Valistakaa nyt tuosta HPV:sta, eikö se ole sukupuolitautirokote?

eioota
[QUOTE="vieras";29158364]Onko tämä nyt se rokote, josta Venakko kohkas aikoinaan? Siis se, jonka kävi Meksikosta hakemassa ja kaikki totesi sen olevan hölynpölyä?[/QUOTE]

ei ole sama rokote! Venakon rokote oli terapeuttinen rokote sellaisille joilla on jo solumuutoksia. venakon rokotteella kun ei edes ole myyntilupaa muutaku meksikossa.
 
[QUOTE="...";29157304]Suomen 7-9 luokkalaisten tyttöjen pakkorokotukset osa maailmaneliitin pakkosterilointi-ohjelmaa

Suomessa on aloitettu 7-9 luokkalaisten tyttöjen pakkorokotukset*HPV kohdunkaulansyöpää ehkäisevillä rokotteilla.Kuitenkin totuus näistä pakkorokotuksista ei ole kohdunkaulansyövän ehkäisy, vaan se on nuoremman naisväestön (7-9 luokkalaiset) pakkosterilaatio.Rokotusasiantuntija jo sanoi tässä hiljattain, että kaikki tytöt rokotetaan suomessa vanhemmilta lupaa kysymättä.Japanissa näiden HPV-rokotteiden pakkorokotukset aloitettiin jo aiemmin ja siellä ne ovat jo tutkitusti aiheuttaneet hedelmättömyyttä, pitkäaikaista kivuntunnetta ja nyt japanin hallitus haluaa lakkauttaa koko HPV-rokoteohjelman.YK agenda 21*käsittää depopulaatio ja väestön pakkosterilisaatio-ohjelman ja tämä nyt käynnissä oleva suomen 7-9 luokkalaisten tyttöjen pakkorokotusohjelma on osa tätä.Eli sitten kun tämä väestönosa on pakkosteriloitu näillä HPV-rokotteilla niin ne eivät pääse enää lisääntymään. Sillä maailman salaisen valtaeliitin ja YK:n agenda 21 depopulaatiohankkeesen kuuluu kaikkien perheinstituutioiden hajottaminen, koska ne eivät edesauta uuden maailmanjärjestyksen toteutumista. Joten pakkosterilointi on yksi keino estää väestöä lisääntymästä.Kuitenkin jos nyt esimerkiksi tekee laskutoimituksen, että jos illuminatin ajatushautomot ovat mm. suunnitelleet eliminoivansa 4 miljardia ihmistä vuoteen 2050 mennessä. Niin sehän tekisi jakolaskutoimituksena yli 300 000/päivä. Että kovin kiire tulee eliitillä tässä hankkeessa.[/QUOTE]

 
"vieras"
Jos sulla papa Lk 2 niin sulla on kondyloomia, ne on vaan näkymättömiä. Mä en tajua mistä te näitä tietoja revitte:D... sii mä vaan haluan selittää mitä se tarkoita. Mulla oli kans papa lk II 1v verran ja Cin 2. Mutta 2pv rokotteesta papa täysin puhdas ei Hpv:ta. Mutta käymme kuitenkin Meksikossa, mä haluan vaan tutkia ettei se nukku edes enää elimistössä, ei täällä sellaisia kokeita tehään:). Oliko sinulta otettu koepaloja? Miks papa vain, menee hyvään lääkärin luo, ei se Asc-us aina tarkoita ettei ole mitään sen vakavampaa, ei papa ole mikään diagnoosi, ja sulla jo 4s kerta sama tulos
 
"Purppura"
Mitään näyttöä siitä että ko. rokote oikeasti suojaa syövältä ei ole. Nätöt saadaan noin 50 vuoden päästä. Rokotemainoksen tekijöiltä on unohtunut kertoa ettei HPV koskaan yksin aiheuta syöpää vaan tarvitaan toinen tekijä. Mistään en ole vielä löytänyt tutkimusta joka kertoisi tästä toisesta tekijästä. Tuotteen tarjoaa sama yhtiö joka tarjosi sikainfluenssa rokotteen, jonka piti olla vaaraton. Nykyään Pandemrixia ei taideta suositella alle 20 vuotiaille.
 
Miettikääpä tältä kantilta. :)

Ihan tavallinen peruspapakoe. Ja kun siinä ilmeneekin muutoksia...

...odotatte viikon, pari vastauksia.

Okei, ei mitään hengenvaarallista, mutta kuitenkin niin vakavaa että sille pitää ehkä tehdä jotain, elikäs seuraavaksi aika kolposkopiaan vai mikä se olikaan, siellä sitten napsaistaan kohdunsuulta pari näytepalaa. (ja joo-o, sattuihan sekin)

Ja taas odotetaan tuloksia... joiden jälkeen mennän taas raottelemaan kinttuja gynelle. Ei siis vieläkään mitään kovin vaarallista mutta poistaa ne pitää. Pari kohtaa siis, joissa on solumuutoksia. Sähkösilmukkahoito paikallispuudutuksessa. Ja ei, se ei suorastaan sattunut mutta oli ihan hiton vaikeaa pysyä paikallaan liikahtamatta kun se poltti! lihakset kramppasivat väkisin alta pakoon ja palavan lihan katku...

Niin, ja sitten aluksi puolen vuoden välein jälkitarkastuksia. Nykyään enää vuoden. Solumuutokset kun voivat uusiutua.


Mä en kahta kertaa miettinyt, saavatko tyttäreni kyseisen rokotteen. Kivuliaita toimenpiteitä, vaan se ei silti ole se pahin. Pahin on se pelko, entä jos se on kuitenkin syöpää! Enkä mä tottavie halua myöskään pelätä ja jännittää tulevaisuudessa lasteni kanssa onko kenties heillä. Jos se on yhdellä rokotteella varmistettu.
 
Haloo!!!!
En ikimaailmassa rokottuttaisi tyttöäni rokotteella, jonka maailmalla on todettu jo aiheuttaneen munasarjojen surkastumista, siis hedelmättömyyttä (!!), minkä vuoksi Japani luopui jo HPV-rokotuksista osana rokotusohjelmaansa, ja mm. itsetuhoista käyttäytymistä ja selittämättömiä kuolemia. Melkonen riski siihen nähden, ettei rokotus edes suojaa kaikilta syöpääaiheuttavilta papilloomaviruksilta. Ja kuinka ne 100 muuta toistaiseksi vaaratonta papilloomavirusta tulevat muuntautumaan rokotusten myötä?? Kohdunkaulansyöpä kuuluu myös niihin ns. helposti hoidettaviin syöpiin. Sairastuneita on vuosittain n. 150-200, joista kuolee 50-70. Kuolleista suurin osa yli 50-vuotiaita. Otetaans verrokiksi vaikka rintasyöpä, johon sairastuu Suomessa vuosittain 30 000 - 40 000 naista, joista kuolee 800-900. Rokotteen ns. oletettu tehokin voidaan todentaa vasta muutaman vuosikymmenen kuluttua. Rokotteen sisältämistä epäpuhtauksista ja raskasmetalleista en lähde edes jauhamaan, mutta netti on täynnä tietoa, jos haluaa itse tutkia! Mitä enemmän asiasta lukee, sitä vakuuttuneemmaksi tulee, että rokotusten taustalla ei ole kuin raha. Jokainen joutuu päätöksen itse tekemään, mutta sanoisin kaikille, jotka ovat epävarmoja, että jättäisivät ottamatta, sen saa sataprosenttisella varmuudella koska vain myöhemminkin jos alkaa kaduttaa. Lisäksi uhraisin pari iltaa lukemalla asiasta, enkä nyt tarkoita mtn THL:n löpinöitä, vaan KÄYTTÄJÄKOKEMUKSIA. Myös mitä raskasmetallit ja muut lisäaineet rokotuksissa voivat saada aikaiseksi
 
"minna"
en ikimaailmassa rokottuttaisi tyttöäni rokotteella, jonka maailmalla on todettu jo aiheuttaneen munasarjojen surkastumista, siis hedelmättömyyttä (!!), minkä vuoksi japani luopui jo hpv-rokotuksista osana rokotusohjelmaansa, ja mm. Itsetuhoista käyttäytymistä ja selittämättömiä kuolemia. Melkonen riski siihen nähden, ettei rokotus edes suojaa kaikilta syöpääaiheuttavilta papilloomaviruksilta. Ja kuinka ne 100 muuta toistaiseksi vaaratonta papilloomavirusta tulevat muuntautumaan rokotusten myötä?? Kohdunkaulansyöpä kuuluu myös niihin ns. Helposti hoidettaviin syöpiin. Sairastuneita on vuosittain n. 150-200, joista kuolee 50-70. Kuolleista suurin osa yli 50-vuotiaita. Otetaans verrokiksi vaikka rintasyöpä, johon sairastuu suomessa vuosittain 30 000 - 40 000 naista, joista kuolee 800-900. Rokotteen ns. Oletettu tehokin voidaan todentaa vasta muutaman vuosikymmenen kuluttua. Rokotteen sisältämistä epäpuhtauksista ja raskasmetalleista en lähde edes jauhamaan, mutta netti on täynnä tietoa, jos haluaa itse tutkia! Mitä enemmän asiasta lukee, sitä vakuuttuneemmaksi tulee, että rokotusten taustalla ei ole kuin raha. Jokainen joutuu päätöksen itse tekemään, mutta sanoisin kaikille, jotka ovat epävarmoja, että jättäisivät ottamatta, sen saa sataprosenttisella varmuudella koska vain myöhemminkin jos alkaa kaduttaa. Lisäksi uhraisin pari iltaa lukemalla asiasta, enkä nyt tarkoita mtn thl:n löpinöitä, vaan käyttäjäkokemuksia. Myös mitä raskasmetallit ja muut lisäaineet rokotuksissa voivat saada aikaiseksi
asiaa!!! :)
 
"vieras"
Miettikääpä tältä kantilta. :)

Ihan tavallinen peruspapakoe. Ja kun siinä ilmeneekin muutoksia...

...odotatte viikon, pari vastauksia.

Okei, ei mitään hengenvaarallista, mutta kuitenkin niin vakavaa että sille pitää ehkä tehdä jotain, elikäs seuraavaksi aika kolposkopiaan vai mikä se olikaan, siellä sitten napsaistaan kohdunsuulta pari näytepalaa. (ja joo-o, sattuihan sekin)

Ja taas odotetaan tuloksia... joiden jälkeen mennän taas raottelemaan kinttuja gynelle. Ei siis vieläkään mitään kovin vaarallista mutta poistaa ne pitää. Pari kohtaa siis, joissa on solumuutoksia. Sähkösilmukkahoito paikallispuudutuksessa. Ja ei, se ei suorastaan sattunut mutta oli ihan hiton vaikeaa pysyä paikallaan liikahtamatta kun se poltti! lihakset kramppasivat väkisin alta pakoon ja palavan lihan katku...

Niin, ja sitten aluksi puolen vuoden välein jälkitarkastuksia. Nykyään enää vuoden. Solumuutokset kun voivat uusiutua.


Mä en kahta kertaa miettinyt, saavatko tyttäreni kyseisen rokotteen. Kivuliaita toimenpiteitä, vaan se ei silti ole se pahin. Pahin on se pelko, entä jos se on kuitenkin syöpää! Enkä mä tottavie halua myöskään pelätä ja jännittää tulevaisuudessa lasteni kanssa onko kenties heillä. Jos se on yhdellä rokotteella varmistettu.
Sama rumba läpikäytynä eikä ollut yhtään kivaa :-/ Edelleen syöpämietteitä itsellä vaikka sain jo puhtaat paperit. Kyllä säikäytti.
 

Yhteistyössä