Tämä keskustelun innoittamana kysynkin nyt....
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1746782
Millainen oli/on elämäni kun tyttärelläni (16v), pojallani (9v) ja pikkutaapisella (1v.) on eri isät. Mitä on voinut tapahtua, että näin on käynyt.
Tämä kysymys on niille jotka tietävät :saint:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1746782
Millainen oli/on elämäni kun tyttärelläni (16v), pojallani (9v) ja pikkutaapisella (1v.) on eri isät. Mitä on voinut tapahtua, että näin on käynyt.
Tämä kysymys on niille jotka tietävät :saint: