T turhis Vieras 12.07.2009 #1 Turhis joo tiedän mutta kun on niin nälkä eikä malttais odottaa et pääsee syömään.Nam!
C clivia Vieras 12.07.2009 #2 Ne on vielä niin tajuttoman hyviäkin,voin kuvitella kyllä miten niitä odottaa. Meil oli eilen uusiaperunoita paistettuna ja savustettua täytettyä lohta,oli ihan sikahyvää
Ne on vielä niin tajuttoman hyviäkin,voin kuvitella kyllä miten niitä odottaa. Meil oli eilen uusiaperunoita paistettuna ja savustettua täytettyä lohta,oli ihan sikahyvää