vanha ihastus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä teen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä teen

Vieras
olen naimisissa (mies)liitto kunnossa,mutta nyt olisi mahdollisuus ihan ystävä pohjalta tavata vanha ihastus,mutta vaimolle ei voisi todellakaan kertoa,kun se tietää että olin todella tähän tyttöön ihastunut parikymmentä vuotta sitten(hän on tehnyt mahtavan uran elämässään ja luulen että hän ei ole naimisiin ehtinyt)eräs hyvä ystävä järjesti tämän mahdollisuuden minulta salaa ja tämä ihastus muisti minut kuulemma heti ja sanoi että olisi kiva tavata.nyt olen patti tilanteessa kun en voi oikeestaan soittaakaan kun tuntuisi hiirimäiseltä sanoa että ei voida mennä kahville,ja älä vaan soita minulle kun vaimo varmaan jättää(luulisin ja tiedän että näin saattaisi käydä..mitä teen ?ystävät????

Jos ihastus on vanhempaa vuosikertaa, unohda koko juttu. Vuosienkaan jälkeen ikäero väliltänne ei ole pienentynyt yhtään...

Tuo tuli mieleen otsikosta ennen avaamista, mutta pätee edelleen :)

Ei kuulosta siltä, että sinä pystyisit tapaamaan tämän toisen naisen vain kaveripohjalta. Selvästi olet innostunut, sinua jännittää ja tunsit mielihyvää, koska nainen muisti sinut...

Hyvä ystävä järjesti tilanteen ?
Hän on siis vuosien aikana oppinut sinut tuntemaan ja tietää, että edelleen saat väristyksiä naisesta. Ei hyvä ystävä olisi muuten tilannetta järjestänyt ;)

Mieti, miten tärkeä liittosi on sinulle. Jos on tärkeä, kerro tilanteesta vaimollesi ja tapaa tämä ihastus. Se hohde voi myös haihtua, kun tapaatte :) ... tai vain kasvaa...

Jos pelkäät olevasi liian retkussa uraohjukseen, jolla ei aikaisemmin ollut aikaa sinulle, kannnattaa jättää tapaaminen väliin, jos liittosi on sinulle tärkeä.

Mutta jotta asia ei jäisi sinua kaivelemaan, sinun kannattaisi käydä vanhan tuttavuuden kanssa kahvilla, ota vaikka hyvä ystäväsi esiliinaksi :)

Jos ihastus on vanhempaa vuosikertaa, unohda koko juttu. Vuosienkaan jälkeen ikäero väliltänne ei ole pienentynyt yhtään...

Tuo tuli mieleen otsikosta ennen avaamista, mutta pätee edelleen :)

Ei kuulosta siltä, että sinä pystyisit tapaamaan tämän toisen naisen vain kaveripohjalta. Selvästi olet innostunut, sinua jännittää ja tunsit mielihyvää, koska nainen muisti sinut...

Hyvä ystävä järjesti tilanteen ?
Hän on siis vuosien aikana oppinut sinut tuntemaan ja tietää, että edelleen saat väristyksiä naisesta. Ei hyvä ystävä olisi muuten tilannetta järjestänyt ;)

Mieti, miten tärkeä liittosi on sinulle. Jos on tärkeä, kerro tilanteesta vaimollesi ja tapaa tämä ihastus. Se hohde voi myös haihtua, kun tapaatte :) ... tai vain kasvaa...

Jos pelkäät olevasi liian retkussa uraohjukseen, jolla ei aikaisemmin ollut aikaa sinulle, kannnattaa jättää tapaaminen väliin, jos liittosi on sinulle tärkeä.

Mutta jotta asia ei jäisi sinua kaivelemaan, sinun kannattaisi käydä vanhan tuttavuuden kanssa kahvilla, ota vaikka hyvä ystäväsi esiliinaksi :)

Se että ajattelet entistäsi tuolla lailla ja salailet haluasi tavata häntä vaimoltasi, osoittaa että haluat entisestäsi muutakin kuin vaihtaa kuulumisia. Mietipä jos vaimosi omaisi samanlaisia ajatuksia omaa entistään kohtaan, miltä sitten tuntuisi? Haluaisitko heidän tapaavan?

Jos nykyinen suhteesi on tyydyttävä, niin miksi altistaisit itsesi sellaiseen, mistä ehkä seuraa vain surua ja pahoinvointia?
Mitä HYÖTYÄ sinulle oikeasti olisi tavata tämä toinen nainen?

niin mitä hyötyä...onko hyvä muistella vanhoja saoita..nyt on kauniit muistot..pitäisikö kuitenkin soittaa ja kertoa että kiva kun sä olet luonut uran ja hyvää jatkoa,ettei asia jää roikkumaan?

on sinulla viisaita ajatuksia,mutta pitäisikö soittaa ja selvittää asia että ei jää roikkumaan ja minua hirvittää jos tämä ihastus tulee vastaan juttelemaan ja vaimoni on seurassani...vaimoni tietää tämän ihmisen (vaikka ei ole häntä muuten kuin lehdissä nähnyt ja kuullut)..apuva...

Käy ihmeessä moikkamassa vanhaa tuttavaa tierä mitä annettavaa hänellä on sinulle ja sinulla hänelle! Täytyyhän jokaisella kunnon miehellä olla salarakas kaiken varalle! Kun vain muistat ettei tosimiehet liikoja puhele! Ja jos vaimo jotain puhuu niin sano et.paikkaasi on kysytty!

Ajatuksesi on ihan unelmatasolla. Jos hän on yhtään samalla linjalla, päädytte sänkyyn... Jopa ala-aste ihastukset voivat johtaa sänkyhommiin ... Jos arvostat nykyistä, et haaveile vanhoja haaveita...

mulle kävi samoin 0lin ihastunut n.20:senä mua 5 vanhempaan naiseen, nainen ei tiennyt ihastumisestani? silmäpeliä pidettiin silloin, törmäsin häneen tanssiravintolassa 20v myöhemmin hain tanssimaan ja sanoin että olin ihastunut häneen 20v sitten, nainen oli ällikällälyöty, oli toisen miehen mukana ravintolassa, minä tuumasin hänelle että odotan sua 10 min käy sanomassa että lähdet mun matkaan nainen teki niin kuin pyysin, ja lähdimme toiseen paikkaan josta hänen kotiinsa lopun arvaat...

tapailimme muutaman viikon mutta ei ottanut tuulta purjeeseen.

olin sinkkuna silloin.

On se joidenkin elämä vaikeaa. Kerro asiasta vaimollesi ja kysy mitä ieltä hän olisi jos kävisit tämän tutun kanssa esim. kahvilla, ei sen tarvitse johtaa yhtään mihinkään. Kai sinä aikuisena pystyt hieman itseäsi hillitsemään. Tai ole kertomatta vaimollesi ja unohda koko juttu. Ihmettelen vaan että minkälainen suhde teillä on vaimosi kanssa jos hänelle ei voi asiasta kertoa. Pelkääkö hän että sinä olt edelleen tähän ihastunut jätät sen vuoksi vaimosi ja koko teidän yhteisne elämän? Herrajumala kasvakaa aikuiseksi!!!!! Minä olen ""tapaillut"" entistä poikaystävääni vaikka olen naimisissa, mieheni tietää asiasta ja ei se häntä ole haitannut, me olemme vaan platonisia ystäviä. Lisäksi minulla on noin kolme muuta hyvää ystävää jotka ovat miehiä, tapailen heitä yhdessä mieheni kanssa tai itsekseen. Miehelläni on myös naispuolisia ystäviä ja kavereita, maailmassa on myös olemassa platonista ystäväyyttä eri sukupuolten välillä.

Ota vaimosi mukaan tapaamiseen, ole hänelle ystävällinen ja fiksu mutta älä liiottele millään rakkaudentunnustuksilla, jos ne eivät yleensäkään kuulu teidän elämään julkisesti:)
Mielestäni sinun olisi tärkeää osoittaa vaimollesi ( ja mahdollisesti tälle ""entiselle"") kuka on elämäsi nainen tänä päivänä! Jos entinen onkin luonut uraa ja on mielestäsi jotain erikoista, on sitä varmasti jossain toisessa asiassa oma vaimosikin.
Olisi aika kummallista,jos ei saisi olla toista sukupuolta olevia ystäviä tai että aina pitäisi mennä sänkyyn kaikkien ""ystävien"" kanssa. Silloin on kyllä aivot valahtaneet alapäähän...

Yhteistyössä