perhana mä oon kypsyny ton miehen työaikoihin!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
aikanaan kun oli reissuhommissa niin vakuutti et siihen rumbaan ei enää lähde, 3vuotta riitti.

sit seuraavassa työpaikassa työmaita oli koko ajan kauempana eikä työnantaja järjestäny sinne mitää asuntoo vaan piti kulkee ne matkat päivittäin ja siinä meni koko päivä. sillon mies vanno et ei ikinä enää.

sen silloinen työkaveri lähti samaan aikaan siit firmasta ja perusti oman ja mun mies meni sinne töihin. tää perustaja siis kypsy kans siihen reissaamiseen ja nyt taas miehen työmatka on 2h per sivu :headwall:

joka tarkottaa sitä, et se herää aamulla 4.30, tulee kotiin 17-18 ja on niin SAATANAN kiukkunen ja väsyny et räyhää ja tiuskii vaan koko ajan :kieh:
mä ymmärrän että sitä kypsyttää ja väsyttää ja että töitä on tehtävä, mut mua ei enää huvita olla kotona kun se tulee kun heti on kita ammollaan kiukuttelemassa kaikesta |O

mä oon sanonu sille. ja mä oon jopa sanonu sen pomolle et herää ny prkl et hanki kämppä sielt työmaan tyköö tai sit työmaa lähemmäs, mut "pakko takoa kun rauta on kuuma" |O

mä sille kohta kuumat raudat näytän :kieh:

Kuulostaa niiiiiin tutulta. Meillä tosin mies töissä lähellä, mut pitkiä päiviä ja fyysinen työ aiheuttaa kyllä mukavasti kiukuttelua kotona. Mies tajuaa onneksi itsekin ettei tilanne voi näin jatkua ja hakeekin koko ajan parempaa paikkaa.