Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

Huomenta!

Kassu :hug: ja pahoittelut. Taidan minä kohta siirtyä kans sinne jonon jatkoks :ashamed:
Eilen särki ja tänäaamunakin tuntunut oikeella puolella alavatsas kipuiluu, sellaista pientä poltetta, oisikohan menkkaoire, epäilen ainakin :( Jos oviksen perusteel laskis niin aikaisintaan pitäis tulla kuun vaihtees vaik tänään olis päivät täys tuon vanhan kierron mukaan. Toivottavasti jättäis täti mut rauhaan ja menis ihan muualle, hys,hys :whistle:

Meidän pikkuneiti heräs sit pariin otteeseen viimeyönä tissille. En ymmärrä mikä sillä on, liekö hampaita tulossa vai huvikseenko vain haluaa lutuuttaa. Mä niin kuvittelin et jättää itse sen pois ettei tarvitse vierotusta tuosta yötisust :/ Eilen illalla muutenkin heittäyty oudoksi, ensin leikki normisti mut sit yhtäkkii syliin ja eikä yhtään pois. Heti kun laitoit pois sylistä niin kieri ja itki, kiukutteli et syli oli se paras ja nimenomaan äipän syli.

Kaikille mukavaa viikonloppua :wave:

 
Viikonloppuja!

Ihanaa, kun on taas viikonloppu. Tästä alkaakin sitten kova työputki.

Tuntemukset on aika outoja. Vähän kuin menkat olisi alkamassa, vaikka ovulaatiosta vasta viikko ja päiviäkin vasta 23. Tuskin siis alkaa vielä. Jännä muuten, että jossain kierrossa olen tässä vaiheessa ollut jo ihan poltteissa testien kanssa. Nyt ei ole tullut edes mieleen ennen kuin nyt. Outoa on myös se, että edelleen välillä nipistelee vasemman munasarjan tienoille. Tulee mieleen, että jos sellainen tuuri olisi, että raskaaksi olisin tullut, niin ei se varmaan ainakaan oikeassa paikassa olisi :( Ylipäätään tuntuu vähän kipuilevalta koko alavatsa. Jotain sentään normaalia eli rinnat ovat kipeät niin kuin aina ennen menkkoja. Pöh.

Harmittelut Kassulle ja muille plussaonnea ensi viikolle. Vähän veikkaan, että itse en edes sinne testipäivään pääse, koska ovulaation perusteella menkat alkaisi ehkä kp 28 ja testipäivä on kp 29 ja kun nyt jo juilii...
 
Onpas täällä ollut hiljaista....

äiti vm70 ja Emmama, koittakaa nyt pitää täti loitolla (sitä täällä itsekin yritellään), ehkäpä noi teidän liian aikaisessa olevat menkkaoireet eivät johdukaan menkoista vaan raskaudesta...

Tänään kävin ostamassa raskaustestin, ajattelin että jos mitään ei tapahdu viikonloppuna, niin maanantaiaamuna testaan. Saanyt nähdä jaksanko odotella sinne asti :whistle:
 
samoilla taidetaan mennä noppis :LOL: ja toooooosi hitaasti aika menee..vielä yli vko ooteltava...apuuuuvaa.... :eek: ei vaan sais liikaa taas nostella toiveita, ettei taas se pettyminen tuu kauheen isona...välil kyl on semmonen tunne et ois tärpänny, koko aika jotain tuntemuksia tuolla mahassa ja musta erilaista kun viime kk...ja menkkojen alkuun vielä reilu vko.. :saint: jospa jospa tässä kuussa....
 
Tyhmyys iski. Ei pitänyt mitään testailla. No juu, aamulla jotenkin kummasti tuli kuitenkin ovistesti tehtyä. Täysin nega. En tiedä kuinka luotettavaa tuo ovistestillä testaaminen loppujen lopuksi on, mutta itselläni on tässä negamielessä ainakin toiminut ja muutamilla tutuilla raskausmielessä. Masentavaa siis, mutta toisaalta hyvä tippua pilvilinnoista pikkuhiljaa. Onko muilla kokemuksia? Nyt siis oli kuitenkin jo dpo 8.

En nyt kuitenkaan osaa kokonaan toivoa heittää vaan jatkan tunnustelua. Jotenkin vähän huono olo juuri nyt ainakin... Just joo :) Ja muuten Noppis ja Pisita, jaan tunteen, päivät kuluu toooooosiiiiiii hitaasti :)
 
:heart: SUNNUNTAI 26.10.2008 :heart:





Noppis................kp25/30........................yk4................2.toiveissa
pisita..................kp24/28-38 (ka30)........yk4................3.toiveissa
Hemppu81..........kp24/23-32...................yk3................2.toiveissa
Hempukka87......kp22/26-30..............yritystä 2v..........1.toiveissa
Käärme..............kp23/25-28...................yk8.................3.toiveissa
äiti vm70............kp29/28?......................yk1..................4.toiveissa
äiti 07.................kp25/28-30..................yk?..................3.toiveissa
E-V-A..................kp23/32.........................yk1................3.toiveissa
raparperitaivas...kp20/26...............yk3............2. (1.yht.) toiveissa
L3nen.................kp18/24-26...................yk5.................3.toiveissa
kukkaiskeiju.......kp28/30-37......................yk3..............1.toiveissa
lenan..................kp24/25-28.................yk1...................2.toiveissa
Skorppan............kp26(?)/31-37.............yk1...................1.toiveissa
Emmama.............kp24/n.30...................yk3...................3.toiveissa
asty....................kp22/?....................yritystä 2v.............1.toiveissa
Flora-79..............kp27/29......................yk1....................1.toiveissa



:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:

pikkumuksis
kassu
Annemaarit


TESTIPÄIVÄT:

MA 27.10:
TI 28.10:
KE 29.10:
TO 30.10: lenan (kp28)
PE 31.10: Käärme (kp28), Noppis (kp30)
LA 1.11: Hemppu81 (kp30), emmama (kp30), pisita (kp30)
SU 2.11: L3nen (kp31), asty (kp29)
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A (kp33), Skorppan (kp36), kukkaiskeiju (kp38)



PLUSSANNEET:

Tän nallen alle kaikki sitten tähdätään!!!!! :heart:
 
Eipä tarvinnut tänään aamulla enää miettiä testailua, kun täti heti herätessä jo koputteli ovella :( Joten seuraavaan kiertoon sitten suunnataan kassun ja pikkumuksiksen perässä.

Positiivista tässä se, että näyttäs mulla noi ovistikut toimivan, kun niiden perusteella odottelinkin lyhyempää kiertoa.

 
Emmama ite en noista ov-testeistä tiiä, monet täällä kyl on niilläkin testaillu ja saanu plussia sekä siihen että r-testiin.. dpo9 pitäs (kait) jo herkällä r-testillä näkyy jotain, näin olen ymmärtänyt...mutta eihän niistä koskaan tiiä.. :hug:
 
viel pitäs olla 4-6pvä oletetun oviksen mukaan tädin tuloon ja nyt kyllä jotain menkkamaista jomotusta/tunnetta on kokoajan mahassa..polttelux vois kait kans sanoo.. :headwall: prkl...jos se akka sieltä taas tupsahtaa niin ...... |O argh...
 
Annemaarit :hug:

Olo on rauhallinen, levollinen ja täysin oireeton. :D Tässä oon hihitellykki, että nyt oon ihan varmana paksuna ko tunne on niin rento.. :LOL: :LOL: :LOL: Nooh, oikeasti en usko, että on tärpänny ja enemmän jännäänki sitä, että kierto ois sen 28 päivää. toissa kierrossa ko menkat alko nyt kp 24. Kieltämättä hieman on tuntunu sellasta menkkajomotusta, joten pelottaa, että tuo kierto jää taas lyhyeksi.
Mutta kirves ei oo kaivossa ennen ko se on kaivossa. :)
 
täällä on dpo 14 ja kp30.. en uskalla testata vaikka mieli tekis.. eilen oli menkkajomotusta, tänä aamulla ei taas yhtään mitään.. olin varma että vuoto ois yön aikana alkanut,mut eipä ollutkaan... ovien lukot on vaihdettu, eikä tätiä päästetä enää sisään.. toivottavasti.
 
annemaarit :hug:

hemppu81 täällä kans olo rauhallinen, levollinen ja tällähetkellä täysin oireeton. Ei oo mikään kiire testaamaan ja pidänkin testipäivästä kiinni enkä sorru aikasemmin sitä tekemään. Kuopuksesta tein testin 2 päivää ennen menkkojen alkua ja negaa näytti, se kyllä masensi ja siitä sitten 4 päivän päästä selvä plussa :heart: Joten ei kannattais turhan aikasin testailla, jos se vauva siel masussa on, niin ei se sieltä minnekkään häviä vaikka testin myöhemmin tekiskin, Mutta ymmärrän kyllä hätähousujakin, kun itse olen raskaustestejä tehnyt vaikken edes raskaana ole voinut olla ,mutta jos kuitenkin periaatteella :ashamed:

Papaijaa81 kuulostaa kyllä lupaavalta,,,,
 
Kävin vain katsomassa, onko plussia tullut :whistle: ja niitä puhaltelen teille+++++++++++++++++++ :whistle: .Mulla alkaa menkat jo hiipumaan eikä enää edes harmita.Mieskin oli ihanasti tukena ja sanoi, että viikonpäästä kun meillä on yhteinen loma, ei muuta tehäkkään kuin vauvaa :LOL: Toivottavasti ovis osuisi niillemain :wave:
 
Täällä aika seisoo...muilla? Mun toiveet tuottaa oireita.. pissattaa koko ajan ja sitten kun tarkemmin mietin niin taisin just juoda :LOL: Tissit on edelleen kipeät ja "maitoa" tulee puristettaessa.. mut ihmekkö jos sattuu kun niitä tökkii :LOL: vatsaa nippailee mutta niin mulla aina :) Vatsa turvottaa, mutta viikonloppuna en oo muuta tehnyt kuin mässännyt :D semmoista!

Että kumpi vai kampi... odotellaaaaaaan.... Kyllä nyt olis jonkun jo aika se plussa saada!! Tsemppiä kaikille!!! :hug:
 
Noppis
Skorppan kuulostaa lupaavalta! :D

).( On kyllä niin sellainen olo, ettei taaskaan oo tärpännyt, vaikka eihän sitä vielä voi tietää (dpo 8), mutta kun esikosta oli tässä vaiheessa ihan selkeät oireet (mm. rinnat tosi kipeet). Jos ei taaskaan plussaa niin mä en jaksa... vaikka pakko kai se on.
 
Maanantaita :heart:

onkos meillä hieman keskustelu hiipunut pinossa? Vai tuntuuko musta vaan siltä.. :whistle: Mutta ettehän te kaikki varmaan ole kotosalla, osalla ehkä töitä tai muutakin elämää ku 2+ palsta :D

No joo, täällä aika ei tunnu pitkältä vaikka testailut vasta ensi viikolla.. ehkä ne kolme päivää ensiviikolla voi tuntua pitkältä, mutta sinneasti jaksan hyvin ootella. Välillä on oireita ja välillä ei, mutta mulla nyt muutenkin on kaikenmaailman masunippailuja ja turvotusta vaikken raskaana oliskaan, että siitä ei voi kyllä mitään päätellä. Ainut sekeä raskausoire on pahoinvointi ja sekin alkaa vasta joskus viikolla 7+ joten siihen mennessä kyllä tiedän jo muutenkin olenko raskaana vai en.

Ei muuta,, oottelen kans pinon ensimmäistä plussaa.. ketä sen sitten lie tänne tuokin. kaikille plussa onnea :heart:
 
Noppis
Alkuperäinen kirjoittaja E-V-A:
Ainut sekeä raskausoire on pahoinvointi ja sekin alkaa vasta joskus viikolla 7+ joten siihen mennessä kyllä tiedän jo muutenkin olenko raskaana vai en.
No mulla taas on ollut joka kierrossa loppukierrosta pahoinvointia, vaikka en raskaana ole ollutkaan! Siis ärsyttävää! :kieh: Samoin rintojen vihlasuita, ihan joka yrityskierrossa. Ihan samat on tässäkin kierrossa, et tuskin oon raskaana vieläkään. :headwall:
 

Yhteistyössä