Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuli muuten sekin mieleen, että missä vaiheessa ihminen suggeroituu. Tai kai siis heti kun alkaa aivot toimia. Koska totuutta ei koskaan kerrota, rahaa ei sanota paskapaperiksi jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Kuka tätä suggestiota harrastaa? Kenestä se on lähtöisin?
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuli muuten sekin mieleen, että missä vaiheessa ihminen suggeroituu. Tai kai siis heti kun alkaa aivot toimia. Koska totuutta ei koskaan kerrota, rahaa ei sanota paskapaperiksi jne.
Kyllä rupla muuten oli yhteen aikaa paskapaperia.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä olen puolueettoman länsimaisen tulkinnan kannalla, en puolueellisten suomalaisen tai venäläisten tulkinnan. Sinunkin kannattaisi valita puolueeton osapuoli lähteeksesi.
Se "puolueeton länsimainen" on ihan yhtä puolueellista kuin kaikki muukin tulkinta. Huom: TULKINTA! Ja sinä varmaankin voit nyt selittää miten se olisi ollut vältettävissä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:vai niin, mutta kyllä sinunkin lapset uskovat jo rahan arvokkuuteen, vai mitä. Siinäs näet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Selitin jo aikaisemmin. Meidän olisi pitänyt suostua Venäjän vaatimuksiin sotilastukikohtien suhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:Vaikka kuinka käyttäisit sivistyssanoja, niin moukkamaisuutesi paistaa tekstistäsi kauas.
Tottakai mä olen moukka sun mielestä, koska elät suggestion vallassa etkä usko mitä puhun.
On minutkin hypnotisoitu uskomaan olemattomiin, mutta nyt sain jonkun pienen välähdyksen jolla nöin kulissien taakse.
Kai mä silti moukkakin voin olla, ei sen puoleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Selitin jo aikaisemmin. Meidän olisi pitänyt suostua Venäjän vaatimuksiin sotilastukikohtien suhteen.
Eli Suomen miehitykseen. Aivan samoin kuin kävi Virolle ja muille Baltian maille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Maantieteellinen asema on erilainen, ainoastaan Etelä-Suomen osalta tilanne on samanlainen. Ja kun vertaa sitä menetettyihin ihmishenkiin, niin hinta olisi ollut kohtuullinen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai sä olet sitä mieltä etten ajattele itse, vaan mua ohjaillaanOukei.
Eikö muut sun kanssa eri mieltä olevat elä suggestiossa? Muille sä voit ajatuksiasi selittää, mutta et mulle. Outoa. Vai poikkeanko mä kirjoitukseni vuoksi oleellisesti muista asioista kanssasi eri mieltä olevista?
Ehkä sun pitäisi kuitenkin avata itseäsi enemmän. Kerro vähän itsestäsi, elämästäsi ja elämäntavastasi.
Ensin mä pidin sua pasifistina, mutta sä taidat kannattaa anarkiaa. Mä en voi luvata, että ymmärtäisin anarkiaa erityisen hyvin. Mutta kai asioista voi keskustella?
Räjäytä mun todellisuus.
Elän samassa suggestiossa kuin me kaikki, nyt sain vaan hetkellisen välähdyksen todellisuudesta.
Kyllä taidat tajuta mitä tarkotin nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:vai niin, mutta kyllä sinunkin lapset uskovat jo rahan arvokkuuteen, vai mitä. Siinäs näet.
Ei ne mihinkään arvokkuuteen usko. Ainoastaan TIETÄVÄT että sillä saa vastinetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Maantieteellinen asema on erilainen, ainoastaan Etelä-Suomen osalta tilanne on samanlainen. Ja kun vertaa sitä menetettyihin ihmishenkiin, niin hinta olisi ollut kohtuullinen.
Paljonkohan Suomalaisia olisi kuollut miehittäjän sortotoimissa ja esim. siperiaan kyydityksissä? Entäs siihen kun Saksa olisi jyrännyt operaatio barbarossassa Suomen läpi? Suomalaiset olisi pakotettu aseisiin NL:n puolelle. Ei se homma olisi jäänyt niihin muutamaan sotilastukikohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:Ihailen suuresti Arndt Pekurista, minussa ei varmaankaan olisi ollut tarpeeksi naista, seistä hänen laillaan aatteeni puolesta. Tunnen suurta myötätuntoa sotaveteraaneja kohtaan, he joutuivat tappamaan oman henkensä, perheensä ja isänmaansa puolesta.
Mutta sinun kaltaisellesi , kellä ei ole hitustakaan empatiaa tallella, minulla ei riitä myötätuntoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:Ihailen suuresti Arndt Pekurista, minussa ei varmaankaan olisi ollut tarpeeksi naista, seistä hänen laillaan aatteeni puolesta. Tunnen suurta myötätuntoa sotaveteraaneja kohtaan, he joutuivat tappamaan oman henkensä, perheensä ja isänmaansa puolesta.
Mutta sinun kaltaisellesi , kellä ei ole hitustakaan empatiaa tallella, minulla ei riitä myötätuntoa.
Oletkohan ihan väärässä ketjussa?
Pohdin sitä mitä kaikkea massasuggestio saa meissä aikaan, vain yksi on tämä usko siihen että kun pukee sotilaan puvun päälle ja joku huutaa "sotatila", ihminen saa alkaa käyttäytymään kuin mielipuoli ilman linnatuomiota.
Suggestiolla liikutellaan massoja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä olisi, kun siinä vaiheessa olisimme laittaneet tenän. Tällöin Venäjällä ei olisi ollut enää mieltä hyökätä, koska saatavat hyödyt olisivat olleet pienet. En ole puhunut missään vaiheessa antautumisesta. Tuo 'saavutettu etu'-juttu sotkee ajatuksiasi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Avainsana on linnatuomio. Jos rauhan aikana tappamisesta ei tulisi seurauksia, niin murhat ja tapot yleistyisivät rankasti. Kyse on syystä ja seurauksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Aivan, tälläkin tavalla suggeroidaan massoja käyttäytymään. Toisaalta taas jos sotatilan aikanakin saisi tappamisesta linnaa, sodat eivät olisi koskaan kehittyneet näin isoiksi ja mittaviksi kuin nykyään, aseetkin olisi puukkoja jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Suomineito:Tämän venäläiskiihkoilijan täytyy olla venäläinen tai muuten hullu. Jumalalle Kiitos joka ikisestä veteraanista joka uhrautui puolestamme. ap vois muuttaa venäjälle ja toteuttaa individualismiaan siellä. Voisin jopa maksaa menolipun...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuli sekin mieleen, että miksi mika muranen sai linnatuomion kun suggeroitui armeijassa ja alkoi ammuskella ihmisiä jalkajousella, vai ampuiko pyssyillä myös. Eikö siitä olisi pitänyt antaa mitali?
Ei annettu, koska me suggestion vallassa USKOMME että hän teki väärin koska ei ollut sota. Jos olisi ollut, olisimme suggestion takia olleet eri mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä olisi, kun siinä vaiheessa olisimme laittaneet tenän. Tällöin Venäjällä ei olisi ollut enää mieltä hyökätä, koska saatavat hyödyt olisivat olleet pienet. En ole puhunut missään vaiheessa antautumisesta. Tuo 'saavutettu etu'-juttu sotkee ajatuksiasi.
Missä vaiheessa "laitettu tenä"? Kun suomi olisi miehitetty! Ei olisi ollut mitään millä laittaa. Voi että sinä taidatkin olla oikein strategi... Vai miten kävi Viron tenän laiton? Ja oikeasti: mitä luulet että Suomelle olisi käynyt sodan jatkuessa? Saksa olisi marssinut Suomen yli eikä tyytynyt olemaan vain asetoveri. Suomen viisaan sodanjohdon ja taitavan politikoinnin ansiosta Helsinki on yksi KOLMESTA euroopan pääkaupungista jota ei miehitetty! Tuolla sinun ajatusmallilla meillä ei puhuttaisi nyt pakkoruotsia vaan pakkovenäjää.