Vanhempainraha + 3v esikoinen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tätä on varmaan ennenkin kyselty, mutta haku ei jostain syystä toiminut niin täytyy kysellä taas...
Olen äitiyslomalla ja saan vanhempainrahaa. Esikoinen täyttää 3v ja on kotihoidossa. Tähän asti olen saanut hänestä hoitorahaa, mutta mites nyt kun tulee tuo 3v täyteen? Vieläkö voi saada jotain tukea?
 

Yhteistyössä