Voisko joku selittää laiskalle mistä on kyse milannan hpv-aloituksessa?

  • Viestiketjun aloittaja "tättä"
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
HPV-infektion kulku
Valtaosa nuorista aikuisista altistuu HPV:lle. Neljän vuoden jälkeen yhdyntöjen aloittamisesta yli 60 % naisista on altistunut. Joka kolmas ensimmäisen vuoden opiskelija Suomessa on HPV-DNA-positiivinen, ja noin 85 % heistä on suuren riskin HPV-tyypin kantajia (Auvinen ym. 2005). Esiintyvyystietoa on 11 maasta Euroopassa, Aasiassa, Etelä-Amerikassa ja Afrikassa (Clifford ym. 2005). Kyseisen aineiston väestöpohjaiseen otantaan kuului yli 15 000 15-74-vuotiasta naista, joilla Papa-kokeen tulos oli normaali. HPV-tyyppijakauma oli huomattavan heterogeeninen. Yleisimmät tyypit olivat Euroopassa 16 ja 31, Aasiassa 16, 33 ja 56, Etelä-Amerikassa 16 ja 58 ja Afrikassa 42, 16 ja 35. Vaikka HPV-infektion ilmaantuvuus on nuorella iällä suuri, esiintyvyys pienenee nopeasti iän myötä. HPV:n ikävakioitu esiintyvyys vaihteli maiden ja maanosien välillä Cliffordin ym. (2005) aineistossa lähes 20-kertaisesti.
 
Venakko Milanna
Mulla on HPV, papa ollut viimesenä neljänä kertana luokka II. Mutta ei ole kondyloomaa niin se on varmaan sitä tyyppiä joka voi aiheuttaa kohdunkaulasyöpää. En ole huolissani, käyn säännöllisesti papa-kokeessa.
Jos sulla papa Lk 2 niin sulla on kondyloomia, ne on vaan näkymättömiä. Mä en tajua mistä te näitä tietoja revitte:D... sii mä vaan haluan selittää mitä se tarkoita. Mulla oli kans papa lk II 1v verran ja Cin 2. Mutta 2pv rokotteesta papa täysin puhdas ei Hpv:ta. Mutta käymme kuitenkin Meksikossa, mä haluan vaan tutkia ettei se nukku edes enää elimistössä, ei täällä sellaisia kokeita tehään:). Oliko sinulta otettu koepaloja? Miks papa vain, menee hyvään lääkärin luo, ei se Asc-us aina tarkoita ettei ole mitään sen vakavampaa, ei papa ole mikään diagnoosi, ja sulla jo 4s kerta sama tulos
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26875055]Tässä tutkimuksessa HPV 16 osuus oli alle 10%. Suomessa luku on korkeampi kuin muissa pohjoismaissa, mutta edelleen tasaisessa laskussa.[/QUOTE]

:LOL:
 
Jos sulla papa Lk 2 niin sulla on kondyloomia, ne on vaan näkymättömiä. Mä en tajua mistä te näitä tietoja revitte:D... sii mä vaan haluan selittää mitä se tarkoita. Mulla oli kans papa lk II 1v verran ja Cin 2. Mutta 2pv rokotteesta papa täysin puhdas ei Hpv:ta. Mutta käymme kuitenkin Meksikossa, mä haluan vaan tutkia ettei se nukku edes enää elimistössä, ei täällä sellaisia kokeita tehään:). Oliko sinulta otettu koepaloja? Miks papa vain, menee hyvään lääkärin luo, ei se Asc-us aina tarkoita ettei ole mitään sen vakavampaa, ei papa ole mikään diagnoosi, ja sulla jo 4s kerta sama tulos
Mutta eikös niitä oo niitä tyyppejä jotka aiheuttaa kondyloomia ja niitä jotka aiheuttaa kohdunkaulan solumuutoksia? Mulla jälkimmäinen. Ja lieviä sisäkalvonalaisia muutoksia. On otettu koepaloja ja tutkittu kolposkopiassa pari kertaa. Ei lääkäri oo sanallakaan maininnut kondyloomista eikä hoitopalautteessakaan siitä puhuta.

Papilloomavirus voi aiheuttaa kondyloomaa, mutta mulla se on sitä tyyppiä joka aiheuttaa kohdunkaulansyöpää.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Mutta eikös niitä oo niitä tyyppejä jotka aiheuttaa kondyloomia ja niitä jotka aiheuttaa kohdunkaulan solumuutoksia?
Ei. Sinulla on sukupuolitauti eli kondylooma joka lisäksi on aikeuttanut solumuutoksia kohdunkaulassa. Solumuutokset poistuvat yleensä itsestään ajan myötä ja virus jää syvään ihokudokseen jossa se ei aiheuta soluvaurioita.
 
Venakko Milanna
Mutta eikös niitä oo niitä tyyppejä jotka aiheuttaa kondyloomia ja niitä jotka aiheuttaa kohdunkaulan solumuutoksia? Mulla jälkimmäinen. Ja lieviä sisäkalvonalaisia muutoksia. On otettu koepaloja ja tutkittu kolposkopiassa pari kertaa. Ei lääkäri oo sanallakaan maininnut kondyloomista eikä hoitopalautteessakaan siitä puhuta.

Papilloomavirus voi aiheuttaa kondyloomaa, mutta mulla se on sitä tyyppiä joka aiheuttaa kohdunkaulansyöpää.
Hei, olen vielä hetken niin vastan nopeasti. Kyllä se tyyppi joka aiheuttaa kohdunkaula syöpä, aiheuttaa näkömättömiä visvasyliä, eli kondyloomia. Syövän esiaste on sama niin kuin luomi, mutta siitä kutsutaan kondyloomaksi. Monissa sairaaloissa, ei edes nimitellään siitä kondyloomaksi, vaan ihan papilloomavirus ja solumuutos. Mutta joku kondylooma/luomi/visvasyylä tai syyliä sinulla on joka on näkymätön/visvasyylä. Hpv on melko kaikilla, mutta ei kaikille tulee kondyloomia, eli solumuutoksia/näkymättömiä visvasyyliä tai näkyviä syyliä, jotka ei eiheuttaa syöpä. Minulla oli kans Hpv joka tekee just muutokset papassa eli näkymättömiä kondyloomia jotka voi muutua syöväksi jos ei hoidetaan pois. mun ratkaisu oli ei LOOP vaan rokote, koska jos ei ole virusta niin ei ole muutoksia
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26875403]Ei. Sinulla on sukupuolitauti eli kondylooma joka lisäksi on aikeuttanut solumuutoksia kohdunkaulassa. Solumuutokset poistuvat yleensä itsestään ajan myötä ja virus jää syvään ihokudokseen jossa se ei aiheuta soluvaurioita.[/QUOTE]

tää ei pitää paikansa ettei virus enää ikinä voi aiheuttaa mitään. Papassa kannatta käydä, koska on silti aika suurentunut riski, että jotain voisi tulla. Koska virus ei itsestään ikinä poistu. Siks mä kävin ottamassa rokotteen, ihan vain siks kun en halua koko asia miettiä
 
"vieras"
tää ei pitää paikansa ettei virus enää ikinä voi aiheuttaa mitään. Papassa kannatta käydä, koska on silti aika suurentunut riski, että jotain voisi tulla. Koska virus ei itsestään ikinä poistu. Siks mä kävin ottamassa rokotteen, ihan vain siks kun en halua koko asia miettiä
Virus voi aktivoitua uudelleen mutta se on harvinaista. Ottamasi rokote ei poista virusta kehosta vaan antaa suojan viruksen aktivointia ja solumuutoksia vastaan. Suojan pysyvyydestä ei ole vielä minkäänlaista näyttöä.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26875618]Virus voi aktivoitua uudelleen mutta se on harvinaista. Ottamasi rokote ei poista virusta kehosta vaan antaa suojan viruksen aktivointia ja solumuutoksia vastaan. Suojan pysyvyydestä ei ole vielä minkäänlaista näyttöä.[/QUOTE]

Haha:D. Kyseinen rokote juuri poistakin virusta. Siksi vain Meksikossa tutkitaan ettei virusta ole jäljeellä elimistössä, siis ettei se edes nukku. Hei oikeasti te ,,viisaita,,. Voitteko mulle kertoa, mistä teillä sellainen tieto? Mä en tajua mitä tarkoitus teillä ihmisillä levittää netissä aikamoista paska. Luuletko tosissaan että sulla enemmän tietoa kun parhaimmilla asiantuntioilla? Kyseinen rokote just siitä tekekin, se pääse joka soluun missä virus on, kun se tappa kaikki pahatkin solut, virus poistu, virus asuu vain soluissa
 
Venakko Milanna
Hassuin on vielä se että JOPA Suomessa asuu vain ja ainoastaan 2 ihmistä, jotka tiedä kyseisestä rokotteesta:D. Siis kellä on faktat, muut lääkärit ei. Mutta 2+lla tuntu että joka toinen on asiantuntija:LOL:. Oikeasti lopettakaa olla pellejä. Ihan vaan ajatelkaa muita ihmisiä. Mä en vitsi auttaa ihmisiä, kun on jo valmiiks niin paljon väärä paska jo levitetty. Mä en jaksa harrasta ilmaista vapaaehtoista työtä. Mä auttoin niin kuin jo sanoin pelkästään Suomessa yli 20 ihmisille, jotka jo valmiina sinne menemään. Mutta mua ärsyttää, kun ihmiset kellä ei ole muita tekemistä, keksimällä keksi vaikka mitä ja syy? Aiheuttaa pahaa oloa minulle? Mä jo kerroin ettei onnistu. Niin antakaa muille ketkä halua päästä viruksesta eroon siitä mahdollisuutta, ilman siitä väärä paskan määrä. Jos oikeasti on jotain oikea tietoa sanottava niin sanokaa
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
Haha:D. Kyseinen rokote juuri poistakin virusta. Siksi vain Meksikossa tutkitaan ettei virusta ole jäljeellä elimistössä, siis ettei se edes nukku.
Olen lukenut julkiset tutkimusraportit tästä rokotteesta. Rosalesin nimi löytyy viidestä raportista. Rokote ei tuhoa virusta vaan estää sen toimintaa pintasolukossa.

Mexikossa testaavat vasta-aineet verestä, niiden perusteella voi nähdä jos virus ollut aktiivinen vielä hoidon jälkeen. Virus nukkuu syvemmässä kudoksessa johon pääsee käsiksi vasta ruumiinavauksessa, potilaan kuoleman jälkeen.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26884230]Olen lukenut julkiset tutkimusraportit tästä rokotteesta. Rosalesin nimi löytyy viidestä raportista. Rokote ei tuhoa virusta vaan estää sen toimintaa pintasolukossa.

Mexikossa testaavat vasta-aineet verestä, niiden perusteella voi nähdä jos virus ollut aktiivinen vielä hoidon jälkeen. Virus nukkuu syvemmässä kudoksessa johon pääsee käsiksi vasta ruumiinavauksessa, potilaan kuoleman jälkeen.[/QUOTE]
:DTää on sitten joku aivan uus tutkimus, apua. Minulla on kaikki R. R. tutkimuksia, olen tavannut siitä ihan livenä Meksikossa. Mä en tiedä miten oikein luet. Voin antaa sulle pari puh. nroa, mihin voit soittaa ja kysyä:). Ei se virus jää missään kudoksissa. Se poistu kokonaan. Wow sekä tämäkin uus juttu että pelkästään viruksen vasta-aineet tutkitaan. Kun mä meen Meksikoon mulle tehdään 4 erilaista tutkimusta, myös tärkein tutkimus ettei virus edes enää nukku elimistössä ja jos jotain onkin jäljeellä ne kerro siitä prosentualisesti minulle kuinka paljon on jäljeellä. Jos jotain on jäljeellä ne laita lisää rokoteetta. Mutta todenäköisesti se tehoa minulle 100% niin kuin muille nuorille ja terveille ihmisille:)
 
Venakko Milanna
virolabin sivullakin sanottu että virus on hoidon jälkeen eliminoitu. Sana eliminoitu tarkoita ettei enää oo elimistössä. Toi on hassua sellaista edes keksiä ja sanoa että virusta löydetään ruminavauksessa, kun ei ruminavausta vielä kelle edes ole tehty:LOL:
 
"jokuvaan"
Onhan Suomessakin HPV-rokote. Itse olin mukana kun sitä tutkittiin ja sain siis sen rokotteen ihan ilmaiseksi :) Toki olen senkin jälkeen käynyt säännöllisesti papa-kokeissa.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="jokuvaan";26884315]Onhan Suomessakin HPV-rokote. Itse olin mukana kun sitä tutkittiin ja sain siis sen rokotteen ihan ilmaiseksi :) Toki olen senkin jälkeen käynyt säännöllisesti papa-kokeissa.[/QUOTE]

Voi apua:D

Oikeasti... no joo.. ymmärrän tosi jos ei tiedä. Mutta en mä puhuu Hpv rokotteesta joka on jo Suomessa ja joka suojaa vain 2n viruksen vastaan. Mä puhun rokotteesta joka poista kyseistä virusta elimistöstä ja joka toimii kaikkiin Hpv alatyppiin:)
 
"vieras"
Kun mä meen Meksikoon mulle tehdään 4 erilaista tutkimusta, myös tärkein tutkimus ettei virus edes enää nukku elimistössä ja jos jotain onkin jäljeellä ne kerro siitä prosentualisesti minulle kuinka paljon on jäljeellä.
Ainoa tunnettu tapa löytää nukkuvan HPV viruksen on ajaa kaiken vaginan ja kohdun ympäröivän kudoksen silppurin, liuottimen ja spektrianalysaattorin läpi. Pintasolukosta tai verestä nukkuvaa virusta ei voi havaita.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26884389]Ainoa tunnettu tapa löytää nukkuvan HPV viruksen on ajaa kaiken vaginan ja kohdun ympäröivän kudoksen silppurin, liuottimen ja spektrianalysaattorin läpi. Pintasolukosta tai verestä nukkuvaa virusta ei voi havaita.[/QUOTE]

Soita sellaiselle hlölle, kun Stina Syrjänen:). Niin se sulle kertoo millä tavalla sen nukkuvan viruksen voi tutkia. Hän itse nyt tutki ihmisiä kellä niin sanotusti ei ole Hpv:ta, mutta todellisuudessa on;) samalla metodikalla siitä tutkitaan Meksikossa ja täällä VAIN suljetuilla laborotorioissa
 
"vieras"
Hän itse nyt tutki ihmisiä kellä niin sanotusti ei ole Hpv:ta, mutta todellisuudessa on;) samalla metodikalla siitä tutkitaan Meksikossa ja täällä VAIN suljetuilla laborotorioissa
Hän tekee vasta-aine analyysin, sen avulla voi todeta että virus on kehossa vaikka ei ole mitään näkyviä oireita. Rokotteen ottamisen jälkeen tällä menetelmällä selviää vain onko virus (ollut) aktiivinen vielä hoidon jälkeen.
 
Voi vittu!
Nyt lopeta venakko! Tai saat syytteen paskatiedon levittämisestä Suomessa KIELLETYISTÄ hoidoista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Etkö sä perkele ymmärrä antaa ihmisten päättää itse hoidoistaan? Luuletko, että sun höselön sanomisilla on asiassa paljonkin luottoa niin, että joku uskaltaa riskeerata terveytensä sun saarnaamisen perusteella???
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26884518]Hän tekee vasta-aine analyysin, sen avulla voi todeta että virus on kehossa vaikka ei ole mitään näkyviä oireita. Rokotteen ottamisen jälkeen tällä menetelmällä selviää vain onko virus (ollut) aktiivinen vielä hoidon jälkeen.[/QUOTE]

Se ei ole vasta-aine analyysi. Voi apua. Illalla mulla enemmän aika, niin laitan sulle tekstin tänne... Nyt pakko mennä:wave:
 
Venakko Milanna
Nyt lopeta venakko! Tai saat syytteen paskatiedon levittämisestä Suomessa KIELLETYISTÄ hoidoista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Etkö sä perkele ymmärrä antaa ihmisten päättää itse hoidoistaan? Luuletko, että sun höselön sanomisilla on asiassa paljonkin luottoa niin, että joku uskaltaa riskeerata terveytensä sun saarnaamisen perusteella???
:LOL:
 

Yhteistyössä