tykkään kans....on vaan aika paljastava kun on pitsiäAlkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Tää viimisin on miusta hienoin :flower:
voi sääli... sä kun näytät osaavan.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:En tee enää tilaustöitä....minusta noita olkaimillakin on kyllä jo kaupoissa....myös xl kokoa....Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:ite oot tehny ton hameen?
milläs hinnalla tekisit xl kokoselle naiselle tuollaisen, mutta tavallisilla olkaimilla, ei halterneckilla???
mä olen tehnyt niin monet vuodet....mutta tässä voin sanoa, että tarkoitus olisi oma pikku putiikki avata....Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:voi sääli... sä kun näytät osaavan.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:En tee enää tilaustöitä....minusta noita olkaimillakin on kyllä jo kaupoissa....myös xl kokoa....Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:ite oot tehny ton hameen?
milläs hinnalla tekisit xl kokoselle naiselle tuollaisen, mutta tavallisilla olkaimilla, ei halterneckilla???
itekki tekisin, mutta kun on peukalo keskellä kämmentä, niin se on... :headwall:
kassi tulee tuohon mekkoon myöskin samasta kankaasta....aika nopiaan teen...paitsi tänään ei jaksa enempää....yleensä kaavoitan ja leikkaan iltaisin ja päivisin sitten huristan kokoon....Alkuperäinen kirjoittaja Helmiina79:Herttinen sentään, miten nopeesti sä noita oikein surruutat? Mulla olis just samaa kangasta kun sun eka halterneck mekko, kassiksi kyllä olin sitä suunnitellut, mutta hyvinhän tuo mekkoon näyttää käyvän.
Pysyyks tommonen ylhäällä, vaikka nostelis käsiä? Näin tommosta kangasta ja oli ihanaa mun mielestä kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Tytön kevätjuhlamekko on valmis.....
Hieno!Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Tytön kevätjuhlamekko on valmis.....
pysyy kuminauha on siellä tukemassa....ja jos pelkää et tippuu niin onhan sitten iholiimaa tai laittaa parilla hakaneulalla kiinni liiveihinAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Pysyyks tommonen ylhäällä, vaikka nostelis käsiä? Näin tommosta kangasta ja oli ihanaa mun mielestä kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Tytön kevätjuhlamekko on valmis.....
joo on...mun piti itelleni tehdä toppi siitä ja ostaa liila tytölle mut ei kelvannut vaan tosta tehtiin hamonen tuhma tyttöAlkuperäinen kirjoittaja Helmiina79:Ihana kangas!
ihan helpoista hommista kun alottaa niin pian tekee jo vaikeampia....Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Ihania. Osaisinpa mäkin.
tuo beige, liila ja pinkki....muuta en ole nähnyt.Alkuperäinen kirjoittaja Helmiina79:Onko tota muussakin värissä ja mistä tuo on? Mulla on kesällä hääkutsu tiedossa, tuo sopis siihen mekkomalliin, jota suunnittelen...
turussa ei nyt oikein enää ole muuta paikkaa ku toi Eurokangas....on kyllä muualta maailmalta kankaita myös mutta niistä teen ihan muutaAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:=)
Mistä sie ostelet kankaita?
pakkatavaraa on ja kyllä luulis nyt Jyväskylässä tuota olevan....Alkuperäinen kirjoittaja Helmiina79:Eurokankaasta.Oiskohan täällä Jyväskylässä tuota myös? Olihan tuo ihan pakalta, olihan? Tuota pinkkinä ja mulla on kohta häämekko :heart: :heart: