Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22741392:Höh? Tarkoitatko, että niiden tirsojen jälkeen ullalla onkin vain hatara mielikuva siitä, että jossain netissä tuli pyörittyä, mutta ei kuolemakseen muista, että missä. Mutta todennäköisesti jossain Tiede -lehden palstalla keskustelemassa Elämän Suurista PeruskysymyksistäSitten joku lapsista vahingossa käy tällä palstalla herättyään klo 15 maissa ja kauhistelee ääneen, että millaisia joulujuoppoja täällä on kirjoitellut ja ullla nyökyttelee vieressä, että voi kauhea, ei mene kaikilla hyvin....
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22741421:Hei, ihan totta, ullla sammui kuin lumilyhty heti, kun minä pääsin tähän ketjuunMitä jos kysymys onkin MINUN sivupersoonastani? Pakko tarkistaa lääkitys... Tyhjiä pulloja ei kyllä löytynyt keittiöstä aamulla :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22741486:Kai sä nyt mikään oikeaoppinen juoppo(hullu) oliskaan, jos pullot näkösällä olis. Sä olet piilottanut ne... Tai ehkä se oli ulla, joka piilotti?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22741526:Mulla on oikeasti varmaan päässä vikaa, mutta mua naurattaa tää ketju...
Ketä siihen palstan sisäpiiriin kuuluu btw?
Jos se sisärinki kaipaa johtajaa, voin astua niihin saappaisiin.![]()
Seuraamme sinua hamaan iäisyyteen oi suuri palstajumala *palvontaliikkeitä*.
Kuulunko mäkin nyt sisäpiiriin? Pliiiiiz! :saint:
Mun mielestä olisi ihan mielenkiintoista tietää ketä siihen piiriin kuuluu. Aina siitä puhutaan, mutta jäsenistä ei kellään koskaan tietoakaan..![]()