vatsalihasasiantuntijat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masis

Vieras
Jos teen joka päivä 60 vatsalihasliikettä (20 eteen, 20 oikealle, 20 vasemmalle) niin missä vaiheessa pitäis näkyä tuloksia? Olen 161 cm, painan 60 kg ja vyötärönympärykseni on 92cm. Millä muilla keinoin saisin vatsaani pienemmäksi? Ärstttää, kun ihmiset luulevat minun olevan raskaana.

Jos teen joka päivä 60 vatsalihasliikettä (20 eteen, 20 oikealle, 20 vasemmalle) niin missä vaiheessa pitäis näkyä tuloksia? Olen 161 cm, painan 60 kg ja vyötärönympärykseni on 92cm. Millä muilla keinoin saisin vatsaani pienemmäksi? Ärstttää, kun ihmiset luulevat minun olevan raskaana.

Läski sulaa tasaisesti ympäri kehoasi,et voi laihtua paikallisesti vain vatsan kohdalta vatsalihasliikkeitä tekemällä!

miten niitä syviä tehdään?

Siihen on erilaisia jumppaliikkeitäkin, mutta ihan istut vaikka just nyt selkä suorana, vedä tieukasti napa kohti selkärankaa ja samalla hieman ylös. Kuten laittaisit takin vetoketjua kiinni. Tunnet varmaan selän puolella, kun selkärangan vieressä olevat lihakset ( "fileet" ) jännittyy ja varmaan sattuukin ensimmäisillä kerroilla. Jos saat sormet selkärankaan, niin voit ihan kokeilla käsin - ne tuntuu tuossa keski ja alaselän seutuvilla parhaiten. Näitä voi tehä koska vaan ja kaikkialla, jopa tässä koneen vieressä ja niin paljon kun sielu sietää. ;) Ne on ne tukilihakset, jotka tukee rankaa ja vaikuttaa ehkäisevästi selkäongelmiinkin jatkossa, kun niitä muistaa pitää kunnossa.

Yhteistyössä