Vatsan turvotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on raskaudesta jäänyt kamala vatsan pöhötys. Aamulla ennen kuin syön mitään vatsa on litteä ja hyvän näköinen, mutta auta armias kun jotain suuhun panet. Syötäväkinhän kuitenkin on. Ne muutamat lisäkilotkaan ei meinaa lähteä millään, vaikka ennen ei moisia ongelmia ole ollut. Olen todella hoikka muuten mutta tuo vatsa..Juoksulenkitkään ja päivittäiset reippaat kävelylenkit ei auta mitään. Voikohan tämä johtua mirena kierukasta? Huhtikuussa laitettiin ja vieläkin on vuotoja, mietin jo poistamista kun ei tunnu sopivan.

Samanlainen pömppömasu itselläkin on, vikat kilot eivät tahdo lähteä ei millään. Aamupalana en juo kun kahvia ja joskus pienen jugurtin. Lounaaksi joko pinaattilettuja tai salaattia. Silti iltapäivällä vatsa pömpöttää niin ettei tahdo vaatteisiin enää mahtua. Töihin kuljen pyörällä ja olen muutenkin liikunnallinen (lliikkuisin enemmän kuin mitä lapset ja mies antaa). Minulle asennettiin juuri Mirena pari päivää sitten ja pelkään että paino alkaa nousemaan eikä niistä kiloista pääse ikinä. Alavatsakipuja on mutta ilmeisesti niitä onkin asennuksen jälkeisinä päivinä vai??? Jos olisin tiennyt tällaisista kivuista niin en olisi edes ostanut tätä kallista vempainta. Kiukuttaa vieläkin koko asennus. Otattaisin heti pois jos se ei olisi maksanu niin kamalan paljoa.

Yhteistyössä