Vartalon peittely saattaa lietsoa miehiä raiskauksiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mun muru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
vastaa nyt jumalauta GB, että näinkö opetat lapsiasikin? jos tyttäresi raiskataan, niin sanotko hänelle, että hän on OSASYYLLINEN??? entä jos poikasi raiskaa? sanotko, että ei se haittaa, mimmi oli OSASYYLLINEN? vastaa saatana.

Mä ainakin opetan lapsilleni, että omaa päätä pitää käyttää ettei joudu ikäviin tilanteisiin.

Sanoppas nyt isä, että oletko sokea vai etkö vaan tahdo uskoa kun toinen kirjoittaa asioita? Oikeastaan mua on tää aina kiinnostanut.

GB selkeesti puhuu osaSYYLLISESTÄ, eikä osallisuudesta.

Ajatteletko sinä noita sanoja samanlailla synonyymeina? Vai ajatteletko, että tuon GB:n täytyy yhä vaan kirjoittaa tuo sana väärin?

Isä koitti puolustaa ihmistä, joka on sitä mieltä, että nainen on OSASYYLLINEN raiskaukseen. hän on näin samaa mieltä? opettanee sen lapsilleenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Jos oisit tässä, mä satuttasin sua.

niin muuten tekisin minäkin, vetäisin turpaan ja kunnolla

:o :o :o

Voi helvetti miten väkivaltaista porukkaa. Toisen mielipiteen takia ollaan käyttämässä väkivaltaa!

Tiedätkö, joko sä oot tyhmä, etkä osaa ilmasta itseäsi oikein tai sitten sulla on sairaan sovinistinen ajatusmaailma. :(

Jaa sen takia olen
a)tyhmä
b)huono kommunikoimaan
c)olen sovinistinen
koska EN opeta lapsiani väkivaltaisiksi?

luulen, että a tai b, koska taas sulta meni ohi.

No huh! Opeta sä vaan lapsilles että lyöminen on ok jos joku on eri mieltä. Minä en opeta, en vaikka saisin siitä tyhmän ja kommunikointikyvyttömän leiman otsaani ikiajoiksi.

vastaa nyt jumalauta GB, että näinkö opetat lapsiasikin? jos tyttäresi raiskataan, niin sanotko hänelle, että hän on OSASYYLLINEN??? entä jos poikasi raiskaa? sanotko, että ei se haittaa, mimmi oli OSASYYLLINEN? vastaa saatana.

Mä ainakin opetan lapsilleni, että omaa päätä pitää käyttää ettei joudu ikäviin tilanteisiin.

Sanoppas nyt isä, että oletko sokea vai etkö vaan tahdo uskoa kun toinen kirjoittaa asioita? Oikeastaan mua on tää aina kiinnostanut.

GB selkeesti puhuu osaSYYLLISESTÄ, eikä osallisuudesta.

Ajatteletko sinä noita sanoja samanlailla synonyymeina? Vai ajatteletko, että tuon GB:n täytyy yhä vaan kirjoittaa tuo sana väärin?

Isä koitti puolustaa ihmistä, joka on sitä mieltä, että nainen on OSASYYLLINEN raiskaukseen. hän on näin samaa mieltä? opettanee sen lapsilleenkin?

Haluan kuulla itse isä-:ltä tämän asian.

Eikö hän itse tajua eroa, vaikka kovaan ääneen aina puhuu ettei osallisuus tarkoita syyllisyyttä....?

Mun mielestä edelleenkään sitä normaalia alastomuutta ei ole juuri missään, on vain seksualisoitua alastomuutta. Alastomuutta pitäisi olla enemmän myös ihan normaalina asiana, eikä aina vain seksin valossa esitettynä. Jos kukaan tajuaa, mitä meinaan.

Tää on fakta... Näin sen pitäisi mennä, ajattelen tosi samalla tavalla asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Olen erittäin huolestunut siitä, että moni nuori tyttö/nainen ajattelee samoin kuin GangBang. :| Olen usein käynyt keskusteluja ihmisten kanssa, jotka eivät tunnu käsittävän, että seksistä on oikeus kieltäytyä missä vaiheessa tahansa, _myös silloin, kun on aluksi suostunut_! EI on todellakin aina EI! Se ei kaipaa mitään perusteluja, kellään ei ole oikeutta pakottaa toista seksiin eikä uhri ole ikinä syyllinen, osasyyllinen tms. mitä tämä GangBang yrittää sanoa. |O Nuorille pitäisi muistaa entistä enemmän painottaa raiskauksesta keskustellessa, että tekoa ei lievennä mikään: ei alkoholi, ei uhrin vaatetus, ei se, että on alussa suostunut seksiin, EI MIKÄÄN. Jotkut luulevat yhä, että kyseessä ei voi olla raiskaus jos tekijä on oma poikaystävä tai aviomies. :| Tosiasiassa hyvin pieni raiskauksista on sellaisia, että joku tuntematon hyökkää kimppuun vaan valtaosassa tapauksista raiskaaja on juuri aviomies tai muu tuttu/läheinen ihminen. Näitä asioita selitin juuri vähän aikaa sitten eräälle teinille.

Näistä asioista oikeasti puhutaan nuorille liian vähän. :|

Olen erittäin huolestunut siitä, että moni nuori tyttö/nainen ajattelee samoin kuin GangBang. :| Olen usein käynyt keskusteluja ihmisten kanssa, jotka eivät tunnu käsittävän, että seksistä on oikeus kieltäytyä missä vaiheessa tahansa, _myös silloin, kun on aluksi suostunut_! EI on todellakin aina EI! Se ei kaipaa mitään perusteluja, kellään ei ole oikeutta pakottaa toista seksiin eikä uhri ole ikinä syyllinen, osasyyllinen tms. mitä tämä GangBang yrittää sanoa. |O Nuorille pitäisi muistaa entistä enemmän painottaa raiskauksesta keskustellessa, että tekoa ei lievennä mikään: ei alkoholi, ei uhrin vaatetus, ei se, että on alussa suostunut seksiin, EI MIKÄÄN. Jotkut luulevat yhä, että kyseessä ei voi olla raiskaus jos tekijä on oma poikaystävä tai aviomies. :| Tosiasiassa hyvin pieni raiskauksista on sellaisia, että joku tuntematon hyökkää kimppuun vaan valtaosassa tapauksista raiskaaja on juuri aviomies tai muu tuttu/läheinen ihminen. Näitä asioita selitin juuri vähän aikaa sitten eräälle teinille.

Tosi moni nainen luulee vieläkin, että jos antaa ymmärtää eikä ymmärrä antaa, niin silloin miehellä on ikäänkuin oikeus.

VAI väitätäkö, että kadulla esim. raiskatut ovat mitenkään voineet estää tapahtumaa, tai koulusurmissa tapetut lapset!! Miten he olisivat voineet käyttää päätään paremmin?
Ihmisiä kuolee, tulee raiskatuksi, hakatuksi KESKELLÄ päivää ihan kadulla! Ei siinä tarvitse jännitystä mistään laitapuolen öistä etsiä! Olet isä todella karmiva!

tai puhutaan kotona kuten GB ja Isä -että voi olla omaaki vikaa, jos pitää minihametta ja raiskataan. vittu, että mulla eka kerran käyrä nousi tällä palstalla. vaikka ei oo kokemusta aiheesta, mutta raiskaus on AINA raiskaajan syy, vain hänen!

Tosi moni nainen luulee vieläkin, että jos antaa ymmärtää eikä ymmärrä antaa, niin silloin miehellä on ikäänkuin oikeus.

Niinpä!

Eikö hän itse tajua eroa, vaikka kovaan ääneen aina puhuu ettei osallisuus tarkoita syyllisyyttä....?

Täällä käy nyt tunteet niin kuumina, ettei ole varmaan rakentavaa lähteä vääntämään mitä tarkkaa termiä kukakin käytti ja mitä sillä itseasiassa tarkoitti.

Harmi sinänsä, koska aihe on varmasti arka monelle niin sitä tärkeämpi asia se on. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Kolmasko:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Uskoiskohan tuohon tutkimukseen.....
No ihan varmasti jos mä lähden alasti tonne ulos, likinäköisinkin raiskaaja juoksee kauhistuneena karkuun :/

*REPS* :laugh:

:laugh: :laugh: anteeksi :ashamed:

heheee, ja ku minä menen vähäpukeisena baanalle, ni miehet kääntyy homoiksi. kevennystä, ku oottelen, että opettaako se GB kotonaan lapsille ko asennetta.

Täällä käy nyt tunteet niin kuumina, ettei ole varmaan rakentavaa lähteä vääntämään mitä tarkkaa termiä kukakin käytti ja mitä sillä itseasiassa tarkoitti.

Harmi sinänsä, koska aihe on varmasti arka monelle niin sitä tärkeämpi asia se on. :/

Joo sitä tärkeämpää on tulla puolustelemaan sitä tekoa. :xmas:

tunteet käy kuumina siksi, koska raiskaus EI OLE KOSKAAN uhrin syy. kait sen jokainen tajuaa!!!?? ...paitsi sinä ja GB. ja teidän lapset tulevaisuudessa.

Joo sitä tärkeämpää on tulla puolustelemaan sitä tekoa. :xmas:

Kun keskustelu on näin rakentavalla tasolla, niin ei liene mieltä jatkaa. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
GB sais tulla ja pyytää kyllä anteeksi.

totta, mutta on tainut jo vaihtaa tuon àllòttàvàn ryhmàseksinimimerkkinsà muuksi

ahaa. kyllä hän vielä paljastuu. oli nimittäin väkivallasta ja pettämisestä samalla linjalla. tunnistaminen on jatkossa helppoa.

tunteet käy kuumina siksi, koska raiskaus EI OLE KOSKAAN uhrin syy. kait sen jokainen tajuaa!!!?? ...paitsi sinä ja GB. ja teidän lapset tulevaisuudessa.

No ei se minustakaan ole koskaan uhrin syy. Kiva kun ollaan tästä samaa mieltä :flower:

Tuo on ihan helppo sanoa, ettei ajattele noin, jos niin oikeasti ei ajattele. Eikö sulla ole munaa sanoa omaa kantaasi?

Jos jätät vastaamatta niin tämä taas antaa selkeän viitteen siitä, että kaikesta siitä höpötyksestä huolimatta sinä taidat sittenkin pitää osallisuutta samana asiana kuin osasyyllisenä. Et vaan tahdo sitä tähän syssyyn sanoa, koska tiedät, että tämäm myöntämisellä sulta menee lopullinen pohja noista sanoistasi. "ettekö ymmärrä, että osallisuus tarkoittaa eriasiaa kuin syyllisyys". uhri on osallinen, mutta tekijä on syyllinen"...

GB: odotan edelleen sulta vastausta, että opetatko lapsillesi tämän saman arvomaailman näissä asioissa? vai joko alat pyytämään anteeksi?

Mulla sattuu olemaan muutakin elämää, kuin tämä palsta.

Minä opetan lapsilleni, että kannattaa välttää tilanteita, joissa voi joutua pahojen ihmisten tekojen kohteeksi.

Täysin syytön on esim. nainen, joka päiväkävelyllään joutuu raiskatuksi. Sitä vastoin miehen sängyssä alasti makaava, härnäilevä nainen ei mielestäni ole täysin syytön, jos joutuu raiskatuksi. PISTE. (Takaisin oman elämän pariin.)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä