P
paksanmarja
Vieras
no mun mielestä vauvat nyt vaan ON tollaisia: syö ja heräilee, nukkuu ja taas syö... onko siinä jotain ihmeellistä. Anna lisä maitoo jos et jaksa. So simple.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:...ei imettäminen aina herkkua ja helppoa ole, minulla ainakaan. Vakavasti mietin saisiko vauva ja äiti pitempiä unia jos tuikkaisi tuttelia lisää pullosta. Saattaa tyttö syödä yöllä jopa 5kertaa, nukahtaa monesti kesken syönnin ja sitten onkin taas tunnin päästä vailla ruokaa. Ah että odotan, että uskaltaisin parikymmentä milliä edes illalla velliä antaa pullosta. Onko kaikki äidit niin kuuliaisia että ovat odottaneet vähintään sinne 4kk ikään, ennen kuin on uskaltanut tai halunnut antaa mitään lisäravintoa vauvalle?
Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:no meidän lapset on reippaita ja terveitä vaikka ei ikinä täysimetyksessä ollutkaan...ja jos ei ole tarpeeksi maitoa niin on pakko antaa korviketta...
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:![]()
Siis montako kertaa on sopiva yösyöttömäärä, jos viisi on liikaa? Paljonko voi pieneen ihmiseen tankata kerrallaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:![]()
Siis montako kertaa on sopiva yösyöttömäärä, jos viisi on liikaa? Paljonko voi pieneen ihmiseen tankata kerrallaan?
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:![]()
Meidän nuorin jo kaksiviikkoisena 40 milliä kerrallaan ja heräsi seuraavan kerran sapuskalle kahden tunnin kuluttua.
=)
Siinä välissä kun vielä piti röyhdyttää (tuttipullosta kun tulee vauhdilla) ja huuhdella pullo sen jälkeen niin oli kyllä itku päästä kun ei voinut vain tuikata rintaa suuhun ja jatkaa nukkumista. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:no meidän lapset on reippaita ja terveitä vaikka ei ikinä täysimetyksessä ollutkaan...ja jos ei ole tarpeeksi maitoa niin on pakko antaa korviketta...
Totta tämäkin, mutta ei kyllä yhtään nyt liity alkuperäiseen aiheeseen. AP:lla, näin käsitin, siis maitoa tulee mutta miettii kiinteiden aloitusta jotta saisi yöllä pidempiä unia. Ei siis tippaakaan liity maidon riittävyyteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:![]()
Mie hyvä jos jaksan herätä 1-2x/yö :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:![]()
Ehkä akvaariokala olis parempi hoidettava sinulle... :saint: *vitsi, vitsi, tosin huono*
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:![]()
Meidän nuorin jo kaksiviikkoisena 40 milliä kerrallaan ja heräsi seuraavan kerran sapuskalle kahden tunnin kuluttua.
=)
Siinä välissä kun vielä piti röyhdyttää (tuttipullosta kun tulee vauhdilla) ja huuhdella pullo sen jälkeen niin oli kyllä itku päästä kun ei voinut vain tuikata rintaa suuhun ja jatkaa nukkumista. :headwall:
ap:n vauva on 8 viikkoa, eikä 2 viikkoa!
Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja pupu tupuna:no meidän lapset on reippaita ja terveitä vaikka ei ikinä täysimetyksessä ollutkaan...ja jos ei ole tarpeeksi maitoa niin on pakko antaa korviketta...
Totta tämäkin, mutta ei kyllä yhtään nyt liity alkuperäiseen aiheeseen. AP:lla, näin käsitin, siis maitoa tulee mutta miettii kiinteiden aloitusta jotta saisi yöllä pidempiä unia. Ei siis tippaakaan liity maidon riittävyyteen.
itse asiassa ei lukenut onko maitoa tarpeeksi vai ei,mutta jos vauva syö tunnin välein niin ei varmaankaan saa tarpeeksi,ja kaikki kärsii siitä jos äiti on väsynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:![]()
Ehkä akvaariokala olis parempi hoidettava sinulle... :saint: *vitsi, vitsi, tosin huono*
No miks mun tarviiskaan jaksaa enempää herätä?
Se vauva saattaa herätä siltikin, vaikka lisämaitoa antas.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:No kyllä minä oisin myös helisemässä jos vauva söisi 5 kertaa yössä, en mie vaan jaksais herätä niin montaa kertaa...
Antaisin illalla lisämaitoa, jos meijän vauva heräilis yöllä noin tiheeseen syömään.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Jokainen imettää omien voimiensa mukaan. Jos ei jaksa imettää, antaa lisämaitoa pullosta. Yliväsynyt äiti ei ole kenellekään hyväksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:![]()
No miks mun tarviiskaan jaksaa enempää herätä?
Eipä kait sitten tarvitsekaan.Hyvä, että helpolla pääset, kaikki eivät.
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Mun vauva on 2kk ja en todella uskalla edes kuvitella miten jaksaisin jos heräis 5kertaa yössä.Nykyään herää kerran.
Ja kyllä myös minä itsekkäästi olen miettinyt,että alotan kiinteät heti kun vaan saa.En yöunien takia vaan koska en jaksa imettää vartin välein koko päivää.