Varhaisultra

Hei onko kellään kokemusta varhais ultrasta? Millä raskausviikolla sinne kannattais mennä aikasintaan? Ja paljonko se suurinpiirtein maksaa?
Ilmeisesti sydämen syke näkyy aikaisintaan 6+ raskausviikolla. Mahdollisen pienen heiton (viikoissa/ hedelmöittymisen tarkka ajankohta ei tiedossa) vuoksi oon kuullut usein et suositeltaisiin menemään 7+ viikolla.

Musta oli kyl kiva kokemus nähdä pieni. Kävin 7+0 ja siellä näkyi syke ja kaikki hyvin.

Hinta riippuu varmaan siitä missä käy. PK-seudulla on ainakin kaks edullisempaa paikkaa Kaunis odotus ja Perhe-Arte, joista jälkimmäinen on myös Lahdessa (n. 70-80€). Mä kävin esimerkiksi Dextrassa 170€ ja monissa paikoissa voi olla vähän päälle 200€ kun on lääkärin palkkio ja ultrauskulut erikseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Diipadapa
Osa pääsee ilmaseksi kaupungin/kunnan kautta. Minä kävin varhaisultrassa 6+4 ihan terveyskeskuksessa ilmaseks tarkistamassa missä vaiheessa raskaus on menossa kun on epäsäännöllinen kierto. Nyt maanantaina meen toisen kerran vuotojen takia ja sillon kasassa 9+6.
 
  • Tykkää
Reactions: Diipadapa

Yhteistyössä