täällä pelkästään fiksuja parisuhteellisia ihmisiä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ulla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ja sulle kans saatanan ääliö "vieras". Kukakohan täällä ketä halvensi?? Kepsiksen mielestä olen epäkelpo äiti koska teini-ikäiset lapset tuntevat joululomalla olonsa niin turvalliseksi, että uskaltavat valvoa yön ja nukkua seuraavaan iltapäivään. Mitä sairasta tässä on? Te olette oikeasti kaikki siellä linjoilla juoppoja luusereita, jotka ei osais yhtäkään lasta kasvattaa., Sitten tulette huuteleen mulle. Voi taivas, toivottavasti geenivirhe tappaa jokaisen teidän perillisen. (Olen noita ja noiduin teidät nyt.)

No joo. Kauheita patoutumia ullalla, miten lie syrjitty ja päähänpotkittu tyyppi lie, kun turhautumiaan purkaa näin. Sillä oikeassa elämässä hän ei ole ikinä päässyt tähän tyyliin kenellekään päätään aukomaan. Mistäkö tiedän? No siitä, että jos olisi, niin olisi saanut jo niin köniin ettei kykenisi kirjoittamaan. Koulukiusattu? Perheväkivaltaa? Alkoholismia? Yksinäinen? Ihan sama, ei saa mun sympatioitani.

prozac10c.jpg

Otas pari ja mee sinne saunaan rauhottumaan.

[QUOTE="ulla";22741179]ja sulle kans saatanan ääliö "vieras". Kukakohan täällä ketä halvensi?? Kepsiksen mielestä olen epäkelpo äiti koska teini-ikäiset lapset tuntevat joululomalla olonsa niin turvalliseksi, että uskaltavat valvoa yön ja nukkua seuraavaan iltapäivään. Mitä sairasta tässä on? Te olette oikeasti kaikki siellä linjoilla juoppoja luusereita, jotka ei osais yhtäkään lasta kasvattaa., Sitten tulette huuteleen mulle. Voi taivas, toivottavasti geenivirhe tappaa jokaisen teidän perillisen. (Olen noita ja noiduin teidät nyt.)[/QUOTE]

missähän kohti minä olen sinua epäkelvoksi äidiksi sanonut? ei sillä, noin myrkyllisellä luonteella tuskin tarvitsee miettiä miksi ne lapset on yksin kasvatettu.

kummasti vaan roikutte mun ketjussa. Jos joku teistä olis rehellinen niin näkis että kepsis halvensi mua ja mun lapsia. Lukekaa ketju jos osaatte. Ja mun pitäis vaan niellä se. Edelleen kysyn: Onko huonon äitin merkki jos teini-ikäinen lapsi nukkuu joululomallaan iltapäivä kolmeen? Sitä Kepsis selitti. Te vain olette niin nuolijoita, että ette edes välitä katsoa, mistä juttu lähti (eikä teidän aivokapasiteetti siihen riitä). Minä puolustan itseäni, en hyökkää. Lukekaa, jos osaatte!

[QUOTE="ulla";22741179]ja sulle kans saatanan ääliö "vieras". Kukakohan täällä ketä halvensi?? Kepsiksen mielestä olen epäkelpo äiti koska teini-ikäiset lapset tuntevat joululomalla olonsa niin turvalliseksi, että uskaltavat valvoa yön ja nukkua seuraavaan iltapäivään. Mitä sairasta tässä on? Te olette oikeasti kaikki siellä linjoilla juoppoja luusereita, jotka ei osais yhtäkään lasta kasvattaa., Sitten tulette huuteleen mulle. Voi taivas, toivottavasti geenivirhe tappaa jokaisen teidän perillisen. (Olen noita ja noiduin teidät nyt.)[/QUOTE]

Tämä ei ole kyllä aikuisen, tohtoriksi opiskelleen ja työssäkäyvän ihmisen tekstiä tai sitten tosiaan olen huolissani työkavereittesi puolesta. Totaaliprovo.

No sinä olet tosiaan ketjun ainoa joka käyttää sellaisia nimittelyjä että täyttävät halventamisen ja herjaamisen merkit. Ja ainoa, joka toivoo toisille tappavaa geenivirhettä eli kuolemaa. Millainen ihminen toivoo toisen, täysin tuntemattoman, kuolemaa? Sairas, pahasti sairas.

[QUOTE="ulla";22741198]Lukekaa ketju jos osaatte.

Te vain olette niin nuolijoita, että ette edes välitä katsoa, mistä juttu lähti (eikä teidän aivokapasiteetti siihen riitä). Minä puolustan itseäni, en hyökkää. Lukekaa, jos osaatte![/QUOTE]

No eipä tarvi kuin SUN ihan ITSE tekemäsi ALOITUS lukea niin näkee mistä ja kenestä juttu lähti.

[QUOTE="ulla";22741198]kummasti vaan roikutte mun ketjussa. Jos joku teistä olis rehellinen niin näkis että kepsis halvensi mua ja mun lapsia. Lukekaa ketju jos osaatte. Ja mun pitäis vaan niellä se. Edelleen kysyn: Onko huonon äitin merkki jos teini-ikäinen lapsi nukkuu joululomallaan iltapäivä kolmeen? Sitä Kepsis selitti. Te vain olette niin nuolijoita, että ette edes välitä katsoa, mistä juttu lähti (eikä teidän aivokapasiteetti siihen riitä). Minä puolustan itseäni, en hyökkää. Lukekaa, jos osaatte![/QUOTE]

Minusta tämä ei ole edes hauskaa vaan naisille tyypillistä itsesääliä, jossa yritetään kääntää ja vääntää asiat aina niin päin, että itse on se kaltoinkohdeltu ja muut pahiksia. Koska itse olen nainen, en lankea tuohon vaan totean vain, että kyllä, olet huono äiti. Hyvä äiti ei käyttäydy sillä tavalla kuin olet käyttäytynyt tässä ketjussa.

Mutta olet oikeassa siinä, että ei pitäisi roikkua ketjussasi.

[QUOTE="ulla";22741198]kummasti vaan roikutte mun ketjussa. Jos joku teistä olis rehellinen niin näkis että kepsis halvensi mua ja mun lapsia. Lukekaa ketju jos osaatte. Ja mun pitäis vaan niellä se. Edelleen kysyn: Onko huonon äitin merkki jos teini-ikäinen lapsi nukkuu joululomallaan iltapäivä kolmeen? Sitä Kepsis selitti. Te vain olette niin nuolijoita, että ette edes välitä katsoa, mistä juttu lähti (eikä teidän aivokapasiteetti siihen riitä). Minä puolustan itseäni, en hyökkää. Lukekaa, jos osaatte![/QUOTE]

Meillä toinen teineistä nukkuu pitkään, toinen herää varhain. Ovat erilaisia rytmeiltään ja luonteiltaan. Olen kyllä herättänyt yleensä puoliltapäivin viimeistään, en tiedä kuinka pitkään nukkuisikaan:) Eikä tietääkseni (en ole öisin käynyt tarkistamassa) valvo koko yötä.

Mutta oikeasti ulla, jos vähän rauhoittuisit, menisit sinne saunaan tosiaan ja ottaisit sitten nokoset? Jos sitten vielä haluat jutella, voisi mielialasi olla vähän positiivisempi. Nyt vain pyörit ja sohit jokasuuntaan ja kirjoittelet semmoista, mikä voi myöhemmin hävettää. Eihän se mitään hirveän kamalaa ole, mutta ei fiksuakaan.

[QUOTE="ulla";22741127]no sulla nyt ilmeisesti se vaimo jatkaa pihtailua. onko sulla lapsia - yli 12 v. Meinaan, että on täysin normaalia, että teini-ikäiset nukkuu joululomalla iltapäivään. Ainiin - sä oot hedelmätön, ethän sä mitään tiedä. Tai sitten sun ja sun narkkiis-vaimon ainokainen on vasta 2 jä sä luulet tietäväs kaiken lasten kasvatuksesta. Heh - sun lapses on takuulla iso vihannes.
[/QUOTE]

Täytyy sanoa, että kauheeta paskaa näppikseltäsi suollat.

Puutun tuohon ekaan, ei nimittäin ole normaalia, että edes teinit nukkuvat iltapäivään. Ja vielä vähemmän on normaalia, että äiti antaa heidän tehdä niin. Mulla on 13-vuotias poika, joka kyllä ajetaan ylös viimeistään klo 11.00.

[QUOTE="ulla";22741226]viestissä 119 kepsis halventaa mua ja mun äitiyttä. Sehän ei teille tietenkään merkkaa mitään - muahan saakin halventaa![/QUOTE]

taisinpa sanoa jo tuossa ensimmäisissä viesteissäni että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, itse olet alusta asti halventanut aikamoisen määrän ihmisiä viesteilläsi, ja nyt kun sinun arvojasi tökitään, kauhea melu, hyvää päivää TOHTORI, olette nero.

teille kaikille jeesustelijoille. Kepsis halvensi mun äitiyttä ja se siitä. Ja teille muille tolloille: koittakaa nyt kasvattaa ne omat lapsenne ensin ennen kuin annatte neuvoja muille. Ennen oli sellainen periaate, että se, joka ei ollut itse kasvattanut lasta, ei jakele neuvoja sille, joka sen on tehnyt. Koskee myös sua huspati. Ihme tyyppejä olette, jos ette kestä sitä, että äiti puolustautuu. ja "rakas" huspati: en todellakaan tule katumaan mitään juttuja, koska unohdan teidät tyhjäpäät samantien kun nukun pääni selväksi. Ei taivas, että te oikeasti jaksatte tätä touhua päivästä toiseen! Ja sitten vielä neuvotte minua!!! Ihan oikeasti katsokaapa te kaikki peiliin; onko niin hauskaa haukkua porukassa yhtä naista (joka sattuu olemaan humalassa, mitä se on tosi harvoin). Teinä minä häpeäisin itseäni. Ihme lynkkaajia ja itsensä korottajia. Olen edelleen 100 % varma, että kukaan teistä ei ole kasvattanut niin loistolapsia kuin minä. Ja Kepsis on todella säälittävä nettiaddikti

[QUOTE="ulla";22741249]Kepsis halvensi mun äitiyttä ja se siitä. Ja teille muille tolloille: koittakaa nyt kasvattaa ne omat lapsenne ensin ennen kuin annatte neuvoja muille.

ette kestä sitä, että äiti puolustautuu.

Ihan oikeasti katsokaapa te kaikki peiliin; onko niin hauskaa haukkua porukassa yhtä naista (joka sattuu olemaan humalassa, mitä se on tosi harvoin). [/QUOTE]

Ulla: SÄ ITSE OLET ALOITTANUT TÄMÄN KOKO SAATANAN KETJUN!!!

Olen minä kasvattanut pari loistolasta:) Enkä mielestäni jakanut sinulle lastenkasvatusneuvoja, olin samaa mieltä kanssasi, että kyllähän teinit tuppaavat usein pitkään nukkumaan. Mutta tuon saunaanmeno- ja nukkumisneuvon otan sitten takaisin, kun et sitä halua. Minua vaan nolotti puolestasi, mutta sekin on varmaan ihan turhaa. Mukavaa päivänjatkoa sinulle, sittenkin kun pääsi selviää.

Yhteistyössä