Vattu, mä oon koko päivä kulkenut side housuissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rasittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rasittaa

Vieras
ja odottanut että menkat alkais :kieh: Nyt kun muut keinot ei enää auta, otin siteen pois joten eikö ne menkat nyt sitten sillä ala |O Tulee taas lisää pyykkiä mutta ei auta mikään. Mikä ihme siinä on et ne ei voi koskaan alkaa sillon kun on siihen varautunut vaan niiden pitää aina päästä yllättämään?! :headwall:

odotella menkkoja, jos käyttäisit kuukautiskuppia. Sen voi laittaa jo hyvissä ajoin ennempää, kunhan muistaa puhdistaa sen 12 tunnin välein. Todella huoleton kapistus, jota suosittelen lämpimästi.

Alkuperäinen kirjoittaja mukavampaa:
odotella menkkoja, jos käyttäisit kuukautiskuppia. Sen voi laittaa jo hyvissä ajoin ennempää, kunhan muistaa puhdistaa sen 12 tunnin välein. Todella huoleton kapistus, jota suosittelen lämpimästi.

Mä oon vakavasti harkinnut kuppia :) Tamponeja yleensä käytän, mutta tämä odottaminen, että koska alkaa, täytyy hoitaa siteillä :kieh:

Taidan tosiaan pistää ne valkoset housut jalkaan ja lähteä vaikka kauppaan, missä ei ole edes vessaan enkä vahingossakaan ota välinetä mukaan, niin eikö sitten lorina ala :D

En kyllä muista vuotta että menkat olis päässeet yllättämään..
ei koskaan millään runsaalla ala vaan huomaa kun pyyhkäisee pienen alamahanippailun lisäksi että nynne alkaa.. :D

Yhteistyössä