Täyspaniikki päällä: Maito ei heru ja vauva ei huoli pulloa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kkk"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No minä en pidä sitä outona, pidän sitä ihan terveenä järjenkäyttönä. Minusta oli ihanaa, että oma vauva otti myös pullosta. Näin myös iskällä oli helppo jäädä vauvan kanssa kaksin tarvittaessa, eikä minun tarvinnut kyttäillä kellon kanssa kotiinpaluuta. Ja mielestäni myös täysimetin, vaikka kerran päivässä pullolla rintamaitoa annoinkin. En vieroksu kyllä niitäkään, jotka ei lypsää jaksa ja antaa sitä korviketta tarvittaessa. Kunhan vauva ei ole nälässä, niin kaikki on hyvin. Mutta tämä nyt oli vain mun mielipide :D

Mäkin veikkaan tuota maidon tulon tasaantumista. Meilläkin suunnilleen parin kk iässä poika temppuili rinnalla iltaisin ja rauhoittui kunnolla syömään vasta kun oli ihan nukahtamispisteessä. Lisäksi hyljeksi iltaisin toista rintaa, toinen kelpasi mainiosti. Päivisin ei ollut ongelmia.
Mä ajattelin asian niin, että pienempänä tottui siihen, että maitoa tuli suihkuamalla eikä tarvinnut nähdä kauheasti vaivaa imemisen kanssa. Sitten maidon tulo alkoi tasaantua ja vaati sen, että maidon eteen piti tehdä työtä ja nähtävästi se harmitti poikaa tuossa vaiheessa. Mutta tuo vaihe ei kestänyt kauaa meillä; ehkä viikon verran.

Alkuperäinen kirjoittaja tsemppiä;25269366:
No minä en pidä sitä outona, pidän sitä ihan terveenä järjenkäyttönä. Minusta oli ihanaa, että oma vauva otti myös pullosta. Näin myös iskällä oli helppo jäädä vauvan kanssa kaksin tarvittaessa, eikä minun tarvinnut kyttäillä kellon kanssa kotiinpaluuta. Ja mielestäni myös täysimetin, vaikka kerran päivässä pullolla rintamaitoa annoinkin. En vieroksu kyllä niitäkään, jotka ei lypsää jaksa ja antaa sitä korviketta tarvittaessa. Kunhan vauva ei ole nälässä, niin kaikki on hyvin. Mutta tämä nyt oli vain mun mielipide :D
Olen täysin samaa mieltä :)

Yhteistyössä