Tosi super aamu taas takana. Tytöllä on tänään liikuntatunnit ja täällä on maa ihan märkä kun on yön satanut. Laitoin sitten hälle tuulihousut ja hupparin mukaan et voi vaihtaa liikuntatunnille (edellisellä viikolla ei ollut vaihtanut vaikka olin käskenyt) ja muistutin painokkaasti että ne sitten menee päälle. Siitä se sitten riemu repesikin ja tyttö itkeä tihrutti vielä koulun pihallakin (kun kaikki muutkaan ei viimeksi vaihtaneet jne. ). Vein neidin sitten luokkaan saakka kun halusi ja edelleen eteisessä jouduttiin tätä asiaa käymään läpi. Sinne se punasilmäisenä sitten jäi tunnille. Huooooooh. Miten näissä tilanteissa pitäisi toimia?
Tyttö käyttäytyy nykyään kuin murrosikäinen. Ei oo mitään tekemistä kotona, mikään ei oo kivaa ja kaikesta on valittamista. Äidin kanssa ei oo kiva leikkiä mutta ei halua mennä yksinkään ulos kavereita kattelemaan, kun ollaan melko vasta muutettu. Kouluun on todella tarkkaa mitä voi ja mitä ei voi laittaa päälle. Pienimmänkin vastoin käymisen jälkeen äiti on tyhmä ja ääliö, huutaa, inttää tulkuttaa vastaan ja puhuu rumasti.
Mun oma pinna on niiiiiin kireällä etten tiiä mitä pitäis ton kanssa tehdä? Mihin voi mennä keskustelemaan kun tuntuu etten mä enää pärjää omin neuvoin... :ashamed:
Tyttö käyttäytyy nykyään kuin murrosikäinen. Ei oo mitään tekemistä kotona, mikään ei oo kivaa ja kaikesta on valittamista. Äidin kanssa ei oo kiva leikkiä mutta ei halua mennä yksinkään ulos kavereita kattelemaan, kun ollaan melko vasta muutettu. Kouluun on todella tarkkaa mitä voi ja mitä ei voi laittaa päälle. Pienimmänkin vastoin käymisen jälkeen äiti on tyhmä ja ääliö, huutaa, inttää tulkuttaa vastaan ja puhuu rumasti.
Mun oma pinna on niiiiiin kireällä etten tiiä mitä pitäis ton kanssa tehdä? Mihin voi mennä keskustelemaan kun tuntuu etten mä enää pärjää omin neuvoin... :ashamed: