V
"vieras"
Vieras
Mun mielestä huolestuttavinta tässä on se, että seurustelun ekat 4 vuotta meni ilman seksiä. Silloin ois jo pitäny hälytyskellot soida. Mulle tuli mieleen, että miehes on kaappihomo ja sä olet sen kulissi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ko. lääkkeen ostoon tarvita KELA-korttia koska siitä ei saa kelakorvausta. JA vaikka saisikin, kelakorvauksen voi aina hakea kelasta jälkikäteen ja lääkkeen saa aina ostaa ilman kelakorttia.
Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärtämätön;24631992:Kun mies lähtee seksiongelmien takia havaittuaan keskustelun turhaksi, hän on sika, joka ajattelee vaan alapäällään ja joka ei ymmärrä vaimon seksuaalisuutta.
Kun nainen lähtee seksiongelmien takia havaittuaan keskustelun turhaksi, hän on armas sisko, jota pitää tukea ja ymmärtää koska mies ei ymmärrä hänen seksuaalisuuttaan.
Jotenkin ristiriidassa tuo, ettäei halua, mutta kuitenkin laukeaa liian nopeasti, kun hommiin ryhtyy?! Kysynkin siis, että kuinka moni mies kestää pitkää, jos edellisestä kerrasta on monta vuotta?
Anna suuseksiä pyytämättäniin saa laueta niin noepasti, kuin laukeaa ilman paineita kestämisestä. Harrastakaa suuseksiä ja käsipeliä ja sen jälkeen siirtykää yhdyntöihin, kun tunnette toisenne ja itsenne.
Alkuperäinen kirjoittaja ehkä;24631630:No ei oo suhtautuminen seksiin ihan normaalia jos on valmis jättämään toisen vain ja ainoastaan siks ettei oo seksiä. Sama kun jättäis toisen siks ettei se halua pelata korttia sun kans... Typeriä syitä.
Höpönlöpö taas. Näytä tilanne, jossa mies on kunnioittanut naisen haluttomuutta seitsemän vuotta, koettanut keskustella asiasta, ollut valmis terapiaan ja yrittänyt tukea puolisoa tutkimaan mahdollista fyysistä vikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärtämätön;24631992:Kun mies lähtee seksiongelmien takia havaittuaan keskustelun turhaksi, hän on sika, joka ajattelee vaan alapäällään ja joka ei ymmärrä vaimon seksuaalisuutta.
Kun nainen lähtee seksiongelmien takia havaittuaan keskustelun turhaksi, hän on armas sisko, jota pitää tukea ja ymmärtää koska mies ei ymmärrä hänen seksuaalisuuttaan.
Höpönlöpö taas. Näytä tilanne, jossa mies on kunnioittanut naisen haluttomuutta seitsemän vuotta, koettanut keskustella asiasta, ollut valmis terapiaan ja yrittänyt tukea puolisoa tutkimaan mahdollista fyysistä vikaa.
Tämän jälkeen näytä minulle ne naiset, jotka haukkuvat tuota miestä siaksi.
Höpönlöpö taas. Näytä tilanne, jossa mies on kunnioittanut naisen haluttomuutta seitsemän vuotta, koettanut keskustella asiasta, ollut valmis terapiaan ja yrittänyt tukea puolisoa tutkimaan mahdollista fyysistä vikaa.
Tämän jälkeen näytä minulle ne naiset, jotka haukkuvat tuota miestä siaksi.
No itseasiassa täällä oli muistaakseni muutama vuosi sitten joku mies joka oli 7 vuotta kestänyt ilman seksiä vaimon haluttomuuden vuoksi, MUTTA ei halunnut erota vaan mietti pettämistä!
Aika moni antoi pettämiseen vapaat kädet....