Vaunuista taasen.. Yhdistelmät vai rattaat kantokassilla??

  • Viestiketjun aloittaja Tulevaäippä
  • Ensimmäinen viesti
Tulevaäippä
Tässä pohdiskelen vaihtoehtoja talvivauvan vaunuiksi. Vähän aikaa sitten olin varma, että haluan emmaljungan duo edget tai vastaavat.Nyt kuitenkin oon miettinyt, että oisko sittenkin järkevämpää ostaa jotkut keveämmät kuomurattaat ja niihin koppa tai kantokassi?? AARghh.. tää on niin vaikeeta, onneks on vielä aikaa miettiä ja muuttaa mielensä.:D
 
ap
Just miehen kans tuumailtiin, että rattaiden käyttöikä on pidempi kuin vaunujen, joten niiden tulisi sitten olla keveät ja hyvät työntää.. Noi emmaljungat on jotenki niin "jäykän" oloset..
 
Mulle yhdistelmät ovat kuin rattaat kassilla. Mutta näin jälkeenpäin olisihan sitä voinut etsiä rattaitakin joissa olisi ollut samat speksit kuin meidän yhdistelmissä: hyvä työntää, säädettävä heittoaisa, kompakti kasassa, valjaat, turvakaari ja kuomu. Ja noi yhdistelmät, mitkä meillä on kyllä menee koko taaperoiän. Nyt lapsi 3v.

Mä en ymmärrä emmaljungan yhdistelmiä... Mutta en kyllä tiedä, mitkä rattaatkaan ne voisivat olla. Brion Racessa ei ole heittoaisaa. Emmeljungat maksaa helposti saman mitä meidän yhdistelmät, kun lisävarusteita lisätään (koppaa, peitteitä, yms)
 
Me päädyttiin ostamaan kolmet menopelit jotta saatiin kaikki se mitä haluttiin. Yhdetkään kuomurattaat ei vetäneet vertoja kunnon yhdistelmille (Brio kombi) ja koska nuo yhdistelmät taasen ovat isot eikä ne ole kätevät joka paikkaan niin ostettiin rinnalle kuomurattaat (Brio race) ja toisaalta kauppakeskukseen on kiva päästä pienillä vehkeillä (ja turvakjaukalokiinnitys oli iso plus) niin ostettiin sitten vielä matkarattaatkin (Graco mirace).

Mä aikani siis pähkäilin mikä on paras mutta en päässyt minkäämoiseen lopputulokseen niin tehtiin sitten näin. Ja ihan voin tätä vaihtoehtoa suositella jos tuntuu ettei niitä yksiä täyden kympin kärryjä löydy.
 

Yhteistyössä