Valitse malleista paras tai mieleisesi.....

  • Viestiketjun aloittaja Boogyman
  • Ensimmäinen viesti
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Helmiina79:
Ai siin on nuo rypytykset valmiina?! Mä luulin että olet tehnyt itse smokkirypytyksen tavalliseen satiinikankaaseen. Sit tuo ei käy niihin mun suunnitelmiin. Kuvio ois ollut kiva.
juu oli valmiina...siks halusin kokeilla miten se käyttäytyy....
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
toi on sit tosi venyväistä.....
Oliks vaikee ommella se? Teiksä yhden vai kaks saumaa? (kauhee kuulustelu, mut kuiteskiit) Ootko tehnyt yhtä pitkän tosta edestä ja takaa? Tuleeks saumasta paksu, ku tossa on tota kreppihommelia? Purkaantuukse muuten tost kreppikohdasta hirveesti?
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
toi on sit tosi venyväistä.....
Oliks vaikee ommella se? Teiksä yhden vai kaks saumaa? (kauhee kuulustelu, mut kuiteskiit) Ootko tehnyt yhtä pitkän tosta edestä ja takaa? Tuleeks saumasta paksu, ku tossa on tota kreppihommelia? Purkaantuukse muuten tost kreppikohdasta hirveesti?
kahdesta palasta tein.....nätempi tulis jos sauma olis tuolla selässä ( yksi siis ) mutta otin summissa kankaan. Sauma ei ole paksu....hiukan venuttaa niin sauma on ohut. ei purkaudu helposti :D
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
aivan ihania! sä kyllä osaat :) osaispa itekki, mut en oo ikinä osannu ommella.. :(
mä pikkusena ompelin käsin tilkuista barbille kaikenmoisia luomuksia.....sitten aloin tehdä kaavoja ja niiden mukaan asuja.....monet kerrat mentiin metsikköön :D mutta kyllä sen oppii....
 
Mä kans itse opettelen ompelemaan. Käsityölehtiä lainailen kirjastoautolta ja siitä vaan sitten kaavojen ja ohjeiden mukaan. Ei se onneks mitään salatiedettä ole. Kyllä tuo kangas pitää käydä katsastamassa, voishan siitä topin vaikka väsätä.

Ei taitaisi pituus riittää olkaimettomaan mekkoon aikuiselle...
 
Boogyman
helmiina...käy ihmeessä katsomassa ja tee jotain muuta sitten :D ihana kangas kyllä....pian sinäkin osaat tehdä vaikka ja mitä kivaa :D laittelet sitten niitä esille.....
 
Kiitos vaan Boogyman kannustuksesta :hug: Äiti mua on kannustanut ompelemaan, itse ompeli aina meille kaikki vaatteet kun oltiin lapsia. Minä ja sisko kuljettiin samanlaisissa, mutta eri värisissä itsetehdyissä vaatteissa. Ihan verkkaripuvuista juhlamekkoihin.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kiva toi viimenen, kuinkas alas se on uurrettu, näkkyykö pyllynsauma? B)
ei näy...se on niinkuin tohon vyötärölle....harmi kun en voi ottaa sellasia kuvia missä ne on mun päällä :| ja tuo naru tulee niinkuin puoleenväliin selkää.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kiva toi viimenen, kuinkas alas se on uurrettu, näkkyykö pyllynsauma? B)
ei näy...se on niinkuin tohon vyötärölle....harmi kun en voi ottaa sellasia kuvia missä ne on mun päällä :| ja tuo naru tulee niinkuin puoleenväliin selkää.
Kuulostaa kivalta. Laita sun tytön päälle ja laita kuvia. :D
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kiva toi viimenen, kuinkas alas se on uurrettu, näkkyykö pyllynsauma? B)
ei näy...se on niinkuin tohon vyötärölle....harmi kun en voi ottaa sellasia kuvia missä ne on mun päällä :| ja tuo naru tulee niinkuin puoleenväliin selkää.
Kuulostaa kivalta. Laita sun tytön päälle ja laita kuvia. :D
mä voin ehdottaa :D nyt se sambaa tossa....harkat edessä :D meillä soi samba täysillä,mahtaa naapurit taas ihmetellä
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Tosi upeita mekkoja taas. Mun lemppari toi kolmas. Täytynee varmaan koittaa ehtiä kirjastoon kattelee niitä kaavoja kun omista lehdistä ei mieleistä löydy, eikä edes sinnepäin.
ehdottomasti :D aivan ihania kankaita ja niistä keksii kyllä mitä vain...nyt ei oikein jaksa samaan tahtiin tehdä kun tossa hetki sitten (kolme mekkoa/päivä)
 

Yhteistyössä