H
harmittelijan
Vieras
Kyse on siis äidistäni.Hänellä on kovasti lähellä sydäntä veljeni perhe.Auttaa tosi paljon heitä monin tavoin ja he saavat paljon myös apua toisilta isovanhemmilta.Me ei saada apua miehen vanhemmilta eikä paljon minunkaan vanhemmila.Pääasiassa siskoni on auttanut tarvittaessa ja ilman kysymistäkin on joskus ottanut lapset luokseen.Sehän ei äidillemme kelpaa vaan alkaa heti syyllistämään miksi sisko ei ole ottanut veljen perheen lapsia kun siellä on paljon enemmän lapsiakin ja tarvetta.Miksi ottaa vaan meidän lapsia luokseen.Siskoni on monta kertaa sanonut että haluaa ottaa että minäkin saan joskus vapaata ja tykkää olla lastemme kanssa.Meillä on myös todella lämpimät välit muutenkin.Äiti oli sanonut että täytyy hänen sitten ottaa veljen lapsia itse luokseen kun siskoni on hoitanut minun lapsiani.Siitä vain ottakoon.Aivan kun se korvaisi sen tosiasian että meidän lapset on puolet vähemmän saaneet isovanhempien hoivaa yms. mutta näin se vaan menee kun meillä on vaan 2 lasta ja veljellä on 6 niin silloin heidän perhe on etuoikeutettu saamaan kaiken.En mä mitään hoitoa ole vaatimassakaan edes mutta ei voi mitään.Harmittaa kovasti kun itsellä on silti hyvät välit vanhempiini mutta väkisin tällainen viilentää niitäkin.