vakuutusyhtiöistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää niin paljon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää niin paljon

Vieras
Eilen meidän auton päälle ajoi toinen auto ja tämä toinen auto on täysin syyllinen kolariin. Kuljettaja myönsi syyllisyytensä kiistatta. Paperit on nyt hoidettu molemmin puolin vakuutysyhtiöön, mutta hmmm...

Meidän auto joutuu korjaamolle ja siihen ei riitä päivä eikä pari, joten tarvitsemme jokun auton ehdottomasti tilalle jotta mies voi kulkea edes töihin. no syyllisen vakuutushan kyllä korvaa meille vuokra-auton, mutta vain 94%:sti. Miksi näin!?!? Minulla ei ole osaa eikä arpaa koko juttuun ja silti joudun jostain tilapäisestä autosta maksamaan itse. Ei huvittais. Sitäpaisti kaikenlisäksi olemme lähdössä vielä perheen kanssa lomareissulle, joten....

Voiko vaatia syyllistä maksamaan nämä vuokra-autosta aiheutuneet loput kulut?

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää niin paljon:
Eilen meidän auton päälle ajoi toinen auto ja tämä toinen auto on täysin syyllinen kolariin. Kuljettaja myönsi syyllisyytensä kiistatta. Paperit on nyt hoidettu molemmin puolin vakuutysyhtiöön, mutta hmmm...

Meidän auto joutuu korjaamolle ja siihen ei riitä päivä eikä pari, joten tarvitsemme jokun auton ehdottomasti tilalle jotta mies voi kulkea edes töihin. no syyllisen vakuutushan kyllä korvaa meille vuokra-auton, mutta vain 94%:sti. Miksi näin!?!? Minulla ei ole osaa eikä arpaa koko juttuun ja silti joudun jostain tilapäisestä autosta maksamaan itse. Ei huvittais. Sitäpaisti kaikenlisäksi olemme lähdössä vielä perheen kanssa lomareissulle, joten....

Voiko vaatia syyllistä maksamaan nämä vuokra-autosta aiheutuneet loput kulut?

Voithan sä kysyä syylliseltä, että josko hän maksais 100% kuluista... Mutta hänen ei ole pakko suostua, jos papereissa lukee se 94% MINUN MIELESTÄ näin.

En osaa sanoa tuohon prosenttimäärään mitään. Mutta itse kun mälläsin sivullisen TYÖSUHDEautoa, niin mun vakuutukseni kyllä kattoi vuokra-auton hänelle 100-prsenttisesti.

leasing-auton (onkohan tämä työsuhdeauto??) vakuutusyhtiö korvaa 100%, mutta muuten vain 94%. Ja vitt....aaaa!!! Firmoilla kai ois enemmän varaa ku meillä yksityisillä. Tuskin kukaan nyt vapaaehtoisesti sitä jäänyttä 6% meille korvaa.....

Yhteistyössä