No, mun miehen siskon tytär ja meidän tytär on kaimoja, joten... :saint:Oletteko te antaneet nimet lapsille muita miettimättä???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No, mun miehen siskon tytär ja meidän tytär on kaimoja, joten... :saint:Oletteko te antaneet nimet lapsille muita miettimättä???
Esikoisen nimi on Matias, joka taipuu täällä samantien Mattiaksi, joten emme halua as-loppuista nimeä toiselle. Esim lucas olisi Luca, Elias olisi Elia jne. Myöskään Oliver ei siis ole suosikkimme, vaan oli vain esimerkki. Anton/Aron ei mene miehelleni läpi, jonka nimi on Leo, eli sekään ei käy joten hankalaa on...![]()