Täällä kyllä tiedetään kumpi on tuloillaan, en tunne ketään joka ei sukupuolta tietäisi etukäteen... Toki voi olla poikkeuksia, mutta näin yleensä. Nimet ei ole täällä salaisuus, jota pidetään ristiäisiin asti.
Esikoista odottaessa printtasin italialaiset poikien nimet netistä, 3kpl A4, ja suomalaiset poikien nimet ja niitä taisi olla toistakymmentä A4. Eli nimiä huomattavasti enemmän. Täällä oikeastaan pyöritetään paria-kolmeekymmentä nimeä yhteensä, eli siitä on vaikea valita sellaista jota ei jo tuntisi tai olisi " varattuna". , no ehka me selvitään joku nimi antamaan tulokkaalle, muuten ei päästä pois synnäriltä ikinä... Koska ne ei päästä pois ennen kun vauvakin on nimi...