Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Meillä sdp 29,3% äänistä, keskusta 17,4% ja yllätys yllätys kokoomus 15,7%![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nbd:Älkää tuomitko ap:n kirjoitusten perusteella kaikkia kokoomuslaisia idiooteiksi. Kyllä sieltäkin löytyy hyviä tyyppejä, jotka myös ympäristöa ja muutakin kuin omaa napaa ajattelevat
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja nbd:Älkää tuomitko ap:n kirjoitusten perusteella kaikkia kokoomuslaisia idiooteiksi. Kyllä sieltäkin löytyy hyviä tyyppejä, jotka myös ympäristöa ja muutakin kuin omaa napaa ajattelevat
Joo ja mihinköhän se lepsa hävisi tästä ketjusta lesoilemasta
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Et kommentoinut mun kirjoitusta
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Et kommentoinut mun kirjoitusta
Hyvin kirjoitettu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Et kommentoinut mun kirjoitusta
Hyvin kirjoitettu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Et kommentoinut mun kirjoitusta
Hyvin kirjoitettu![]()
heko heko
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Et kommentoinut mun kirjoitusta
Hyvin kirjoitettu![]()
heko heko
Ihan totta =)
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Joo joo aika viaton hymy =) Ei siit sen enempää sitten, pidä sä mua idioottina niin mä pidän sua.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ihan totta =)Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:heko hekoAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Hyvin kirjoitettuAlkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Et kommentoinut mun kirjoitusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Joo joo aika viaton hymy =) Ei siit sen enempää sitten, pidä sä mua idioottina niin mä pidän sua.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ihan totta =)Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:heko hekoAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Hyvin kirjoitettuAlkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Et kommentoinut mun kirjoitusta![]()
Mä en pidä sua idioottina. Sä olet tosi fiksun tuntuinen nainen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Joo joo aika viaton hymy =) Ei siit sen enempää sitten, pidä sä mua idioottina niin mä pidän sua.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ihan totta =)Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:heko hekoAlkuperäinen kirjoittaja lepsa:Hyvin kirjoitettuAlkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:Et kommentoinut mun kirjoitusta![]()
Mä en pidä sua idioottina. Sä olet tosi fiksun tuntuinen nainen =)
Niinhän mä olenkin ( B) ) mutta sinun en usko niin ajattelevan joten älä suotta imartele ja se siitä sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Vihreet voitti sitten kuitenkin![]()
Lepsa nuolaisi liian aikaisin tän ketjunsa kanssa. Ja demaritkin pääsi peräti tokalle sijalle.