?
??
Vieras
Muutaman päivän takaisen viestiketjun innoittamana kyselen tälläistä.
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...-lastenhankintaa-viimetippaan-30-a/sivu5.html
Kertokaapa, mitkä on ne pätevät syyt lykätä lapsentekoa myöhemmäksi?
http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...-lastenhankintaa-viimetippaan-30-a/sivu5.html
Kertokaapa, mitkä on ne pätevät syyt lykätä lapsentekoa myöhemmäksi?