Valitse malleista paras tai mieleisesi.....

  • Viestiketjun aloittaja Boogyman
  • Ensimmäinen viesti
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Musta toi valkonen punakukallinen näyttää niin ihanalta, ois ihana nähdä se jonkun päällä.
laitan kuvan kun saan tytön suostuteltua laittamaan sen päälle.....tuon ruskean se nappas itelleen :ashamed: vaikka juuri teen hänelle mekkoa tuonne kevätkirkkoon.....ja se on kans ruskea/pinkki
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja kaavat?:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja kaavat?:
Siis mistä otit kaavat tuohon ekaan mekkoon?
ruskea/tukoosi ja punaiseen ei valmiita kaavoja.
Niin siis miten ne sit teit? Sori jos olet jo kertonut?
peruskaavaa ja omia mittoja käyttäen.....punaisen tein niin, että biksut otin malliksi ja yhdistin alaosaan jonka olin mitannut.
 
Rukoilijasirkka
Mä näen tosi usein unia, joissa olen lähdössä matkalle ja minulla on aivan tajuttoman ihania luomuksia vaatekaapissani, jotka olen muka unohtanut ja matkalle lähtiessä löydän taas.

Aamulle menen kaapille ja tongin sen, eikä jälkeekään niistä ihanista... Sitten menen äidille ja tongin sen kaapit, eikä sielläkään. Enkä osaa tehdä sellaisia, unissa ei anneta kaavaa, eikä unissa asiat jäsenny järkevästi.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä näen tosi usein unia, joissa olen lähdössä matkalle ja minulla on aivan tajuttoman ihania luomuksia vaatekaapissani, jotka olen muka unohtanut ja matkalle lähtiessä löydän taas.

Aamulle menen kaapille ja tongin sen, eikä jälkeekään niistä ihanista... Sitten menen äidille ja tongin sen kaapit, eikä sielläkään. Enkä osaa tehdä sellaisia, unissa ei anneta kaavaa, eikä unissa asiat jäsenny järkevästi.
monet luomukset on mulla syntynyt unessa :D
 
minttu
teetkö sä vaan omaan käyttöön noita? (en lukenu koko ketjua,varmaan joku sitä kysynytkin, katoin vaan kuvat) siis aivan ihania noi mekot ja noi paidat mitä sulla on profiilissa! :)
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
teetkö sä vaan omaan käyttöön noita? (en lukenu koko ketjua,varmaan joku sitä kysynytkin, katoin vaan kuvat) siis aivan ihania noi mekot ja noi paidat mitä sulla on profiilissa! :)
juu nämä on ihan omaan käyttöön.... lapsille ja miehelle teen myös.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä näen tosi usein unia, joissa olen lähdössä matkalle ja minulla on aivan tajuttoman ihania luomuksia vaatekaapissani, jotka olen muka unohtanut ja matkalle lähtiessä löydän taas.

Aamulle menen kaapille ja tongin sen, eikä jälkeekään niistä ihanista... Sitten menen äidille ja tongin sen kaapit, eikä sielläkään. Enkä osaa tehdä sellaisia, unissa ei anneta kaavaa, eikä unissa asiat jäsenny järkevästi.
monet luomukset on mulla syntynyt unessa :D
Mutta mun unissa harvoin on mitään järkevää, pelkkä fiilis, jota en sit kuitenkaan hereillä tavoita, vaikka kuinka ompelen.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä näen tosi usein unia, joissa olen lähdössä matkalle ja minulla on aivan tajuttoman ihania luomuksia vaatekaapissani, jotka olen muka unohtanut ja matkalle lähtiessä löydän taas.

Aamulle menen kaapille ja tongin sen, eikä jälkeekään niistä ihanista... Sitten menen äidille ja tongin sen kaapit, eikä sielläkään. Enkä osaa tehdä sellaisia, unissa ei anneta kaavaa, eikä unissa asiat jäsenny järkevästi.
monet luomukset on mulla syntynyt unessa :D
Mutta mun unissa harvoin on mitään järkevää, pelkkä fiilis, jota en sit kuitenkaan hereillä tavoita, vaikka kuinka ompelen.
mulla on aina lehtiö tuossa vieressä ja piirrän heti kun herään, myös ne fiilikset :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä näen tosi usein unia, joissa olen lähdössä matkalle ja minulla on aivan tajuttoman ihania luomuksia vaatekaapissani, jotka olen muka unohtanut ja matkalle lähtiessä löydän taas.

Aamulle menen kaapille ja tongin sen, eikä jälkeekään niistä ihanista... Sitten menen äidille ja tongin sen kaapit, eikä sielläkään. Enkä osaa tehdä sellaisia, unissa ei anneta kaavaa, eikä unissa asiat jäsenny järkevästi.
monet luomukset on mulla syntynyt unessa :D
Mutta mun unissa harvoin on mitään järkevää, pelkkä fiilis, jota en sit kuitenkaan hereillä tavoita, vaikka kuinka ompelen.
mulla on aina lehtiö tuossa vieressä ja piirrän heti kun herään, myös ne fiilikset :D
hm. Sä ootkin älyttömän taitava. Mä oon liian laiska. Pitäs potkii itteeni enempi.
 
Siis sä olet taas ahkeroinu!! Wautsi, ei tarvinnu pettyä taaskaan!

Mä oon saanut tässä monen päivän aikana ainoostaan kuopuksen juhlamekon ommeltua. Toisesta huolittelussa vasta palat, samoin huolittelua oottaa kuopuksen "jakku". Tosin onpa neiti itse pistäny kampoihin äiskän harrastelua, niin ei ole saanu tehtyä...
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Siis sä olet taas ahkeroinu!! Wautsi, ei tarvinnu pettyä taaskaan!

Mä oon saanut tässä monen päivän aikana ainoostaan kuopuksen juhlamekon ommeltua. Toisesta huolittelussa vasta palat, samoin huolittelua oottaa kuopuksen "jakku". Tosin onpa neiti itse pistäny kampoihin äiskän harrastelua, niin ei ole saanu tehtyä...
en ole ahkeroinut :( tuon sain tehtyä....olo on niin huono, kaksi mekkoa kyllä on leikattu ja odottaa ompelua mutta en mä muuta jaksa....sormet on niin turvoksissa, että pitää välillä laittaa hauteet....
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mikset muuten mennyt siihen telkkariohjelmaan, siihen muodin huipulle juttuun?
ihan siitä syystä, että olen menestynyt alalla jo 80-luvulta lähtien...uudet taitajat vain esiin :D
No niin, mutta hauska ois ollut sua siinä nähdä. :D
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mikset muuten mennyt siihen telkkariohjelmaan, siihen muodin huipulle juttuun?
ihan siitä syystä, että olen menestynyt alalla jo 80-luvulta lähtien...uudet taitajat vain esiin :D
No niin, mutta hauska ois ollut sua siinä nähdä. :D
:D noh, ihan näin vain .... ja olen jättämässä vatealan. yritys on laajaalayritys ja haluan keskittyä ihan muihin juttuihin ja toteuttaa viimeistä haavetta....
 

Yhteistyössä