Mulle laitettiin mirena hormonikierukka tän vuoden alkupuolella. Tähän asti mennyt hyvin mutta nyt jonkun aikaa vatsa ollut tosi turvoksissa. Oon laihduttanu synnytyksen jälkeen 15 kiloo ja olin jo ihan onnesta soikeena kun ekan kerran elämässäni alko vatsalihakset erottuun nätisti. Musta kun tuli raskauden aikana oikee himoliikkuja. Nyt kuitenkin kun peiliin katon niin eipä enää näy..maha on ku raskaana ois, tosi kivaa!!!!!!! Olo on tosi tukala. Kaikesta ruuasta tulee tosi paha olo ja maha paisuu paisumistaan. Eli sen takia ei oikein mikään ruokakaan maistu. Päivässä siis liikun pari tuntia ainakin ja juon paljon vettä..mutta ei auta
En haluis kierukkaa poistaa kun muuten ollu niin hyvä..olisko jotain kotikonsteja millä sais ees vähän apua tähän turvotukseen..kesä ihan pilalla ku tässä nyt 5kk "rääkänny" itteensä biksukuntoon ja nyt maha on ihan järkky :'( ainut hetki kun maha on littee on just ku on heränny ja vatsa tyhjä..mut syön mä mitä vaan niin heti paisuu kun ilmapallo..kaikki uudet vaatteetkin kiristää...apuaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
En haluis kierukkaa poistaa kun muuten ollu niin hyvä..olisko jotain kotikonsteja millä sais ees vähän apua tähän turvotukseen..kesä ihan pilalla ku tässä nyt 5kk "rääkänny" itteensä biksukuntoon ja nyt maha on ihan järkky :'( ainut hetki kun maha on littee on just ku on heränny ja vatsa tyhjä..mut syön mä mitä vaan niin heti paisuu kun ilmapallo..kaikki uudet vaatteetkin kiristää...apuaaaaaaaa!!!!!!!!!!!