"Vasemmistolainen kulttuurisota esittää koko läntisen historian rasismin kauhukabinettina"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Varsinkin vasemmistolainen intelligentsia on halunnut esittää koko länsimaisen historian rasismin, kolonialismin, orjakaupan ja muukalaisvihamielisyyden kauhukabinettina."

"Monet länsimaisen historian merkkihenkilöt ovat viime vuosina saaneet osakseen uuspuritaanien vihan. Britanniassa Winston Churchillin patsas on toistuvasti töhritty, USA:ssa saman on saanut kokea muun muassa Abraham Lincoln. Murrayn mukaan syy hyökkäyksiin on yksinkertainen: jos haluaa tuhota jonkin kulttuurin, täytyy ensin murskata sen sankarit."

Saas nähdä koska Suomessa kaadetaan Marskin patsaat.
 
vierailija
"Merkittävien filosofien kritiikki on lisäksi hämmentävän ristiriitaista. Murray siteeraa pitkiä pätkiä Karl Marxin kirjoituksista, joissa kommunismin profeetta solvaa mustaihoisia, juutalaisia, Amerikan alkuperäiskansoja ja ylipäätään kaikkia ei-valkoihoisia kansoja. Kun Marxin koottuja teoksia aikoinaan käännettiin kiinaksi, niistä piti sensuroida Kiinaa ja kiinalaisia koskevat osiot pois, koska ne olivat niin loukkaavia. Mutta Marxin avoimesta rasismista ja antisemitismistä huolimatta hänen patsaansa saavat edelleen seisoa koskemattomina Euroopan toreilla.

Toinen poikkeustapaus tuntuu olevan jokaisen vallankumouksellisen kotijumala Michel Foucault. Vuonna 2021 filosofin ystävä Guy Sorman nimittäin kertoi, että asuessaan Tunisissa vuonna 1968 Foucault oli käyttänyt alaikäisiä pikkupoikia seksuaalisesti hyväksi. Luulisi, että valkoihoinen mies raiskaamassa arabilapsia herättäisi dekolonialistien ja antirasistien raivon, mutta paljastuksista huolimatta Foucault’n asema vasemmiston lemmikkinä on pysynyt tahrattomana.

Mikä on syy moiseen kaksinaismoralismiin? Murray uskoo, että Marx ja Foucault pysyvät koskemattomina, koska heidän teorioitaan voidaan käyttää hyökätessä länsimaista kulttuuria ja yhteiskuntaa vastaan."


Se on sitä parempaa. Se vaan on erilaista. :whistle:
 
  • Vau!
Reactions: m1es
vierailija
”Teijo Killstrom
Jos suhteutetaan väkilukuun niin Suomesta vietiin aikoinaan enemmän ihmisiä orjiksi enemmän kuin Afrikasta mutta tämä ei kiinnosta yhtäkään vassaria jolla on syyllistämiskiima päällä. Ja vastauksia jos tulee niin ne ovat sitten viittauksia tyylliin "Koska orjalaivojen terva"....Varmaan olisi pitänyt silloinkin 1700-luvulla suomalaisen tervatuottajan googlettaa tervallaan sivellyn laivan reissut Marinetraffic.comista ja piipahtaa tsekkaamassa laivojen lasteja Momondo. comin sivuilta ostettujen halpojen lentolippujen turvin.”

Luin artikkelin kommentteja.
Vierailimme Seurasaaressa ja katselimme siellä veneitä. Samalla juttelimme tervanpoltosta ja tervan myynnistä ulkomaille.
Suomessa on monenlaista rasismia valkoihoisten keskuudessa. Itse olen ikäihmisenä törmännyt viime vuosina ikärasismiin.
Parasta ennen päivämäärän jälkeen monessa asiassa tiet nosusevat pystyyn ja ovet eivät aukea. Samalla itketään työvoimapulasta.
Suomalaisten asenteet eroavat fiksummista maista, joissa ikääntymistä arvostetaan.
Tälläkin palstalla koko ajat päivät pitkät mollataan suomalaista naista.
En muistanut, että Sanna Ukkola on esiintynyt intiaanipäähineessä. Aikoinaan teini-ikäiset tyttäreni epäilivät, että omaan intiaanien verta. Olen aina ihaillut heidän kulttuuria. Olen kai joskus vitsaillut elämäntapaintiaaneista.
Asun monikulttuurisella seudulla. Kävelin eilen ulkona talon ohi, jonka pihalla oli juhlapukeutunutta väkeä. Asujen perusteella ehkä kotoisin Intiasta. Äärettömän kauniit ja yhtenäiset asut. Olen myös Intian ihailija. Heillä on kaunis värimaailma.
 
vierailija
”Teijo Killstrom
Jos suhteutetaan väkilukuun niin Suomesta vietiin aikoinaan enemmän ihmisiä orjiksi enemmän kuin Afrikasta mutta tämä ei kiinnosta yhtäkään vassaria jolla on syyllistämiskiima päällä. Ja vastauksia jos tulee niin ne ovat sitten viittauksia tyylliin "Koska orjalaivojen terva"....Varmaan olisi pitänyt silloinkin 1700-luvulla suomalaisen tervatuottajan googlettaa tervallaan sivellyn laivan reissut Marinetraffic.comista ja piipahtaa tsekkaamassa laivojen lasteja Momondo. comin sivuilta ostettujen halpojen lentolippujen turvin.”

Luin artikkelin kommentteja.
Vierailimme Seurasaaressa ja katselimme siellä veneitä. Samalla juttelimme tervanpoltosta ja tervan myynnistä ulkomaille.
Suomessa on monenlaista rasismia valkoihoisten keskuudessa. Itse olen ikäihmisenä törmännyt viime vuosina ikärasismiin.
Parasta ennen päivämäärän jälkeen monessa asiassa tiet nosusevat pystyyn ja ovet eivät aukea. Samalla itketään työvoimapulasta.
Suomalaisten asenteet eroavat fiksummista maista, joissa ikääntymistä arvostetaan.
Tälläkin palstalla koko ajat päivät pitkät mollataan suomalaista naista.
En muistanut, että Sanna Ukkola on esiintynyt intiaanipäähineessä. Aikoinaan teini-ikäiset tyttäreni epäilivät, että omaan intiaanien verta. Olen aina ihaillut heidän kulttuuria. Olen kai joskus vitsaillut elämäntapaintiaaneista.
Asun monikulttuurisella seudulla. Kävelin eilen ulkona talon ohi, jonka pihalla oli juhlapukeutunutta väkeä. Asujen perusteella ehkä kotoisin Intiasta. Äärettömän kauniit ja yhtenäiset asut. Olen myös Intian ihailija. Heillä on kaunis värimaailma.
Intia on rasistinen paskastan, joka kiihdyttää ilmastonmuutosta eniten koko maailmassa, mut toki sä saat ihailla Intiaa, onhan heillä kaunis värimaailma...
 
Lisäksi on harhaanjohtavaa, että orjakaupasta puhutaan pelkästään historiallisena ilmiönä. Kuten Murray kirjassaan muistuttaa, tilastojen valossa maailmassa on tällä haavaa enemmän orjia kuin 1800-luvulla. Tätä vain ei ole tapana nostaa esiin, koska nykyorjuudesta on hankala syyttää länsimaita.

Tärkeä pointti, josta ei haluta keskustella.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Oikeastaanhan tuota koko länsimaiden historia on ollutkin ei siitä mihinkään pääse. Se mikä tänäpäivänä on Suomessa oikestoa esim vaikka kokokoomus oili vielä reilu vuosisata sitten vasemmistoa ainakin keski ja eteläeuroopassa ja Italian vanhoillisien oikeiston silmissä Suomen Kokoomus taitaa edelleenkin olla vasemmistoa. En tunne hyvin Italian politiikkaa. mutta moanarkismina kannattajia sieltä löytyy.. Suomalaisen mittapuun mukainen Vasemmisto jota olen alkanut inhota on liikaa edelleenkin sidoksissa marxilaisuuteen ja Stalinismiin. oLen joskus käynyt kommunistien kokouksessa ja siellä valehdeltiin vieraalle, että Stalin ei kuulu millään tavalla heidän nykyohjelmaansa. Hyvinkin vain kuuluu. Jyväskylästä löytyy vaikka Venäjän kommunistipuolueen jäseniä, joka todellisuudessa on täysin verin Stalinisti. Ja Vieläpä Venäläinen.

Tämä lisko on Suomessa keräämässä voimia Neuvostoliiton pystyttämiseen ja haalii vanhoja Taistolaisia auttamaan tässä hankkeessa ja vieläpä liittämään Suomea uudelleen nousevaan Neuvostoliittoon.
 
vierailija
Jep ja se hemputin ilmastonmuutoskin on suomalaisten syytä😏

Pelkästään Intiassa on puolimiljardia hyvin voivaan keskiluokkaan kuuluvia. Afrikassa keskiluokkaan kuuluvia saman verran kuin koko Euroopan Unionin alueella on ihmisiä... parikymmentä vuotta niin keskiluokkaan kuuluvia Afrikassa on päälle miljardi. Kiinassa kanssa keskiluokkaan kuuluu valtavasti jengiä. Ja heidän kokonsa kasvaa, samoin keskiluokan ja rikkaiden koko .ollaan keppikerjäläisiä niihin nähden.
Länsi omistaa enää alle 10% maailman varallisuudesta parinkymmenen vuoden päästä.


Ja nyt rummutetaan ilmastopakolaisuuden puolesta iltalehdessä.

Ja agenda2030


Lue alla olevan linkin lopusta pdf tiedosto s. 177 (kohdasta: 10. Väestönkehitys ja maahanmuutto")



agenda2030 "maahanmuuton radikaali lisääminen"
https://kestavakehitys.fi/-/kestavan-kehityksen-toimikunta-hyvaksyi-agenda2030-tiekartan
 
"Varsinkin vasemmistolainen intelligentsia on halunnut esittää koko länsimaisen historian rasismin, kolonialismin, orjakaupan ja muukalaisvihamielisyyden kauhukabinettina."

Olipa hyvä tuo Tero Tähtisen kirjoitus. (y) Murrayn kirja pitää laittaa lukulistalle.
 

Yhteistyössä