Varatun kaa, missä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deziluu harmaana ei jaksa kirjautua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Deziluu harmaana ei jaksa kirjautua

Vieras
Tämän keskustelun innoittamana http://kaksplus.fi/keskustelu/t1407806 ajattelin kysyä niiltä, jotka on ollu varatun kaa, että minkälaisissa tilanteissa nää on tapahtunu? Kyselen ihan puhtaasta mielenkiinnosta.

Lomareissulla, yhden illan juttu, työpaikkaromanssi...siinäpä ne.

Mutta jos itse aktin tapahtumapaikkaa kysyt niin vastaan että työhuone, uimaranta, hotellihuone, auto...

Ja tuosta autosta sen verran, että siellä oli jopa lastenistuin, ja minä tyhmänä uskoin että se on ko. miehen veljen lasta varten, jota kuulemma usein kuskaa :o :ashamed: . Olin tuolloin jotain 17 v....nerokas minä :xmas:

Ihan siellä sen omassa sängyssä, myös minunkin luonani. Tosin ei ollut avoliitossa. Ehkä olisi jäänyt siihen yhteen kertaan (jolloin en edes tiennyt, seurusteleeko), jos olisi ollut asunnossa toisen naisen tavaroita.

ihan jos oon seksiseuraa hakenu niin esim netin kautta löytyy, baareista myös. itse toiminta sitten missä vaan. yhdellä oli sen verran iso auto et siellä oli mukava hommata kun yää mies oli muka työkeikalla....

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mielenkiintosta. Jotenki oon ajatellu, ettei kukaan oikeesti uskalla varatun omassa kodissa tehä tai jossain autossa (johon kaikki näkee sisään)..

Se auto onkin varmaan jossain keskellä kaupunkia parkissa :whistle:

:D Niin joo... eipä tietenkään, mutta saa sitä metsätielläkin jännittää.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Olin tuolloin jotain 17 v....nerokas minä :xmas:

10 pistettä miehelle.

saipahan 17 vuotiasta...

olit sentään kai notkeaa lihaa...

Olin mä notkea :D eikä se mieskään yli kahtakymmentä ollut...

Ja ihan silkkaa seksiä hain, eli sen puoleen olisi voinut kertoa totuudenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Olin tuolloin jotain 17 v....nerokas minä :xmas:

10 pistettä miehelle.

saipahan 17 vuotiasta...

olit sentään kai notkeaa lihaa...

Olin mä notkea :D eikä se mieskään yli kahtakymmentä ollut...

Ja ihan silkkaa seksiä hain, eli sen puoleen olisi voinut kertoa totuudenkin.

no entäs tuo uimaranta..kuulostaa, että hiekka siellä kun sitä sinne kumminki, niin olisi vähän epämukavaa...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no entäs tuo uimaranta..kuulostaa, että hiekka siellä kun sitä sinne kumminki, niin olisi vähän epämukavaa...

En muista, olin kännissä. Ja 16 v :xmas:

ensää kaksi lisäkysymystä, niin nissä sitten olisit vissiin vasta 14 v.

en uskallakaan siis.

ystäväni mies hoiteli toista ystävääni yleensä heillä. olivat silloin naapureita. kätevää. ja EN olisi halunnut tietää, aina muistuu mieleen, kun olen tämän petetyn naisen kanssa tekemisissä vieläkin usein...

En muista, olin kännissä. Ja 16 v :xmas:

ensää kaksi lisäkysymystä, niin nissä sitten olisit vissiin vasta 14 v.

en uskallakaan siis.

Eieieiei, 16-vuotiaana mä ne hommat aloitin :), 14-vuotiaana olin vielä ihan nätisti.

Alkuperäinen kirjoittaja kaveri:
ystäväni mies hoiteli toista ystävääni yleensä heillä. olivat silloin naapureita. kätevää. ja EN olisi halunnut tietää, aina muistuu mieleen, kun olen tämän petetyn naisen kanssa tekemisissä vieläkin usein...

semmosia naisia

Yhteistyössä