Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:minä tartten nyt jonkun halaamaan, olen niin järkyttynyt tästä ketjusta, tai nuista kahdesta henkilöstä. miten joku voi olla tota mieltä ja kasvattaa lapsensakin uskomaan noin?
:hug:
Ja annan mm. rukoilijasirkallekin vielä :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Naisella ja miehellä on oikeus kieltäytyä seksistä ihan koska vaan, vaikka just ennen sitä aktia. Ei siinä ole muuta mitään tulkinnan varaista, raiskaus on aina raikaus.
Jokaisella on oikeus kieltäytyä seksistä vaikka kesken aktin jos siltä tuntuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Mää niin arvasin, mitä tuo isä- oikeastaan tarkoittaa tuolla osallisuudella. Nytkun kaikki muutkin näkisivät tämän keskustelun niin tietää, että mikä tuo oikeesti on miehiään!
Niin puppua. "uhri on osallinen, tekijä on syyllinen" tarkoittaakin siis selkeesti uhri on monissa tapauksissa osallinen=osasyyllinen.
AAH, niin arvasin!!!
Ihan muuten hyvä, mutta ei pidä paikkansa. Joskus uhrikin voi olla osasyyllinen tilanteeseen. Yleensä kyllä uhri on vain osallinen.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:minä tartten nyt jonkun halaamaan, olen niin järkyttynyt tästä ketjusta, tai nuista kahdesta henkilöstä. miten joku voi olla tota mieltä ja kasvattaa lapsensakin uskomaan noin?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Mää niin arvasin, mitä tuo isä- oikeastaan tarkoittaa tuolla osallisuudella. Nytkun kaikki muutkin näkisivät tämän keskustelun niin tietää, että mikä tuo oikeesti on miehiään!
Niin puppua. "uhri on osallinen, tekijä on syyllinen" tarkoittaakin siis selkeesti uhri on monissa tapauksissa osallinen=osasyyllinen.
AAH, niin arvasin!!!
Ihan muuten hyvä, mutta ei pidä paikkansa. Joskus uhrikin voi olla osasyyllinen tilanteeseen. Yleensä kyllä uhri on vain osallinen.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:minä tartten nyt jonkun halaamaan, olen niin järkyttynyt tästä ketjusta, tai nuista kahdesta henkilöstä. miten joku voi olla tota mieltä ja kasvattaa lapsensakin uskomaan noin?
kiitos. oon aivan raivo. ei kukaan voi oikeasti olla tätä mieltä???? GB ja Isä- olette häpeäksi suomen vanhemmille.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:minä tartten nyt jonkun halaamaan, olen niin järkyttynyt tästä ketjusta, tai nuista kahdesta henkilöstä. miten joku voi olla tota mieltä ja kasvattaa lapsensakin uskomaan noin?
Kasvatat itse siis tyttäresi niin, että jos ei halua seksiä niin on ok mennä alasti makaamaan sänkyyn ja härnyyttämään miestä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Älä hei lässytä enää, ku oot oikeesti kaikkien mielestä tällä hetkellä aika sietämätön.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:minä tartten nyt jonkun halaamaan, olen niin järkyttynyt tästä ketjusta, tai nuista kahdesta henkilöstä. miten joku voi olla tota mieltä ja kasvattaa lapsensakin uskomaan noin?
Kasvatat itse siis tyttäresi niin, että jos ei halua seksiä niin on ok mennä alasti makaamaan sänkyyn ja härnyyttämään miestä?
Enkö mä saa maata omassa sängyssäni alasti pelkäämättä että mun oma mies raiskaa mut?? Jumalauta..mulla räjähtää pää ihan just.
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:hän saa maata omassa sängyssään aivan alasti tulevassa kotonaan ja härnätä vaikka ketä. mutta raiskaus on vain raiskaajan syy, siltikin. olet aika SIKA muuten mieheksi. onneksi et ole minun mieheni. vittu, että tinttaisin sua, jos tohon tulisit. ja joo: se olisi täysin minun syyni, koska en osaisi nyt hillitä itseäni.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:minä tartten nyt jonkun halaamaan, olen niin järkyttynyt tästä ketjusta, tai nuista kahdesta henkilöstä. miten joku voi olla tota mieltä ja kasvattaa lapsensakin uskomaan noin?
kiitos. oon aivan raivo. ei kukaan voi oikeasti olla tätä mieltä???? GB ja Isä- olette häpeäksi suomen vanhemmille.
Ai siksikö, että opetan lapsilleni että ihmistä ei saa löydä sen takia että se on eri mieltä? Vai senkö takia, että opetan lapsilleni käyttämään omaa päätänsä ja välttämään tilanteita, joista voi seurata pahaa?
Kumpi vai molemmat?
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Mää niin arvasin, mitä tuo isä- oikeastaan tarkoittaa tuolla osallisuudella. Nytkun kaikki muutkin näkisivät tämän keskustelun niin tietää, että mikä tuo oikeesti on miehiään!
AAH, niin arvasin!!!
Tää on niin tätä!![]()
![]()
![]()
![]()
Niin arvasin.![]()
Ja arvaan, että myös siinä ketjussa jossa nainen läpsi miestä niin hän olikin osallisuuden kanssa OSASYYLLINEN myös kun mies pahoinpiteli?
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:hän saa maata omassa sängyssään aivan alasti tulevassa kotonaan ja härnätä vaikka ketä. mutta raiskaus on vain raiskaajan syy, siltikin. olet aika SIKA muuten mieheksi. onneksi et ole minun mieheni. vittu, että tinttaisin sua, jos tohon tulisit. ja joo: se olisi täysin minun syyni, koska en osaisi nyt hillitä itseäni.
Ja opetat myös lapsillesi, että lyödä saa jos toinen ärsyttää?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Kasvatat itse siis tyttäresi niin, että jos ei halua seksiä niin on ok mennä alasti makaamaan sänkyyn ja härnyyttämään miestä?
Enkö mä saa maata omassa sängyssäni alasti pelkäämättä että mun oma mies raiskaa mut?? Jumalauta..mulla räjähtää pää ihan just.
??
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Älä hei lässytä enää, ku oot oikeesti kaikkien mielestä tällä hetkellä aika sietämätön.
Tunne on tässäkin ihan molemminpuolinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Kasvatat itse siis tyttäresi niin, että jos ei halua seksiä niin on ok mennä alasti makaamaan sänkyyn ja härnyyttämään miestä?
??
Jos makaat sängyssä alasti ja härnyytät miestä seksuaalisesti, niin eikö se ole selvä viesti seksiin?
Ja opetat tyttärellesikin sen, että senkun menee ja hilluu miten sattuu, on kuinka humalassa ikinä ihan missä seurassa tahansa? Minä en opettaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Ja arvaan, että myös siinä ketjussa jossa nainen läpsi miestä niin hän olikin osallisuuden kanssa OSASYYLLINEN myös kun mies pahoinpiteli?
Tuohon vielä kun vastaisit isä- :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Kasvatat itse siis tyttäresi niin, että jos ei halua seksiä niin on ok mennä alasti makaamaan sänkyyn ja härnyyttämään miestä?
??
Jos makaat sängyssä alasti ja härnyytät miestä seksuaalisesti, niin eikö se ole selvä viesti seksiin?
Ja opetat tyttärellesikin sen, että senkun menee ja hilluu miten sattuu, on kuinka humalassa ikinä ihan missä seurassa tahansa? Minä en opettaisi.
Eli jos sun viereen tulee joku nainen (älä pelkää, en ikinä , ikinä tulisi) ja on siinä alasti ja antaa singnaaleja, niin sinä sitten punget päälle vaikka väkisin? :x
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Isä: me tiedämme nyt, että mitä mieltä sinä ole oikesti raiskaamisesta. häpeäisin kovin, jos oisin minun mieheni tai poikani.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Kasvatat itse siis tyttäresi niin, että jos ei halua seksiä niin on ok mennä alasti makaamaan sänkyyn ja härnyyttämään miestä?
??
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eli jos sun viereen tulee joku nainen (älä pelkää, en ikinä , ikinä tulisi) ja on siinä alasti ja antaa singnaaleja, niin sinä sitten punget päälle vaikka väkisin? :x
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:Isä: me tiedämme nyt, että mitä mieltä sinä ole oikesti raiskaamisesta. häpeäisin kovin, jos oisin minun mieheni tai poikani.
Raiskaaminen on minusta erittäin pahasti väärin. Sekö tässä nyt on paha juttu?