Mä en malta odottaa, että on jouluaatto ja saan antaa lapsille lahjat. Muita yhtä typeriä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puuh

Vieras
Kaapit jo pullollaan lahjoja, ja lisää vielä hommaan. Mä hypistelen ja ihastelen niitä lapsilta salaa, enkä millään malttais odottaa aattoon saakka että voin ne antaa. Ootteko te kaikki muut ihan cooleja lahjakätköinenne, vai oonko mä ainoa hömelö laatuaan joka ei millään malttais odottaa?

Totta kai lahjoja on kiva antaa lapsille, mutta en minä nyt viitsi kauheasti niiden lahjojen kanssa kouhkata.

Yritän saada tehtyä lumilyhdyn lasten kanssa mieluummin ja ollaan rauhassa.

Jotenkin kamalaa, tuo kaupallisuus :( kuullostaa niin lahjarikkaalta ja lahjapainoitteiselta joululta. Noh, mut kukin tavallaan. Meillä lapsoset saa 4-6 lahjaa per nenu. Joulua rakastan ja sitä vietetään, lahjat vaan on sivuosassa.

ja mä en malta odottaa että alkaa talvinen kesäloma mulla ja lapsilla (ihan oikeesti, olen tänä vuonna jemmannu 3 viikkoa lomaa joulukuuhun) ja saadaan viedä päiväkodin tädeille ihana paketti, jota on jo pari iltaa näperretty :D Mä voisin niin kuvitella että ne ilahtuu :D

Meillä on lahjoilla iso rooli joulussa, mutta on siinä paljon muutakin mitä lapset muistaa vielä vuosien jälkeenkin. Isolla porukalla aina joulua vietetään. Ja suunnilleen samaan tapaan aina se aatto päivä kulkee. Ennen joulua jo lasten kanssa kaikkea jouluista puuhaillaan. Nyt ollan aloitettu siitä, että leluista karsitaan rikkinäisiä ja viedeään jemmaan sellaisia joilla ei leikitä, mahtuu sitten taas uusia. Me ei kauheasti muuten vain osteta lapsille leluja, joten jouluna sitten panostan niihin. Ja ei meillä siis mitään älytöntä määrää hommata, ihan tarpeeeksi kuitenkin:)

täytyy sanoa että aikasimpina vuosina on aina tarvinnut tarkkaan miettiä kuinka monta euroa kenenkin lahjaan käytetään. koska minä olin ainut työssäkäyvä perheessä, mies työkyvytön
nyt mies on selvinnyt ja talouskin on parantunut ei nyt niin kamalasti mutta ehkä se on enemmän 'sitä henkistä' tunnetta ett on nyt rahaa ostaa joten enään ei tarvii miettiä eurolleen ostoksia

Yhteistyössä