Valtterin tarina olikin äidin keksimä??

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli muutama on enemmän kuin kaksi, mutta reilusti vähemän kuin kymmenen?
Millaisella aikavälillä nämä tapaukset ovat tapahtuneet? Kuukauden sisällä vai 10 vuoden sisällä?
Mikä kyselykausi sulla on, teetkö sä jotakin tutkimusta? Tällaista syrjintää on tapahtunut jo vuosia, mutta sanotaanko, että viime kuukausien aikana ovat lisääntyneet ja "otteet" koventuneet.

Myös ihan eurooppalaistaustaisia on syrjitty, riitää kun on vähän erinäköinen kuin eloveena-tyttö ja sen poikaystävä, tai sukunimi poikkeava, niin on tullut huutelua ja nälvimistä, vittuilua suorastaan.
 
vierailija
Tuntuu, että joillakin on vähän sellainen asenne, että jos ei itse ole nähnyt tai kuullut jotakin tapausta, niin sitä epäillään, tai suorastaan väitetään valehtelijoiksi.

Vetää sanattomaksi ja sitä miettii, mitä tällaisten ihmisten päässä liikkuu.
 
vierailija
Tuntuu, että joillakin on vähän sellainen asenne, että jos ei itse ole nähnyt tai kuullut jotakin tapausta, niin sitä epäillään, tai suorastaan väitetään valehtelijoiksi.

Vetää sanattomaksi ja sitä miettii, mitä tällaisten ihmisten päässä liikkuu.
Miksi uskoisi, kun suvakit ovat keksineet niin paljon mustamaalaamisjuttuja ja valheita?
 
vierailija
Tuntuu, että joillakin on vähän sellainen asenne, että jos ei itse ole nähnyt tai kuullut jotakin tapausta, niin sitä epäillään, tai suorastaan väitetään valehtelijoiksi.

Vetää sanattomaksi ja sitä miettii, mitä tällaisten ihmisten päässä liikkuu.

Mitähän niidenkin vajakkien päässä tosiaan liikkui, ketkä väittivät TEEMU SELÄNTEEN keksineen kaverinsa lapsen raiskauksen!?! :(
 
Mikä kyselykausi sulla on, teetkö sä jotakin tutkimusta? Tällaista syrjintää on tapahtunut jo vuosia, mutta sanotaanko, että viime kuukausien aikana ovat lisääntyneet ja "otteet" koventuneet.

Myös ihan eurooppalaistaustaisia on syrjitty, riitää kun on vähän erinäköinen kuin eloveena-tyttö ja sen poikaystävä, tai sukunimi poikkeava, niin on tullut huutelua ja nälvimistä, vittuilua suorastaan.
Jos annetaan ymmärtää, että jotakin asiaa tapahtuu jatkuvasti kaikkialla ja joku on törmännyt sellaiseen tilanteeseen muutaman kerran, niin kai sillä on väliä, että onko ne muutamat kerrat 10 vuoden ajalta vai 1 kk:n ajalta.

On varmaan sanomattakin selvää, että tämänhetkinen tilanne kiristää ilmapiiriä rajusti. Huomaan monen hyvin avarakatseisen ihmisen muuttaneen käsityksiään täysin toiseen suuntaan. Tällä politiikalla tilanne ei tule helpottamaan yhtään. Asiat menevät vielä paljon pahemmiksi.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Suvakit haluavat puhua ummista ja lammista ja vääntää tyhjänpäiväisistä sivuseikoista, kun tärkeintä olisi laittaa RAJAT KIINNI! Ja potkia jo maahan tunkeutuneet onnenonkijat ULOS!
 
vierailija
Tuntuu, että joillakin on vähän sellainen asenne, että jos ei itse ole nähnyt tai kuullut jotakin tapausta, niin sitä epäillään, tai suorastaan väitetään valehtelijoiksi.

Vetää sanattomaksi ja sitä miettii, mitä tällaisten ihmisten päässä liikkuu.
Juu, näin tapahtuu kyllä puolin ja toisin. Muistuipa vaan miten "mukavalle" tuntui, kun jouduin raiskausyrityksen kohteeksi ja lienevät sitten tätä "suvaitsevaistoa", jotka ilkkuivat minulle, että valehtelen tai tulkitsin tilanteen jotenkin väärin.
 
vierailija
Tuntuu, että joillakin on vähän sellainen asenne, että jos ei itse ole nähnyt tai kuullut jotakin tapausta, niin sitä epäillään, tai suorastaan väitetään valehtelijoiksi.

Vetää sanattomaksi ja sitä miettii, mitä tällaisten ihmisten päässä liikkuu.
Sen siitä saa kun huutaa sutta turhaan. Kukaan normaalijärkinen ei-suvakki ei usko noihin juttuihin enää. Liian monta kertaa on valehdeltu, tai jos ei valehdeltu niin ainakin vääristelty ja annettu tahallaan virheellistä kuvaa. Nyt jos sitten kerran olisikin tosijuttu, niin aika paljon saa vakuutella. Sen siitä saa kun alkaa tuolle valehtelun tielle.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Suvakit haluavat puhua ummista ja lammista ja vääntää tyhjänpäiväisistä sivuseikoista, kun tärkeintä olisi laittaa RAJAT KIINNI! Ja potkia jo maahan tunkeutuneet onnenonkijat ULOS!
Koska migri on suvaitsevaiston vallassa, niin tänne tulleista matuista yli 90 % on saanut jäädä maahan, vaikka kansalle kerrottiin huomattavasti pienemmistä luvuista. Pelkkää kusetusta. Täysin järjetöntä touhua.
 
vierailija
tätä ketjua lukiessa tuntuu et kaikki on Valtterin tai Valtterin äidin syytä, niin Selänteen ystävän tytön tapaus kuin kaikki muutkin asiat..
surullista kuinka ihonvärillä on niin paljon merkitystä ihmisten mielipiteisiin, vaikka väittävät että vain elintasopakolaisia vastustavat.
Olet väärässä tuntemustesi kanssa. Valtterin syytä ei ole YHTÄÄN mikään. Vain hänen äitinsä toimet aiheuttavat inhoreaktioita. Kuka kuskaa kiusatun lapsensa koko valtakunnan julkkikseksi? Olisi hyvin riittänyt jos mamma olisi kertonut itse, mitä on mielestään kokenut. Huom. mielestään kokenut, koska hänen kertomuksensa ja Valtterin suuhun laittamat asiat ovat täysin liioiteltuja.

Ei kukaan selviä elämästä siten, etteikö jotain syrjintää tapahdu. Joku jää aina viimeiseksi joukkueita valittaessa, bussit ajavat ohi jne jne
 

Yhteistyössä