nyt kun oon ovista testannu niin ensin sain pelkän kontrolliviivan, oviksen aikaan tasapaksut viivat (eilen) ja kun tänään mietin et tuleeko viel vahvempi niin tuli vaan haamu. Muistaakseni ei oo mulle loppukierrossa tullu enää haamuakaan. En muista enää kun en oo muutamaan kiertoon nyt testaillu.
 
Haaveuni, hyvä että kierto sentään lyheni siitä megakierrosta mutta harmi että täti saapui :hug: Toivottavasti taustailu auttais tuomaan plussan, käy kuitenkin välillä kertomassa kuulumisia :heart:

Tervetuloa Maana-mamma, laittelin listalle :)

Päivän sana on tänään LIMA ja lueskelin päivällä kaikkee mahollista limoista. Äsken tuli sellaset kananmunalimat että ohhoh, ja epäilen olleen irronnut limatulppa eli täti hurauttaa paikalle luultavasti piakkoin. Ei tommosta limaa voi muusta tulla, ja kieltäydyn edelleenkin ajattelemasta että ovis olis vasta nyt. Veti vähän matalaks mielen ku olin jo melko varma tärpistä ja nyt en usko enää yhtään. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
Slallu, Helleka ja haaveuni kiitos, ootte kaikki ihan parhaita <3 Ja hei zemppiä teillekin ihan hirmusti. Älä haavenuni ihan meitä hylkää vaan huutele nyt vähän kumminkin kuulumisia. Ja slallu kaikki on mahdollista, niin kauan kun tätiä ei näy. Pidetään sulle peukkuja nyt ihan kamalasti!

ViiruPlle zemppistä jännäämiseen hirmusti. Ei ressiä, testaat ihan rauhassa sitten taas uudelleen.

Maana-mamma tervetuloa joukkoomme ihan parhaaseen :)! Hirmusti tästä väestä saa voimaa sen vaan sanon.

Kävin tossa salilla ja kyllä se kun vähän puskee hiet pintaan helpottaa vaan ihan hurjasti tota menkkakipuilua ja turvottelua. Huh. Ja ihanaa kun tissit ei ole enää kipeät. Yli kaks viikkoa oli kyllä todella arat rinnat. Nytpä tiedän sitten senkin, että aika varma merkki raskaudesta jos koko rinta on tosi kipeä. enkoissa yleensä vaan nännit tulee kipeeks :D hassua.
 
  • Tykkää
Reactions: Maana-mamma
Voi Kaislanen, pahoitteluni :hug: mutta hyvä, että olet jo tsemppimielellä taas!

Itse kävin gynellä eilen, kun on ollut alavatsakipuja ja vihlomisia. Tuloksena antibioottikuuri kohtutulehdukseen. Yrityksestä on pidettävä nyt tämä kuukausi taukoa, mutta mies on joka tapauksessa työreissulla, joten tulee se tauko ihan luonnostaan.

Mukavaa torstaita kaikille :)
 
Hei kaikille, tervetuloa uusille ja onnea plussanneille!

Kaislanen:hug:
ehdin jo niin iloita sun puolesta. minulle sattui marraskuussa (en muista kirjoitinko siitä tänne) sellainen, et menkat alkoivat liian aikaisin, keskellä yötä hirveän kivun kanssa, mikä ei ole normaalia minulla. ja menkat olivat jotenkin "paksummat". terveydenhoitaja ottaessaan papaa sit sanoi, et luultavasti kyseessä on juuri ollut tuollainen kemiallinen raskaus, eli jotain yritystä raskautumisen suhteen oli saattanut tapahtua. Minäkin ajattelen sen positiivisena asiana, että se kertoi siitä, että on mahdollista joskus raskautua. :) ja minua nyt se asia ei niin vaivannut, kun en ollut kerinnyt vielä mitään testejä tehdä enkä siis saada haaleita tms viivoja.

Ihana että sulla on mies tukena! Avoimin mielin eteenpäin uutta vuotta 2013!
 
miss_piggy
Mulla oviksen jälkeenkin kyllä häviää viiva heti tikusta. Ei ole kun pelkkä kontrolli. Onko kokemusta nuista davidin testiliuskoista? Raskaus- tahi ovistesteistä.
Jep, eli tässä kierrossa tikuttelin Davidin ovistesteillä kp 10 lähtien ja kyllästyin jo niihin kun tuli vaan haamua, minä ku oletin että ovis ois ollu kp 14-15,no jatkoin kumminki tikuttelua kun ajattelin että käytän nuo paskat tikut pois kun oon ne ostanutkin, kunnes sitten kp 26 pärähti davidin ovistestiin tämmönen:

Eli kaippa tuo nyt sitte ovis oli, vaikkakin myöhäisessä vaiheessa :D Tää kun on nyt siis eka luomukierto 6kk:n terolutien jälkeen, joten voi olettaa että kierto on aika pitkä ja oviskin myöhässä.
 
Milk@ ja pinkkihevonen kiitos <3

ja pinkkihevonen muistelisin, että kerroit täällä. Hyvä kun pääsit vähän kevyemmin tän asian kanssa, itse taidan olla muutenkin vähän herkkä tämmösten suhteen, mutta kyllä toi hiton koville otti. Täti nyt onneksi pikkuhiljaa lähtemässä pois niin uuteen kierrokseen vaan ja mieskin on nyt kyllä enemmän kuin innoissaan yrittämässä, niin varmana tulee nyt sitten ihan hyvä yritykuukausi taas. Kun nyt vaan pystyis pitämään rennon yritysmeiningin, ilman hirveempiä jännittelyjä kuten aiemmin.

ViiruP onnea onnea onnea! Tulihan se sieltä, ku tarpeeks tikutti :)! Kyllä se kroppa vaan pakkaa kertomaan sit kuitenkin. Oikein paljon tarratassuja pikkaraiselle.

miss_piggy siinäpä vasta kirkuvan punainen viiva! Nyt vaan jännäpäiviä odottamaan :)!!

mites jännääjät, Slallu?
 
Heij, ylioppilaskunnan koulutuksesta huutelen. Illalla laitan päivityksiä.

Onnea ViiruP!! :heart:

Jännittävä fiilis on, tädin tulosta ei ainakaan mitään selviä viitteitä oo. Finnejä puskee julmetusti yläkroppaan, selkeitä hormooninäppyjä. Pissittää jatkuvasti ja sellanen jännä pissatulehdustunne ollu koko viikon, ei kuitenkaan kunnolla. Ja sen verran monta kertaa on tulehus ollu että tiiän millon on kunnolla :D Turvottaa, paineentunnetta mahassa. Väsyttää ja nälättää koko ajan. Limaa tuli taas eilen paljon, ei tää ovis voi olla ku monta päivää jo limaillu ja se limatulppaki pitäis poistuu kerralla ennen menkkoja..
Vois testata tänää illalla mut viimestään huomenna jos ei täti saavu ennen sitä.
 
Viimeksi muokattu:
nyt oon pitänyt pari viikkoa hiljaiseloa tällä palstalla, mut i´m back.tietysti nyt kun ollaan jo ylitetty kierron puoliväli :D peittoa on heiluteltu ahkeraan koko viikko.toivottavasti tuottaa tulosta. taas siis tulossa stressin täyteinen loppukierto.. ihanaa kun täällä plussaillaan.tulee niin hyvä mieli toisten puolesta:) kasvatelkaa te masujanne.me tullaan pian perässä <3
 
Vauva haaveissa 2013



Hyvää ja plussarikasta uutta vuotta!

Lauantai 5.1.2013

Unja-O.............. 28......... 57/32............ 5/10...... 31 yritystä..... 1.
Rosie B.Mom...... 29........ 50/31............................. yk 1.......... 1. yht

annamay............ 23........ 42/30........... 09/12......... yk 3.......... 2.
Postimerkki........ 23......... 42/27.......... 09/12.......................... 1.
Haaveuni........... 27......... 41/62.......... 07/12.......... yk 4.......... 1.

Nenni88............. 24........ 37/28........... 10/12......... yk 4.......... 2.
happy sun..................... 37/30-32........ 09/12......... yk 2...........1.
angelblue...................... 37/30-32.......................... yk 5 (C)
Slallu................. 25........ 33/33........... 09/12......... yk 3.......... 1.
miss_piggy......... 31....... 31/29............ 02/12......... yk 8.......... 1.

Milk@................ 37....... 29/31............ 10/12......... yk 3.......... 1.
Tagzy................ 29........ 23/27............ 12/12........ yk 1.......... 2.
pinkkihevonen.... 26....... 21/28............. 08/12........ yk 6.......... 1.

s-atu................. 26....... 19/31............. 10/12......... yk 3.......... 2.
pecanpie........... 24...... 18/27-30......... 12/12......... yk 1.......... 1.
Tintti83............. 29........ 17/33............ 07/12......... yk 6.......... 3.
Piitu_83............. 28........ 11/24........... 03/12......... yk 12......... 2.

Kaislanen........... 26........ 5/29............ 09/12......... yk 5.......... 1.
Helleka......................... 5/27-30......... 11/12......... yk 3.......... 1.



Jännäpäivät
Rosie B.Mom dpo 32


Taustailijat
mavli
vema
roro
jjennaa-
Ihanamami



Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10
pink dream 4.12.2012 yk2
Buster84 5.12.2012 yk1
Hallittu kaaos 12.12.2012 yk 2
Bambini 15.12.2012 yk 4
ViiruP 3.1.2013 yk 4


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Päivittäjä
Slallu
Listapäivitykset ja lisäykset punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)
Huom! Ilmoita jos kiertosi venyy yli kp60, muuten siirretään taustailijoihin.

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Slallu mua jännittää sun puolesta niin että sukat pyörii jalassa! Mulla oli kanssa tota pissahätää ja pissatulehdusmaista painetta sillon joulukuun puolella. Voi että. Pidän niin lujaa tääl peukut pystyssä. Tuu nyt äkkiä kertomaan meille sit mikä meininki!
s-atu kiva kun oot takas :)! Päästään kohta suakin sitten jännittämään!
 

Yhteistyössä