K
kukkaketo
Vieras
Paljoko tienaa lähihoitaja joka on vanhustyössä noin suurinpiirtein ja teetkö vuorotyötä... harkitsen tässä opiskelujen aloittamista...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:meidän osaston lähihoitajilla on 1890 euroa + lisät. Kolmivuorotyö.
Alkuperäinen kirjoittaja liirah:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:meidän osaston lähihoitajilla on 1890 euroa + lisät. Kolmivuorotyö.
missä päin? täällä sairaanhoitaja saa ton... no tietty nyt työtaistelun tuloksena sekin nousee, mut ei todellakaan paljoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Täällä on lh:n palkka 1687?/kk+lisät. Jos olis oppari niin opiskeluajan sais osastoapulaisen palkkaa 1504?/kk+lisät
Alkuperäinen kirjoittaja alanvaihto?:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Täällä on lh:n palkka 1687?/kk+lisät. Jos olis oppari niin opiskeluajan sais osastoapulaisen palkkaa 1504?/kk+lisät
Mutta suoraan siis pääsis töihinkin jos oppisopimuksella? Onkohan niitä paikkoja? Olisipa hienoa, luulen, että se olis se kutsumusammatti :heart: .
Alkuperäinen kirjoittaja liirah:niin no me ollaan varsinais- suomessa. on se vaan ihme, että sairaanhoitajatkin saa ihan eri palkkoja. ja aina kun lehdissä kerrotaan sairaanhoitajien palkat niin ne on hesan tasoa, mikä todellakaan pidä paikkaansa täällä meillä päin ja sitten niissä on vielä lisätkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Marakatti:Minä käyn paraast'aikaa työkkärin kautta järjestettyä lähihoitajakoulua.Valmistun (toivottavasti) vanhustenhoitoon.
Rankkaa ainaki mulla.Tosi rankkaa :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja kukkaketo:Paljoko tienaa lähihoitaja joka on vanhustyössä noin suurinpiirtein ja teetkö vuorotyötä... harkitsen tässä opiskelujen aloittamista...
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:meidän osaston lähihoitajilla on 1890 euroa + lisät. Kolmivuorotyö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siitä vielä, että mitä käytännössä tuo työ on? Onko se ihmisten vaippoje vaihtamista, pesus, ruokkimista, saako siinä työssä paljon haukkuja potilaalta, ehtiikö juttelemaan potilaiden kanssa??