Meillä tyttö 2kk ja 2vko on lakannut huolimasta tuttipulloa. Täysimetyksellä mennään, eli olen lypsänyt maitoa jääkaappiin ja iskä on sitten syöttänyt sieltä kun olen ollut esim. salilla. Nyt viimeisen pari viikkoa pullo ei ole kelvanut enää lainkaan. Tänään kokeiltiin antaa niin että olin kotona. Lopulta lapsi karjui jo niin kovaa että katsottiin parhaaksi luovuttaa.
Onko antaa vinkkejä mikä voisi tepsiä? Mahtaako tämä nyt liittyä jotenkin siihen kun tuttikaan ei enää kelpaa? Ei tosin sitä muutenkaan paljon syönyt, mutta lohdukkeena tutti toimi vielä pari viikkoa sitten ihan hyvin. Nyt kelpaa vain oma nyrkki.
Kiitos vastauksista!! :wave:
Lisään vielä että meillä on 3 erilaista tuttipullon tuttia, sekä luonnonkumisia, että silikonisia, anatominen ja normaali. Kaikissa sama juttu.
Onko antaa vinkkejä mikä voisi tepsiä? Mahtaako tämä nyt liittyä jotenkin siihen kun tuttikaan ei enää kelpaa? Ei tosin sitä muutenkaan paljon syönyt, mutta lohdukkeena tutti toimi vielä pari viikkoa sitten ihan hyvin. Nyt kelpaa vain oma nyrkki.
Kiitos vastauksista!! :wave:
Lisään vielä että meillä on 3 erilaista tuttipullon tuttia, sekä luonnonkumisia, että silikonisia, anatominen ja normaali. Kaikissa sama juttu.