K
kk
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hh:Alkuperäinen kirjoittaja ´´:mulla alko elämä oleen "suht normaalia" vauvan olleessa n. 6kk. ja kun vauva täytti 1v niin kaikki oli aivan ihanasti, jotenkin se alku oli kamalaa omalla kohdalla enkä oikeen ollut oma itseni.
Just näin. En ole oma itseni. Kiitos kommenteistanne, ja ymmärrän toki, että äitiys on 24/7 hommaa, ja nautin toki vauvastani. Antakaa anteeksi ensikertalaiselle, jolle tämä kaikki on niin hemmetin uutta, ja tunteet menevät vuoristorataa, välillä pakahtuu rakkaudesta ja välillä tekee mieli huutaa.
Pelkään tosiaan mennä yleisille paikoille tuon kanssa, ehkä olen sitten vain tosiaan niin en oma itseni ja en luota taitoihini, miten ihmeessä niitä kykyjä saisi hankittua lisää? En luota, että saan vauvan rauhoittumaan. En osaa tulkita vielä itkuja, en todellakaan ole vauvani paras asiantuntija. Hyvin avuton olo välillä.
Mulla oli samanlaiset tunnelmat. Ensimmäinen lapsi minullakin. Pelotti, jos vauva alkaa itkeä tms, en osaa rauhoittaa jne. En halunnut että tänne tulee ketään kyläänkään pitkäksi aikaa, koska en luottanut omiin esim. imetys"taitoihin"... Meni ohi.