Valkosipuli-kermaperunat uunisa,ei malttais odottaa että on valmista!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne on vielä niin tajuttoman hyviäkin,voin kuvitella kyllä miten niitä odottaa.
Meil oli eilen uusiaperunoita paistettuna ja savustettua täytettyä lohta,oli ihan sikahyvää :P
 

Yhteistyössä