Väsynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HCE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HCE

Uusi jäsen
09.09.2009
2
0
1
Pakko johkii kirjotella kun ei muuten enää jaksa,niin sellaista asiaa oli mistä täällä varmasti juteltu jo monta kertaa kun mitkään asiat ei mene niin kuin pitäisi.itse olen 29v mies ja todella todella väsynyt ja kiukkunen nyky suhteeseen.on 2 pientä poikaa ja rakastunut kyllä itse omaan puolisoon,jostain kumman syystä riitoja on enemmän kun laki sallii aivan tyhmistä asioista,teen kummiskin omasta mielestä suhteellisen hyvin kaikki kotihommat siivoon teen ruokaa leikin lasten kanssa teen melkein mitä puoliso sanoo hieron pidän hyvänä sekään ei riitä no sitten jos seksistä puhuu niin sitä saa hyvällä säkällä 1kk ei tosin ole tärkeintä suhteessa mutta kohtuutonta tuo minusta alkaa olemaan kun itse olen seksin suhteen aika aktiivinen,sitten kun siihen viittaavaa kysyykin niin menee riidaksi elä narise/jankuta onko tuo nyt oikein? ei se nyt maailman loppu ole jos joskus seksiä tahtoo.Tuntuu vaan että mitkään asiat ei toimi ollenkaan yhteistä harrastusta ei ole molemmat työttömänä kotona pelkästään lasten hoitoa ja netissä surffailua tai en minä itse niinkään puoliso kyllä sitäkin enemmän netissä,tahtoisin tehdä yhdessä vaikka mitä mutta minkäs teet kaikki sijoittuu lapsiin ja riitelyyn.Monta kertaa miettinyt että olisiko ero parempi vai ei,alan olemaan niin väsynyt että oksat pois pään sisällä tapahtuu sellaisia mylleryksiä että huhhuh,toinen osa puoli sen kun ottaa rennosti,tai sitten teeskentelee olevansa,no ottaa selvää.Kun loppujen lopuksi minä itse en pyydä paljolti että kaikki asiat olisi hyvin kun tuskinpa tuo parisuhde terapeutti paljolti auttaa ja tuota ei sinne saa tahtoisin että asiat lutviintuu puhumalla vaikka aika yksi puolistahan se on.Lapsiakin kun on nii viimeseksi tuota eroa tahtoisi tuntuu vaan että elän tällä hetkellä saman katon alla vain lasten takia.Emt ottaa tuosta tekstistä nyt jotain selkoa.

Tässä mun ehdotus.:
molemmat osapuolet nyt ihan alkuun NETTIKIELTOON!!!
Aikaa jää pakosti enemmän toisillenne ja pää alkaa taas toimimaan. Netissä istuminen kun pakkaa aiheuttamaan turhautuneisuutta ym.
Kummanki pitäis haluta tehdä töitä suhteen eteen.
Nimim. Kokemusta

Yhteistyössä