täällä pelkästään fiksuja parisuhteellisia ihmisiä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22741392:
Höh? Tarkoitatko, että niiden tirsojen jälkeen ullalla onkin vain hatara mielikuva siitä, että jossain netissä tuli pyörittyä, mutta ei kuolemakseen muista, että missä. Mutta todennäköisesti jossain Tiede -lehden palstalla keskustelemassa Elämän Suurista Peruskysymyksistä :D Sitten joku lapsista vahingossa käy tällä palstalla herättyään klo 15 maissa ja kauhistelee ääneen, että millaisia joulujuoppoja täällä on kirjoitellut ja ullla nyökyttelee vieressä, että voi kauhea, ei mene kaikilla hyvin.... ;)

:laugh: juurikin näin

[QUOTE="ulla";22741339]voi kun kaikki vieraat on niin omaperäisiä, että tottakai asetutaan yhtä vastaan ja kymmenen puolelle. Heh. Olisko yhtään rohkeaa joka valitsis toisin[/QUOTE]

chosen one!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Penaalin terävin kynä;22741421:
Hei, ihan totta, ullla sammui kuin lumilyhty heti, kun minä pääsin tähän ketjuun :( Mitä jos kysymys onkin MINUN sivupersoonastani? Pakko tarkistaa lääkitys... Tyhjiä pulloja ei kyllä löytynyt keittiöstä aamulla :saint:

Kai sä nyt mikään oikeaoppinen juoppo(hullu) oliskaan, jos pullot näkösällä olis. Sä olet piilottanut ne... Tai ehkä se oli ulla, joka piilotti? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22741486:
Kai sä nyt mikään oikeaoppinen juoppo(hullu) oliskaan, jos pullot näkösällä olis. Sä olet piilottanut ne... Tai ehkä se oli ulla, joka piilotti? :whistle:

No niin, pitihän se arvata :kieh: Ulla on käynyt ne piilottamassa : / No, onneksi täällä ulkomailla ei saa pulloista panttia, muuten ottais aika kybällä päähän :p

No kyl itelläkin meinas nyt alkaa naurattamaan kun tätä luen päivällä :P Olen kai ihan virallisesti vielä uusi palstalla (ja viel heti mustalla nickillä samantien!!) ja en kyl koe et mua ois lynkattu kuten tuol ulla (?) jossain kohtaa yritti väittää et heti kaikki uuet lynkataan ku tulevat ihan palstan sisäpiirin puolesta :D

Oi pojat sentään :D - tää palsta on niin mahtava ja niin luotettava!! Onneksi ei menty tänään kirkkoon, sillä silloin oisin jo kahdet joulusaarnat kuullut :D! Tällä tavoin selvisin helpommalla, ja sain lisäksi hupaisat naurut kyytipojaksi. Kiitos :flower: ja joulun jatkoja kaikille :)!

Pitihän se arvata että joku jouluprovo täällä pyörii mutta että tällanen.. Mä olen varmaan turhan tosikkotuulella mutta jotenkin en nyt nähnyt tämän ketjun hauskuutta. Musta on lähinnä todella surullista että jollain on niin järkyttävän paha olo että se pitää purkaa näin tällaisessa paikassa.

Mutta toivottavasti "ulla" on nukkunut päänsä selväksi ja voi krapuloida niiden kahden uhmaikäisen pikkulapsensa kanssa loppupäivän kun mieskin on ehkä palannut panemasta työpaikalta poimittua varahoitoaan. Hyvää joulua ja spt-vapaata uuttavuotta, muistuta äijää että pistelee kumilla ettei tule tauteja tai elättejä, menee talous vielä tiukemmalle. :whistle:

Yhteistyössä