E
epätietoinen
Vieras
Olen korviani myöten rakastunut minua 11-vuotta nuorempaan mieheen,hän on 25 ja minä 36.onko kellään kokemuksia tuleeko ongelmia minkään sellaisen ikään viittaavan jutun kanssa,joka ainakin tällä hetkellä tuntuu mahdottomalta koska hän on se joka joka aloitti kaiken,ja en ole huomannut ainakaan mitään outoa käytöksessä.asumme jo yhdessä,ja olen raskaana,eikä hän halua minun tekevän aborttia,puhuu paljon yhteisestä tulevaisuudesta,ja pelkää minun jättävän hänet jostain syystä.En ole mikään tuulipuku tyylinen elämään kyllästynyt nuhjuinen lähiömuija,vaan todella nuorekas itsestäni huolta pitäväkaunis nainen,iäkseni luullaan aina 25,eikä kukaan usko ennenkuin olen todistanut oikean ikäni,joten ulkokuorelliset seikat ei meitä erota ainakaan.Olen itse hieman hakoteillä asian kanssa kun pelkään iän tulevan estämään onnellisuuteni...ainoa asia joka hänen kohdallaan hieman kaihertaa on se että vaikka odotan hänen ensimmäistä lastansa,kihloihin hän ei ilmeisesti halua,vaan minun aloitettua asiasta puhumaan kiertää ovelasti koko jutun,kannattaako minun laskea sen varaan että hän ei katoa vatsan kasvettua,vai teenkö abortin,olemme asuneet yhdessä ainoastaan 3-kuukautta?miten saisin jotenkin testattua hänen tunteitaan minua kohtaan sillälailla ettei hän tajua sitä?