Valitse malleista paras tai mieleisesi.....

  • Viestiketjun aloittaja Boogyman
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
ite oot tehny ton hameen? :eek:
milläs hinnalla tekisit xl kokoselle naiselle tuollaisen, mutta tavallisilla olkaimilla, ei halterneckilla??? :p
En tee enää tilaustöitä....minusta noita olkaimillakin on kyllä jo kaupoissa....myös xl kokoa....
voi sääli... sä kun näytät osaavan.. =)
itekki tekisin, mutta kun on peukalo keskellä kämmentä, niin se on... :headwall:
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
ite oot tehny ton hameen? :eek:
milläs hinnalla tekisit xl kokoselle naiselle tuollaisen, mutta tavallisilla olkaimilla, ei halterneckilla??? :p
En tee enää tilaustöitä....minusta noita olkaimillakin on kyllä jo kaupoissa....myös xl kokoa....
voi sääli... sä kun näytät osaavan.. =)
itekki tekisin, mutta kun on peukalo keskellä kämmentä, niin se on... :headwall:
mä olen tehnyt niin monet vuodet....mutta tässä voin sanoa, että tarkoitus olisi oma pikku putiikki avata....
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Helmiina79:
Herttinen sentään, miten nopeesti sä noita oikein surruutat? Mulla olis just samaa kangasta kun sun eka halterneck mekko, kassiksi kyllä olin sitä suunnitellut, mutta hyvinhän tuo mekkoon näyttää käyvän.
kassi tulee tuohon mekkoon myöskin samasta kankaasta....aika nopiaan teen...paitsi tänään ei jaksa enempää....yleensä kaavoitan ja leikkaan iltaisin ja päivisin sitten huristan kokoon....
Tuossa ekan mekon kankaassa on sellainen tarina, että kun olen ollut pieni niin isoäitini teetti samanlaisista kankaista itselleen mekkoja ja nyt kun noita kankaita on taas niin täytyyhän niistä jotain tehdä :D
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Tytön kevätjuhlamekko on valmis.....
Pysyyks tommonen ylhäällä, vaikka nostelis käsiä? Näin tommosta kangasta ja oli ihanaa mun mielestä kanssa.
pysyy :D kuminauha on siellä tukemassa....ja jos pelkää et tippuu niin onhan sitten iholiimaa tai laittaa parilla hakaneulalla kiinni liiveihin :D
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Helmiina79:
Eurokankaasta.Oiskohan täällä Jyväskylässä tuota myös? Olihan tuo ihan pakalta, olihan? Tuota pinkkinä ja mulla on kohta häämekko :heart: :heart:
pakkatavaraa on ja kyllä luulis nyt Jyväskylässä tuota olevan....
 
Rukoilijasirkka
Meidän lähel eurokankaassa oli tommosta ryppykangasta, ton kankaan lisäk, vähän paksumpaa, niin harmaanhopeista, ihan makeeta. Samantyyppistä. Olen sitä kattellut joka kerta.
 
Juu, kyllä täällä Eurokangas on ja aika hyvä onkin. Pitää vaan toivoa, että valikoimat olisi samat. Suunnittelen sellaista polvipituista, kellohelmaista hametta mihin tulisi tylliä/muuta hörsöä helman alle. Ja korsettimaista yläosaa.
 

Yhteistyössä