Vauva Haaveissa 2013

kiitos pinkkihevonen. Hirmu epätodellinen olo ja vähän sellai et apua mitäs nyt pitää tehdä. Ja hirmusti tekis mieli puhua tästä jonkun kanssa, mutta en oikeestaan voi vielä kertoa kun yhdelle kaverille ja hänellekään en haluis puhelimessa kertoa. Apuva. Mietityttää myös miten sen sit kertoo läheisille jos nyt on edes kerrottavaa.

Huomaan, että silmäilen noita testejä jatkuvasti :D, kyllä kyllä siinä vaan on 2 viivaa, hehe.

Mies oli kanssa ihan intona, mutta koitti kyllä himmailla parhaansa mukaan juuri tän epävarmuuden takia. Meillä on uuden vuoden juhlat isohkolla porukalla, niin pitänee nyt tehdä vähän salapulloja omalla alkoholittomalla täytteellä. Vähän ku teinivuosien festarireissut, mutta sisältö ja pullo on nyt vaihtaneet rooleja. heh.
 
Voin vain kuvitella nuot tuntemukset. jännittäviä aikoja elät, sanon minä. mutta eiköhän
siellä ihan oikea vauva ole kasvamassa :heart:

minä en varmasti malta olla kertomatta heti ystävilleni... hih, teinivuosien salapullot:D
kaikkea sitä tähän raskausaikaan liittyykin...:D

testaatko milloin taas uudestaan? kauanko
sulla nyt on täti myöhässä?
 
Joo kyllä tähän kaiken näkösiä juttuja liittyykin..onneks ihan luonnollisesti nyt alkaa myös tipaton tammikuu ;D hehe.
Mulla ois nyt menossa kp 34/29, että ei nyt mitenkään massiivisesti myöhässä, etenkin kun mun yk1 kierto tais olla jotain 42 luokkaa. Mutta testit ei oo kyllä kertaakaan aikasemmin viivoja näytelly tuplana. Kyllä mä varmaan ma aamuna taas vähän testaan vielä varmistusta..tai tiistaina..en tiedä miten malttaa olla testaamatta. Mutta digitesti sit joskus ens viikolla kun se postissa tulee. Varmaan ti-ke.

Mä oonmiettinyt että millon sitä pitää äidille kertoa. Ollaan ihan hirveen läheisiä, mutta mies sanoi, että hän kertoo sit joskus vasta kuukauden parin päästä...enhän mä jaksa niin kauaa tätä salata :D...hehe. Sori likat omanapailen tänne nyt koko ketjun tukkoon, mutta ootte ainoot kelle voin tästä puhua hihi. Mulle ei maistu ees ruoka ku jännittää nyt kaikki niin.
 
Wau! Onnea Kaislanen! :) Toivotaan, että tyyppi pysyy matkassa ja viivat vahvistuu.

Itsekin olen miettinyt, että miten sitä osaisi olla kertomatta äidille jos sitä joskus olisi niin tärkeä kerrottavaa kuin raskaus. Äiti on kuitenkin äiti ja hän taas ymmärtää asian oman kokemuksen takia erilailla kuin puoliso. :) Mutta ne on niitä kinkkisiä mietteitä, koska kertoa, kun tekisi mieli varmasti samalla huutaa asian koko maailmalle, mutta samalla takaraivossa on vielä realiteetit.
 
Vauva haaveissa 2013



Mukavaa loppuvuotta!

Sunnuntai 30.12.2012

jjennaa-......................... 58/29-34........................... yk 6
Unja-O.............. 28......... 51/32............ 5/10...... 31 yritystä..... 1.
Rosie B.Mom....... 29........ 44/31............................. yk 1.......... 1. yht

annamay............ 23........ 36/30........... 09/12......... yk 3.......... 2.
Postimerkki......... 23........ 36/27.......... 09/12.......................... 1.
Kaislanen........... 26......... 35/29.......... 09/12......... yk 4.......... 1.
Haaveuni........... 27......... 35/62........... 7/12.......... yk 4.......... 1.
Nenni88............. 24........ 31/28........... 10/12......... yk 4.......... 2.
happy sun..................... 31/30-32........ 09/12......... yk 2...........1.
angelblue...................... 31/30-32.......................... yk 5 (C)

Helleka......................... 29/27-30........ 11/12......... yk 1.......... 1.
Slallu................. 25....... 27/33............ 09/12......... yk 3.......... 1.
miss_piggy......... 31....... 25/29............. 02/12........ yk 8.......... 1.
Milk@................ 37....... 23/31............. 10/12........ yk 3.......... 1.

pinkkihevonen.... 26....... 15/28............. 08/12......... yk 6......... 1.
s-atu................. 26....... 13/31............. 10/12......... yk 3......... 2.
pecanpie........... 24...... 12/27-30.......... 12/12.......... yk 1......... 1.
Tintti83............. 29........ 11/33............. 07/12......... yk 6.......... 3.

Piitu_83............. 28........ 5/24............. 03/12......... yk 12......... 2.



Jännäpäivät
Rosie B.Mom dpo 26


Taustailijat
mavli
vema
roro



Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10
pink dream 4.12.2012 yk2
Buster84 5.12.2012 yk1
Hallittu kaaos 12.12.2012 yk 2
Bambini 15.12.2012 yk 4


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Listapäivitykset ja lisäykset punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
vema, tervetuloa :) laitoin sut taustailijaks, laittele punasella tietosi jos haluat listalle :)

Kaislanen ONNEAONNEAONNEA! :heart: Ihanaa, mikä plussavyöry on ollu joulukuussa :)Sanopa sitten kun uskallat siirtyä plussanneisiin :p

Mie täällä tuskailen ihmeellisten tuntemusten kanssa. Luulin että ovis oli viime viikonloppuna, kun seksin aikana vihloi kovasti munasarjojen seutua ja limatkin antoi ymmärtää että ovis on ihan lähellä. Ne "thé limat" jäi kuitenki bongaamatta, mahdollisesti myös runsaan seksin harrastamisen takia :D aattelin kuitenkin että kyllähän se ovis kuitenkin oli kun vihlomiset loppu ja ne limatki oli jo lähestulkoon oikeenlaiset. Sitten, eilen jumankekka, ovislimaa! Tai siis just sellasta samantyylistä. Eihän se nyt vasta voi olla, eihän se käy. Huomaattehan miten en yhtään kuumeillu tai tarkkaillu tai stressannu tässä kierrossa :LOL:
 
Täällähän on ihanasti plussailtu :heart: Jospa se omakin sieltä tulisi, sillä nyt on jotain tekeillä ihan selvästi!

Melkein pari viikkoa sitten tuli niin selkeät ovislimat, ettei koskaan ole tullut näillä yrityskerroilla. Ennen näitä oltiin pupuiltu kovasti ja eikun vielä menemään ;) Nyt torstaina sitten ihmettelin, kun tulee vaaleanpunaista valkovuotoa pyyhkiessä. Ajattelin, että onpa täti ajoissa.. Noh, kohta tuli pikkuhousunsuojaan pari tippaa rusehtavaa verta, eli oisko kiinnittyminen vihdoin tapahtunut :heart:
Tänään tein tällaisen: Aijaa.com - 11505961
En tiedä näkyykö tuossa mitään, siis kuvassa, mutta kun itse tikkua katsoo, niin siellä kyllä haamulainen näkyisi.. mutta liekkö sitten toiveajattelua :/ Ja voiko edes vielä näkyä..
 
miss_piggy
Kp 25, oviksesta ei kyllä tosiaan selkeää tietoa tässä kierrossa, eka teroton kierto ja Wondfon ovistestit näyttäny koko aika plussaa, Davidin ovistestit näyttäny koko aika negaa..
 
Täällä yksi kuumeilia voisi tulla mukaan jos vielä jonon jatkoksi mahtuu? :)
Eli ViiruP,25,kp25/29-30, 09/12,2

Tänään hätähousuna testattu puhdas nega. :( Jospa se plussaksi vielä muuttuu. Tähän kiertoon on ovikset tikutettu ja talleteltu oviksen aikaan.
 
Kiitos kaikille! Slallu mä ilmottelen, mutta tänään ainakin vielä haaleahkoa viivaa pukkaa, niin ootellana nyt ihan rauhassa. Keskiviikkona pitäis tulla digi postissa, niin katotaan mitä se sanoo.

Näin ihan karmeita unia, että täti tuli ja toi mukanaan vessapaperiin pieniä katkaravun näköisiä möykkyjä...Ihan hirveä uni!

ViiruP tervetuloa mukaan jännittämään :)!! Ja sulla on niin varhainen kp, että älä vielä lannistu.

Pecanpie Mahtavaa että bongasit oviksen. Nyt vaan tänään ja huomennakin peittoa heilumaan. Niin se meilläkin meni että kun bongasin ovistikulla vahvan plussan niin peitto heilu vissii neljä seuraavaa päivää. Greippimehua en oo enää juonu, mutta foolihappoja syön sekä köllöttelen sängyllä touhujen jälkeen ihan rauhassa :). Näillä eväillä.

Haaveuni koska testaat uudelleen?

misspiggy, aletaans jännäämään sunkin puolesta jo :)!!


Hyvää Uutta Vuotta kaikki!
 
Pitihän se digi tuhlata eilen ja tulos ei raskaana :( Daviditki antaa nyt viivanpaikkoja, voisin nakata kaikki nuo jälellä olevat roskiin!!!

Mutta mitä mieltä te ootte siitä, että kun kiinnittymisvuoto (jos siis oli sitä) tuli torstaina, niin koska plussa edes voisi näkyä?

Hyvää ja vauvarikasta uutta vuotta kaikille teille! :heart:
 
Hyvää uutta vuotta kaikille! :)

Ihanaa lukea, kuinka täällä on jo niin moni plussannu. Onnea minunkin puolesta kaikille ja toivotaan kovasti, että matkustaja pysyy kyydissä mukana :).

Slallu, Kiitoksia :). Laita vaan taustailijaksi vielä. Ei päästykään hyödyntämän tätä kiertoa, joten meillä yrittäminen alkaa vasta seuraavasta kierrosta. Parisen viikkoa siis vielä kärvisteltävä.
 
Eikä, eikä, eikä! Nyt se täti taitaa kurvata paikalle :(

Olin jo niin varma, että pienoinen olisi kyydissä mukana. Kiinnittymisvuotokin oli, vai mitä muuta se olisi voinut olla :( Aamulla tuli tuhrua paperiin, mutta toisella vessareissulla ei. Menkkajuilinnat on mahassa, mutta ei niin pahat kuin yleensä. Rinnat turvoksissa, mutta ei kipeät. Yleensä ovat hyvin kipeät, kun menkat tulevat. Voi itkunpitku! :(
 
miss_piggy
Valittelin tuossa aiemmin etten oo saanu ovista pongattua tässä kierrossa, vaan sittenpä kp 25 tuli Davidin testiin aika vahvat viivat ja eilen kp 26 pärähti kirkuvan punainen, ja mahaa nippaili eilen siihen malliin koko päivän että tais olla ihan oikea ovulaatio :D Jee!

Terojen aikana mulla ei siis varmaan ovista ollut kertaakaan, koska mun kierto on aina ollu sen verran pitkä, ettei se terojen kanssa kerennyt tulemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: haaveuni
Noniin, täällä tulikin sitten täti kylään äsken niin että rytinä kävi. Samalla rytinällä meni tämän mieli maahan :(... Mites onks tää nyt ihan normaali kp1 silti? Miten tämmösen ilmeisen varhaisen keskenmenon jälkeen homma menee? Lähenkö ihan normaaliin uuteen kiertoon? Help. Aluks tuntu tosi pahalta, mutta kiitos ton mun parhaan miehen tässä pahin järkytys on jo ohi.
 
Luinkin tuolta, että kyseessä on ollut kemiallinen raskaus (joka oli mulle ainakin ihan uus juttu). Eli munasolu on hedelmöittynyt, mutta ei sitten kiinnitykään ja tulee vuodon mukana pois. Ja luin parilta eri sivulta, että 50-70% raskauksista päättyy näin, eikä siksi näinen välttämättä tiedä edes olleensa raskaana jos ei ole kerinnyt tekemään noita herkkiä testejä. Eli kaiken järjen mukaan mulla on nyt ihan normaali kp1 ja yk5.

Mun maailman ihanin mies sai mua lohdutettua, että se on ainakin nyt sitten todistettu, että meillä molemmilla solut toimii :). Ja se on kyllä ihanasti ihan totta.

Onko muilla ollu tämmöisiä täällä?

miss_piggy paljon onnea ovisbongaukseen! Mäkin alan taas tikuttelemaan kuhan tästä vuodot hellittelee. Voin kertoa, että on niin hirveetä vuotoa ja pahat menkkakivut, että huh.
 
Tänne saapunut ihan kaahee väsymys ja alaselkä kivut. Tuntuu että vois kellon ympäri nukkua. Välillä alamaha on hellänä, tuntuu kun ilmapallo olis. Tiiä nyt enteileekö nämä tädin tuloa vai masuasukkia..? Mietin että testoisko huomenna? Kp 27 huomenna siis.
 
Kaislanen, voi harmi :hug: Niin nuo herkät testit testit taitaa aiheuttaa, että näitä kemiallisia raskauksia tulee esille nykyään enemmän.. Mutta niinkuin sanoitkin, onneksi ainakin se kertoo, että munasolu on hedelmöitynyt, joten nyt vaan uuteen kiertoon ja toivotaan, että se ensi kierrolla hedelmöityy ja kiinnittyy myös! :)

Itselle tuli postissa juuri tilamaani testit, on EasyCup testiä ja First response testiä, jonka pitäisi näyttää tulos 6 päivää ennen mahdollisten kuukautisten alkamista. Minähän oon niin kärsimätön ihminen, että ei millään malttaisi olla testaamatta jo heti kun voisi näkyä, mutta toisaalta järki sanoo, että pitäisi odottaa kärsivällisesti pari viikkoa, ettei sitten mahdollisesti pettyisi jos tulisikin haamuja ja alkaisi vuoto : / Asiassa on niin monta puolta..
Dpo 2 täällä siis eletään, joten ei sinänsä ole vielä ajankohtaista, mutta niin sitä jo laskee päiviä koska voisi jo haamu näkyä. Jos jollakulla olisi myynnissä kärsivällisyyttä, voisin sitä kupillisen ostaa :)

ViiruP Peukut pystyssä, että oireet enteilevät vuoden ensimmäisiä plussauutisia! :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Täällä ketjuun liittyy 7 kk tytön äiti. Meillä on toinen lapsi haaveissa 2013 periaatteella " saa tulla heti kun on tullakseen" :) Ompas ihailtavan järjestelmällistä porukan yritykset tulla raskaaksi, itse en usko että otan ovulaatio mittareita apuun vaan vetelen fiilispohjalla :) Itse olin ensimmäisen kanssa jo 7. viikolla kun tajusin olevani raskaana, joten eka kysymys olisi, tiedättekö miten pian raskaustestin voi tehdä...? Sinä päivänä kun kuukautisten tulisi alkaa? Tsemppiä tsemppiä kaikille sikiämiseen :)
 
Kiitos kaikki zempistä. Tänään jo parempi mieli ja olo. Eilen menkat oli jotain niin kamalaa, että huh. Olin niiin kipee, etten oo ikinä tädistä näin ollu ja vuoto oli kyllä sellasta, että kyllä selvästi oli kohtu jo valmistautunu normaalia enemmän. Meinas herkkää ihmispoloa käydä heikottamaan pahemman kerran. Että oon ihan tyytyväinen, että tein ne testit pettymyksestä huolimatta. Jos en olis tienny mistä on kyse, ni ois varmaan tullu paniikki.

Heij, taas uutta porukkaa kivaa, eli tervetuloa joukkoomme mahtavaan ja ihanaan Ihanamami! Toi on ihan hyvä, että meette ihan rennoin rantein ja oikeesti ihanaa, että esikko sai alkunsa noin että olit jo pidemmällä. Siinä on sitten yllätystä kerrakseen :)!

pecanpie kertoilehan meillekin arvioita sitten testeistä. Mä oon itse käyttänyt vaan pc:n testejä ja ne on ollut kyllä tosi hyviä. Jopa noi liuskat. Mä luulen että jatkossa testailen jossain kp 30-35 välillä. En mä kuitenkaan malta olla testaamatta :).
 
Vauva haaveissa 2013



Hyvää ja plussarikasta uutta vuotta!

Keskiviikko 2.1.2013

Unja-O.............. 28......... 54/32............ 5/10...... 31 yritystä..... 1.
Rosie B.Mom...... 29......... 47/31............................. yk 1.......... 1. yht

annamay............ 23........ 39/30........... 09/12......... yk 3.......... 2.
Postimerkki........ 23......... 39/27.......... 09/12.......................... 1.
Haaveuni........... 27......... 38/62.......... 07/12.......... yk 4.......... 1.
Nenni88............. 24........ 34/28........... 10/12......... yk 4.......... 2.
happy sun..................... 34/30-32........ 09/12......... yk 2...........1.
angelblue...................... 34/30-32.......................... yk 5 (C)
Slallu................. 25........ 30/33........... 09/12......... yk 3.......... 1.

miss_piggy......... 31....... 28/29............ 02/12......... yk 8.......... 1.
ViiruP................. 25..... 27/29-30......... 09/12......... yk 4.......... 2.
Milk@................ 37....... 26/31............ 10/12......... yk 3.......... 1.

pinkkihevonen.... 26....... 18/28............. 08/12......... yk 6......... 1.
s-atu................. 26....... 16/31............. 10/12......... yk 3.......... 2.
pecanpie........... 24...... 15/27-30.......... 12/12......... yk 1.......... 1.
Tintti83............. 29........ 14/33............. 07/12......... yk 6......... 3.

Piitu_83............. 28........ 8/24............. 03/12......... yk 12......... 2.
Kaislanen........... 26......... 2/29............ 09/12......... yk 5.......... 1.
Helleka.......................... 2/27-30......... 11/12......... yk 3.......... 1.



Jännäpäivät
Rosie B.Mom dpo 29


Taustailijat
mavli
vema
roro
jjennaa-
Ihanamami



Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10
pink dream 4.12.2012 yk2
Buster84 5.12.2012 yk1
Hallittu kaaos 12.12.2012 yk 2
Bambini 15.12.2012 yk 4


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Päivittäjä
Slallu
Listapäivitykset ja lisäykset punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)
Huom! Ilmoita jos kiertosi venyy yli kp60, muuten siirretään taustailijoihin.

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
yk 4 täällä. Tänään aamulla davidin r-testillä testattu nega, huvikseen sitten ovistestillä testasin samasta pissistä mitä näyttää ja ovistestiin tuli haalee plussa. Mutta ei kuitenkaan mikään haamu. Ihan plussaksi sen tulkitsen. Onko muut testannu ovistestillä?
 

Yhteistyössä