Arvaa kaks karvaa, musta ja harmaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BootyPeppi

Tunnettu jäsen
08.02.2010
35 043
535
113
www.villananna.blogspot.com
Tämä keskustelun innoittamana kysynkin nyt....
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1746782

Millainen oli/on elämäni kun tyttärelläni (16v), pojallani (9v) ja pikkutaapisella (1v.) on eri isät. Mitä on voinut tapahtua, että näin on käynyt.
Tämä kysymys on niille jotka tietävät :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Alkuperäinen kirjoittaja Slottade:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Oletusarvo palstalla on tietenkin että olet todella kevytkenkäinen ja ailahtelevainen horopylly. Mutta totuus voi olla että olet esim. leki?


leski siis..?

juu sori, leski.

mä en edes huomannut koko virhettä...uppos muhun ku väärä raha :D
 
Toisesta ketjusta lainattua:

"No juu, mä en ymmärrä silloin, jos niitä lapsia tehdään pienellä ikäerolla eri miehille. Toisin sanoen suhteet ovat tosi lyhyitä ja suurin piirtein kahden viikon tuntemisen jälkeen pukataan lapsi alulle, sit itketään lapsen synnyttyä (tai jo ennen), ettei mies ollutkaan sellainen kuin piti, erotaan ja sama kuvio taas alusta uuden miehen kanssa.

Mun mielestä on eri asia, jos olisi vaikka lapsia kolmelle eri miehelle, mutta lasten ikäerot olisivat tyyliin viisi vuotta tai enemmän. Silloin ei ihmetytä yhtään. "


Ja itse ajattelen samoin. Ei sinun kohdallasi ole mitään ihmeteltävää. Sen sijaan jos olisit saanut nuo kaikki lapsesi eri miehen kanssa esimerkiksi viiden vuoden sisällä, niin silloin minäkin voisin ihmetellä. Vaikkei se tietenkään minulle kuulu, miten ihmiset elämänsä elävät, enkä mä kuulu niihin, jotka juoruilevat ja päivittelevät muitten asioita ympäriinsä. Mutta omassa päässäni voisin asiaa pohtia.
 
Olet tottakai jakanut palstan mukaan itseäsi ja näin ollen olet huonosti koulutettu ja muutenkin äo:ltasi todella tyhmä :D

Minäpä olen ollut pari kertaa naimisissa, joten olen myös kevytkenkäinen ja huithapeli, joak ei meiti lapsiaan yhtään. Siis näin palsta miettii , uskoisin, koska on parempi muodostaa käsityksensä oman mielikuvan perusteella kuin miettiä mikä se todellinen syy on :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hauskoja! =):
Olet tottakai jakanut palstan mukaan itseäsi ja näin ollen olet huonosti koulutettu ja muutenkin äo:ltasi todella tyhmä :D

Minäpä olen ollut pari kertaa naimisissa, joten olen myös kevytkenkäinen ja huithapeli, joak ei meiti lapsiaan yhtään. Siis näin palsta miettii , uskoisin, koska on parempi muodostaa käsityksensä oman mielikuvan perusteella kuin miettiä mikä se todellinen syy on :D

Sinä se vasta tuhma olet....
 
Alkuperäinen kirjoittaja u:
Toisesta ketjusta lainattua:

"No juu, mä en ymmärrä silloin, jos niitä lapsia tehdään pienellä ikäerolla eri miehille. Toisin sanoen suhteet ovat tosi lyhyitä ja suurin piirtein kahden viikon tuntemisen jälkeen pukataan lapsi alulle, sit itketään lapsen synnyttyä (tai jo ennen), ettei mies ollutkaan sellainen kuin piti, erotaan ja sama kuvio taas alusta uuden miehen kanssa.

Mun mielestä on eri asia, jos olisi vaikka lapsia kolmelle eri miehelle, mutta lasten ikäerot olisivat tyyliin viisi vuotta tai enemmän. Silloin ei ihmetytä yhtään. "


Ja itse ajattelen samoin. Ei sinun kohdallasi ole mitään ihmeteltävää. Sen sijaan jos olisit saanut nuo kaikki lapsesi eri miehen kanssa esimerkiksi viiden vuoden sisällä, niin silloin minäkin voisin ihmetellä. Vaikkei se tietenkään minulle kuulu, miten ihmiset elämänsä elävät, enkä mä kuulu niihin, jotka juoruilevat ja päivittelevät muitten asioita ympäriinsä. Mutta omassa päässäni voisin asiaa pohtia.

Mä peesaan näitä.

Mä luulen, että ap:lla ja lapsillaan on nyt ja on ollut menneisyydessäkin ihan tasapainoinen elämä. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja ouku:
Mä peesaan näitä.

Mä luulen, että ap:lla ja lapsillaan on nyt ja on ollut menneisyydessäkin ihan tasapainoinen elämä. :D

sekin taas riippuu kuka on sanomassa..

Totta kai riippuu. Joillakin ihmisillä ei ole, eikä koskaan tule olemaankaan, kykyä ajatella laajemmalti.

Jos mentaliteetti on esimerkiksi se, että haluaa tuomita KAIKKI kolmelle eri miehille lapsia "tehneet" äidit, niin minkäs sille tekee. Fiksut ihmiset sen sijaan eivät tuossa kohtaa ala päivitellä, sillä kokonaisuuteen vaikuttavat hyvin monet asiat (kuten vaikkapa juuri lasten ikäerot sekä se, miksi ja millä tavoin suhteet päättyneet).

Toivottavasti sä et turhaan ota itseesi näistä jutuista täällä. Aurinkoista ja sambaavaa kesää sinulle ja perheellesi! :)
 
Oliko sinulla, ap, tarkoitus myös kertoa miten asiat tässä kohtaa ovat kohdallasi menneet? Vai kartoittaa vain, mitä kaikkia skenaarioita palstalla kehitellään? Jos jälkimmäistä, niin lopetan ketjun lukemisen tähän. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ouku:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja ouku:
Mä peesaan näitä.

Mä luulen, että ap:lla ja lapsillaan on nyt ja on ollut menneisyydessäkin ihan tasapainoinen elämä. :D

sekin taas riippuu kuka on sanomassa..

Totta kai riippuu. Joillakin ihmisillä ei ole, eikä koskaan tule olemaankaan, kykyä ajatella laajemmalti.

Jos mentaliteetti on esimerkiksi se, että haluaa tuomita KAIKKI kolmelle eri miehille lapsia "tehneet" äidit, niin minkäs sille tekee. Fiksut ihmiset sen sijaan eivät tuossa kohtaa ala päivitellä, sillä kokonaisuuteen vaikuttavat hyvin monet asiat (kuten vaikkapa juuri lasten ikäerot sekä se, miksi ja millä tavoin suhteet päättyneet).

Toivottavasti sä et turhaan ota itseesi näistä jutuista täällä. Aurinkoista ja sambaavaa kesää sinulle ja perheellesi! :)


en ota itseeni. halusin vain kartoittaa, yleensä kun mut haukutaan noissa ketjuissa. kiitos samoin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Tämä keskustelun innoittamana kysynkin nyt....
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1746782

Millainen oli/on elämäni kun tyttärelläni (16v), pojallani (9v) ja pikkutaapisella (1v.) on eri isät. Mitä on voinut tapahtua, että näin on käynyt.
Tämä kysymys on niille jotka tietävät :saint:

Olet elämäntapasinkku, joka panee kaikkea mikä liikkuu. "Valitettavasti" vain joka noin 200. mies omaa *dingdong* geenit ja saa sinut paksuksi. Jatkat yh-mamina edelleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Oliko sinulla, ap, tarkoitus myös kertoa miten asiat tässä kohtaa ovat kohdallasi menneet? Vai kartoittaa vain, mitä kaikkia skenaarioita palstalla kehitellään? Jos jälkimmäistä, niin lopetan ketjun lukemisen tähän. :)

en kerro mitään...joten tuitui :wave: nähdään jossakin muussa ketjussa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Faktaa:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Tämä keskustelun innoittamana kysynkin nyt....
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1746782

Millainen oli/on elämäni kun tyttärelläni (16v), pojallani (9v) ja pikkutaapisella (1v.) on eri isät. Mitä on voinut tapahtua, että näin on käynyt.
Tämä kysymys on niille jotka tietävät :saint:

Olet elämäntapasinkku, joka panee kaikkea mikä liikkuu. "Valitettavasti" vain joka noin 200. mies omaa *dingdong* geenit ja saa sinut paksuksi. Jatkat yh-mamina edelleen.

:laugh: :laugh: tää oli hyvä...
 

Similar threads

Yhteistyössä