Vauva AV:sta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v-i-e-r-a-s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

v-i-e-r-a-s

Vieras
Siellähän ei ilmeisesti kukaan ole personoitunut vaan kaikki ovat "vierailijoita"?
Kukaan ei myöskään laita sinne kuvia? Vaikuttaa paljon järkevämmältä kuin tämä palsta.

Jaa, enpä tiedä järkevyydestä. Enemmän siellä vissiin haukutaan kuin täällä. Pari päivää sitten käväisin siellä ja yritin kirjoittaa erään ketjun aloittajalle positiivisen kommentin että hänen saamansa kohtelu johtuu siitä että miehet tykkää hänenlaisistaaan tyypeistä. Kohta oli joku huutamassa mulle vittua että kehun muka itseäni että miehet tykkäis vain minunlaisista, vaikka en ollut aloittajan näköinen tyyppi ollenkaan enkä siis kuvaukseni kaltainen. Totesin mielessäni että on kateellisia vainoharhaisia haukkujia vissiin koko palsta täynnä ja siirryin takaisin kaksplussalle.

Siellä on opittu jo aikoja sitten että rekkautuneet saavat niin paljon paskaa niskaan ettei kannata. En tiedä miten sinne voisi suoraan kuvia laittaa, ennen yksi rekkautunut kyllä laitteli, joten onnistuuko siten.

Jep ja on paljon parempi henki siellä kun vertaa tänne.

Kun tulin tänne palstalle niin hoettiin miten törkeä meno siellä on ja ihan kaamea paikka, mutta kilttiä siellä on tähän verrattuna, keskustelun taso parempi, ehkä siellä on opittu että anonyyminä kannattaa pitää kun vähenee häröily.

Suosittelen, on myöskin paremmat sivut käyttää tabletilla ja puhelimella.

Jep ja on paljon parempi henki siellä kun vertaa tänne.

Kun tulin tänne palstalle niin hoettiin miten törkeä meno siellä on ja ihan kaamea paikka, mutta kilttiä siellä on tähän verrattuna, keskustelun taso parempi, ehkä siellä on opittu että anonyyminä kannattaa pitää kun vähenee häröily.

Suosittelen, on myöskin paremmat sivut käyttää tabletilla ja puhelimella.

Niin, määkin olen henkeen ja vereen av-mamma, muttei uudistuksen jälkeen ole voinut mun kännykällä sinne kirjoittaa, joten jouduin muuttamaan tänne kun en muutakaan paikkaa keksi.

Yhteistyössä