Vauva Haaveissa 2013

Kärkipaikoilla kp:t paukkuu, mitähän naisille lie kuuluu?

Keittelin kattilallisen punasipulihilloketta, tänään vien muutamalle ystävälle joulupaketissa purkit :) Omasta mielestäni siitä tuli aika hyvää. Parin tunnin päästä alkaa joulun työurakka, ohjaan yhdessä hotellissa lapsille jumppaa ym. joulun aikaan, pari tuntia päivässä.
Ei varmaan itekään pyhinä täällä hirveesti tuu maleksittua kun kotona tuskin oon hirveesti, eli päivitysten osalta on varmaan melko hiljasta.

Kaikille kuumeilijoille hyvää joulua, syökää ja nauttikaa eikä ressata itteämme näillä asioilla, palataan sitten ensi viikolla tuskailemaan :) :heart:
 
Meillä takana yritystä jo 1 vuosi ja 5 kk.
Ja nyt olisi menkat myöhässä jo viikon... ja tähän viikkoon on sisältynyt ja sisältyy vieläkin vatsan kipristelyä, flunssaisuutta, boobsien arkuutta ja himoa suolaiseen ruokaan... myöskin palelua, vatsa on ollut kuralla, väsymystä.. mutta näitähän voi olla muutenkin.


En vaan uskalla tehdä testiä.. en halua taas nähdä sitä negaa kun kuitenkin olen taas sallinut itseni tuudittautua unelmaan omasta lapsesta..

Ehkä joulun jälkeen uskallan testata.. jos ne menkat ei ala.

Mutta kaikkille lämmintä joulua ja plussia!
 
Snibbu hirveesti zemppiä ja testiä kehiin vaan!

Täälläkin jännittää hirmusti! Jouluaatto kp29/29 ja tädistä tietoakaan vielä. Jos ei pe mennessä ala niin testaan. Aikasemmin en ehkä tohdi ku mulla on joka kerta käyny niin, että testannu negan ja sit seuraavana päivänä täti on pyyhältäny messiin.

Hei oikein ihanaa joulua kaikille teille ihanille kanssayrittelijöille ja jo plussanneille!
 
Toivottavasti teilel kaikilla on ollut mukava joulu! :) Täällä ainakin oli kyllä, tuli käytyä anoppilassa ja omilla porukoilla juhlimassa joulua.

Nyt sitten aletaan vähitellen odottamaan tärppipäiviä kärsimättöminä. :p Jossakin vuoden vaihteen molemmin puolin pitäisi tulla ovis. Tässä kierrossa aion kyllä testata liuskoilla, mutta täytyy olla liikoja stressaamatta. Oletteko te muut palstalaiset käyttäneet ovisliuskoja vai menettekö ilman? Joskus tehnyt aikaisemmin testejä ja silloin ovis tuli kp 11, joten täytyy varmaan alkaa kp 10 kokeilemaan kun on ylimääräisiä liuskoja.

On muuten hirveän vaikeaa olla selailematta vauvojen pienen pieniä vaatteita ja tavaroita, voih :/

Plussatuulia ja tsemppiä teille jotka jännäätte tällä viikolla! :) toivottavasti saadaan positiivia uutisia vielä tämän vuoden puolelle!
 
Pecanpie Täälläkin ihan samoissa merkeissä joulu, tänään syötiin anoppilassa niin hyvää ruokaa, että ei oo tosikaan. Anoppi osaa vaan salaateistakin tehdä täydellisiä!
Mä bongasin oviksen tässä kierrossa liuskoilla ja tällä hetkellä mennään kp 30/29 ja nyt kyllä jännittää jo aika lailla..mietin että malttaisko sitä mitenkään ootella että testais sillon perjantaina, niiku ylempänä uhosin. Huomen aamulla mies kin kun olis kotona, mut toisaalta en haluis noita testejä mihinkään negoihin joka kuukaus kulutella. Kattoo nyt mitä sitä sitten keksii.

Ja mitä noihin vauvanvaatteisiin tulee, niin täällä on jo ekat potkarit hommattu...mutta pari ystävää on raskaana, että voi sitten antaa heille jos ei itsellä ala osumaan kohdilleen.
 
kp1, yk12
Ovis myöhässä, täti myöhässä. Ehdin jo hiukan pilvilinnoja rakentamaan, mut ei niin ei. Perkele, kun ei ota onnistuakseen.

Tsempit kaikille, mä pidän palstailusta pienen tauon,yritän olla ressaamatta. Onneksi kohta alkaa työt, ehkä auttaa asiaa.
 
Voi Piitu_83 hirmusti zemppihaleja sulle :hug:. Pieni irtiotto asiaan voi olla ihan paikallaan, niin ei liikaa ala stressaamaan. Älä kuitenkaan meitä, sun personal zemppiryhmää ihan unohda jookos :).

Pecanpie kiitos hurjasti. Hännittää ihan hirveästi. Miehen kanssa sovittiin, että testi tehdään lauantaina kun kummatkin ollaan kotona. Se on kiva niin, tuli sitten kumpi tahansa tulos niin on toinen sitten jakamassa siinä heti sitten fiiliksiä. Alkaa kyllä olemaan niin jännät paikat. Joskin mulla ei ole kyllä yhtään raskautunut olo. Rinnatkaan ei ole niin kipeät kun viikko sitten. Ei niiku mitään oireita ainakaan viikkoon. vaan eihän sitä kaikki oireilekaan. Ja joulun ansiosta en kyllä varmasti ole tarkkaillut itseäni nyt edes niin paljon.
 
Sinbbu aivan ihanaa, tuhannesti onnea!! :heart:

Kyllä taas usko nousee kun meiltä näin plussataan. Kävin lukemassa ketjumme plussaketjun tuolta ja voi pojat miten siel on ihanat jutut! Haluun itsekin sinne nyt heti :D!! hehe
 
Kiitos paljon Kaislanen. :)
Menihän tähän aikaa puoltoista vuotta mutta onneksi nyt tärppäsi.. yritän pysyä rauhallisena ja malttaa olla hehkumatta liikaa ennen ekaa neuvolaa. Enemmän saan toppuutella tuota miestä joka on ihan onnesta soikeana. :D

Eli hauskaa uutta vuotta vaan kaikille. :)
 
Onnea sylin täydeltä sinulle Sinbbu. :heart:
Tsemppiä myös kaikille kanssajännittäjille.
Viimekierrossa olin olevinaan hirrrveen raskaana, mutta nyt on aivan normiolo, joten en odota muuta kuin uuden kierron alkua =) Toki jos ei tätsykkä tule kylään ajallaan, niin uudenvuoden aattona ehkä testaan...
 
Vauva haaveissa 2013



Mukavaa loppuvuotta!

Torstai 27.12.2012

jjennaa-......................... 55/29-34........................... yk 6
Unja-O.............. 28......... 48/32............ 5/10...... 31 yritystä..... 1.
Rosie B.Mom....... 29........ 41/31............................. yk 1.......... 1. yht

annamay............ 23........ 33/30........... 09/12......... yk 3.......... 2.
Postimerkki......... 23........ 33/27.......... 09/12.......................... 1.
Kaislanen........... 26......... 32/29.......... 09/12......... yk 4.......... 1.
Haaveuni........... 27......... 32/62........... 7/12.......... yk 4.......... 1.

Nenni88............. 24........ 28/28........... 10/12......... yk 4.......... 2.
happy sun..................... 28/30-32........ 09/12......... yk 2...........1.
angelblue...................... 28/30-32.......................... yk 5 (C)
Helleka......................... 26/27-30........ 11/12......... yk 1.......... 1.
Slallu................. 25....... 24/33............ 09/12......... yk 3.......... 1.
miss_piggy......... 31....... 22/29............. 02/12........ yk 8.......... 1.
Milk@................ 37....... 20/31............. 10/12........ yk 3.......... 1.

pinkkihevonen.... 26....... 17/28............. 08/12......... yk 6......... 1.
s-atu................. 26....... 10/31............. 10/12......... yk 3......... 2.

pecanpie........... 24....... 9/27-30.......... 12/12.......... yk 1......... 1.
Tintti83............. 29......... 8/33............. 07/12......... yk 6.......... 3.
Piitu_83............. 28........ 2/24............. 03/12......... yk 12......... 2.

roro................... 28.......... ?/?............................... 2 kk.......... 1.



Jännäpäivät
Rosie B.Mom dpo 23



Plussanneet
nanna_ 07.11.2012
BDU 08.11.2012 yk1
hopestar 24.11.2012 yk10
pink dream 4.12.2012 yk2
Buster84 5.12.2012 yk1
Hallittu kaaos 12.12.2012 yk 2
Bambini 15.12.2012 yk 4


Odottavien puolella
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2207146-vauva-haaveissa-2013-pinosta-plussanneet/#post27498918


Listapäivitykset ja lisäykset punaisella.
(nimimerkki, ikä, kiertopäivä/edellinen kierto, yritys aloitettu, yrityskiertojen määrä, monesko lapsi)

Plussaonnea kaikille! :heart:
 
jjennaa-, Unja-O, Rosie B.Mom, teillä melko roima johto listan kärjessä, mitä teille kuuluu?

Voisin laittaa jonku taustailijalistan mille siirtää ne joista ei oo pitkään aikaan kuulunu.

Jouluista siis selvitty, onnea sinbbulle!
Ja Kaislanen äkkiä testiä kehiin! :popcorn:

Piitu_83 toivotaan että taustailu helpottaa, käy välillä kertoo kuulumisia. Ollaan hengessä mukana :heart:

Alan olla vähän ahistunu ku ei oo ollu selviä ovistuntemuksia :/ Viikonloppuna oli kaikki merkit että ovis on hetkenä minä hyvänsä mut vihlasuja tai selkeitä limojakaan ei tullu. Pupuiltu on ihan kunnolla ja vihlomisia on kyllä sillon ollu, toivonkin että oviskivut ja limat jäi vaan huomaamatta. Katellaan tuleeko täti ja jos tulee ni millon, kierrossa olis varaa lyhentyä jos ei tärpänny. Ootellaan. Lähen ihan just tädin luo kylään, mummo lähtee kyytiin. Ihana päästä näkemään serkkuja ja myös yhden serkun 1- ja 2-vuotiaita prinsessoja :) Kyseisten lasten äiti tosiaan paljasti viime viikolla olevansa miltei neljännellä kuulla raskaana eikä kukaan muu vielä tiedä ni ihana päästä juttelee :)
 
Heippa kaikille! :) Uskaltautuisinkohan jo liittyä mukaan joukkoonne?? Parin kuukauden ajan olen silloin tällöin käynyt lukemassa juttujanne ja tuskaillut oman vauvakuumeeni kanssa. Meillä olisi haaveissa toinen lapsi. Olen kuumeillut jo vuoden ajan mutta mies ei ole suostunut yritykseen ennen kuin olen saanut opintoni päätökseen. No nyt on koulut käyty ja todistukset saatu ja jopa työtkin olen aloittanut! :) Ihanaa! Hormonaalisen ehkäisyn jätin pois aiemmin tässä kuussa ja sen jälkeen on käytössä ollut kumi, joka taitaa olla jäämässä pois sekin :). Laskujeni mukaan otollisin aika tässä kierossa osuisi tulevalle viikonlopulle.. mutta nyt vähän mietityttää, että olisiko parempi jos ei vielä tästä kierrosta tärppäisi (töiden takia). Esikoinen meillä ilmoitti tulostaan oikeastaan heti, kun häntä lähdettiin yrittämään. Ymmärrän kyllä ettei tällä kertaa kaikki välttämättä onnistu niin helposti... Huoh..
 
Slallu mut voi laittaa sinne taustailulistalle! :) Ihan alussa tänne jtain kirjottelin, mut nyt oon jääny vaan taustalle. Lähes joka päivä käyn kuitenkin lukaisemassa kuulumisia. :) Voisin toki aktivoitua kirjoittelun suhteenkin!
 
Hei likat meil on melkeen 500 viestiä tässä ketjussa :)!! Aika paljon puhetta sanon minä. Jes, hyvä me.

Slallu, pahasti näyttää vieläkin siltä että huomen aamulla laitetaan testiä kehiin. Tätiä ei näy ei kuulu ja hyvä niin. Vaan siltikään mulla ei ole kyllä mitään oireita. Väsyttää, mutta mua on väsyttäny koko syksyn, että se ei ole mitään uutta.

Alkaa jotenki tuntuu siltä, että pelottaa tehdä koko testiä :D. Totuus suuntaan tai toiseen vähän pelottaakin. Onhan tää iso elämänmuutos. Ja oviksen bongasin kuitenkin silloin jo aikoja sitten, että kyllä sen tädin pitäis paikalla jo alkaa pikkuhiljaa olee...hui. Ekaa kertaa oon oikeesti aika toiveikkaana tän kanssa. Pelokkaan toiveikaana :D hehe.

vemalle paljon tervetuloa ja zemppiksiä siihen yrityksen aloittamiseen :). Sulla on kyllä sattunut planeetat kohilleen hyvin esikon kanssa :D! toivotaan samaa tähän kakkoseen.

Tintti83 aivan selvä enneuni sano mun sanoneen :)!

mavii kiva kun kurkit meitä päivittäin ja huutelehan toki aatoksia myös :)!!
 
Hei kaikille!

onnea plussauksista! ihana kuulla plussauutisia, itse ovulaatiota täällä odottelen...
mulla on nyt kp13/28 menossa, viime kierrossa tosiaan ekaa kertaa ikinä bongasin oviksen ja nyt odotan innolla josko taas olis niin selvät merkit. :D jos en tästä kierrosta raskaudu, niin sitten kokeilen ovistestejä.

Kaislanen olen täällä jännännyt sun puolesta jo monta päivää! :D toivon kovasti, että tulis oikeen vahva plussa huomenna testiin teille. :heart:

itse tässä suunnittelen mihin jumppaan itseni ilmoittaisin. tammikuu ja urheiluinnostus. tuleeko muilla innostusta liikkumiseen tammikuussa? tai vaihtoehtoisesti syyskuussa? mulla molempina aikoina ja sitten innostus pikkuhiljaa lopahtaa....=)
 
Käääk! Testissä ihan selkeä haamu (niin että mieskin sen heti näkee, eli pakko olla selkeä, hehe!). Vai sanotaanko tota sillon edes haamuks, kun se on haalea mutta selvästi erotettavissa??
Tein pregcheckin puikkotestin. Pitäis nyt varmaan tehdä toinenkin.. Ja entäs clearbluet diginäytöllä, onko kokemusta, kuinka aikasi ne pystyy näyttää luotettavia tuloksia? Ja saako niitä ihan marketista? Voi apua tää on jännää! Enkä kyllä yhtään uskalla luottaa tohon testiin vielä.

Ihanaa ku te jännitätte mun kanssa <3 huh!
 
Huippua Kaislanen!!! eiköhän tämä nyt ole sitä, onhan sulla tätikin myöhässä jo
vaikka kuinka. Vielä ennen digiä kuitenkin varovaiset onnittelut! :heart:

mitkäs on nyt fiilikset? voi, mä niin odotan omaa tuota hetkeä... mitenkähän
sekalaisia ajatuksia sitä silloin päässä liikkuu...

miten mies reagoi viivaan?
 

Yhteistyössä