Vakiopalstalainen raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
En ole mäkään :D Jos nyt olen edes vakkari :whistle:

selviskö ne sun miehen seksitreffisivukäynnit btw?

Selvisi. Huvikseen tuo siellä oli käynyt. Tiesi kuulemma, että mä näen missä hän käy ja oli vain lievästi huvittunut mun mesoamisesta. Toki siinä sitten tuli juteltua paljon muutakin.

Selvisi. Huvikseen tuo siellä oli käynyt. Tiesi kuulemma, että mä näen missä hän käy ja oli vain lievästi huvittunut mun mesoamisesta. Toki siinä sitten tuli juteltua paljon muutakin.

hyvä ettei sen isompi juttu ollut, vaikkakin ihan varmasti kaihersi! Mites nyt, onko yhtään "varpaillaan" olo?

Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:

hyvä ettei sen isompi juttu ollut, vaikkakin ihan varmasti kaihersi! Mites nyt, onko yhtään "varpaillaan" olo?

Kettuuntunut kuvaisi parhaiten. Kyllä mua kaikesta huolimatta harmittaa. Ei silti niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Ollaan taas vähän päivitetty parisuhdetta.

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Se on se jolla menkat 4 viikkoa myöhässä ja jonka piti testailla nyt.... Mä en muista nickiä.. :(

Se on tää....^^

Mut ko hitsi ku en muista... :/ Taisi emilynin (?) kanssa kirjotella samassa ketjussa ku emilyn kerto plussanneensa, en vaan löydä sitä ketjua mistään.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Se on se jolla menkat 4 viikkoa myöhässä ja jonka piti testailla nyt.... Mä en muista nickiä.. :(

Se on tää....^^

Mut ko hitsi ku en muista... :/ Taisi emilynin (?) kanssa kirjotella samassa ketjussa ku emilyn kerto plussanneensa, en vaan löydä sitä ketjua mistään.. :/

onks joku jo löytäny ketjua???tai muistaako nikkiä???

Yhteistyössä